Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan näitä asiakkaita!!!!!!!

Vierailija
28.03.2018 |

Miksi se kortti pitää tunkea laitteeseen ennenkun olen edes hintaa kerennyt sanoa, tai painaa kortilla maksu-nappia? Se laite menee välillä jumiin kun heti olet sörkkimässä!
Miksi vikiset hinnoista kun en minä niille mitään voi?! Tai yrityksen toimintatavoista, tai säästä, tai jostakin muusta mihin mulla perus-vuorotyöläisellä ei ole osaa tai arpaa?
Miksi tapitat tyhjällä kassalla, jossa on kissankokoinen kyltti ohjaamassa viereiselle kassalle?!!
Miksi aivastat päin mun naamaa?! Miksi annat lapsen kaivaa räkää nenästään, ja sitten sörkkiä kortinlukulaitetta?!"! Miksi rynkytät ovea, vaikka ollaan jo suljettu?!!
PERKELE!!
Sori, piti avautua. Pakko kai se on lääkitä itseään viinipullolla kun kotiin pääsee.

t.asiakaspalvelija hermoromahduksen partaalla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän päivään mennessä nähnyt korttipäätettä joka jumiutuisi siitä, että siihen laittaa kortin "liian aikaisin". Aina on toiminut. Taitaa olla trolli, tai sitten teillä on viallinen laite.

Vierailija
42/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tähän päivään mennessä nähnyt korttipäätettä joka jumiutuisi siitä, että siihen laittaa kortin "liian aikaisin". Aina on toiminut. Taitaa olla trolli, tai sitten teillä on viallinen laite.

Siis ei jumiudu, mutta esim. lähimaksulla maksaessa jos sen kortin laittaa siihen liian aikaisin, tulee ilmoitus tapahtuma hylätty ja sitten hämmennytään ja aletaan heiluttaa korttia edestakaisin ja sitten se tosiaan hetkeksi ns. sekoaa. Ja tässä tapauksessa siis ihan ko. käyttö sen aiheuttaa, ei ole laitteissa vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan strategisesti / aktiivisesti työttömänä ollut nauraa asiakaspalvelijoille, 800 eur asunnossa Helsingin kantakaupungissa.

miksi ihmeessä? Kyllä minä ainakin olen kaupassa tienannut sen verran hyvin, että en todellakaan ole kateellinen millekään toimeentulotukiasiakkaille tms.

Vierailija
44/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhh ihanaa asiakaspalvelua käsittelevä ketju. Olen aivan kurkkuani myöten täynnä valittavia ja rutisevia asiakkaita. "TAIDAN JATKOSSA ASIOIDA KILPAILIJALLA!!11" Aivan sa*ta*an sama mulle. Olen AINA iloinen ja sillä ei ole mitään merkitystä, kun aasiakas haluaa purkaa pahaa oloaan. Asiakkaiden yleinen negatiivisuus ja ajoittainen ku**päisyys on alkanut tympimään tosi paljon. Ei enää kiinnosta yhtään nöyristellä, ellei kyse ole selvästi meidän mokasta, jos asiakas antaa palautteensa tietynlaisella asenteella.

ARRGGHH. Kyllä, pyrin kovaa vauhtia työhön, jossa asiakaskontaktit ovat minimaalisia.

Vierailija
45/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten urheiluliikkeessä töissä. Eka ja vika työpaikka missä olen kontaktissa ihmiseen joka haluaa ostaa jotain. 2 Vuotta kestin sitä ja palasin lääkikseen. Lähes päivittäin ihmettelin, että miten vtussa nämä ihmiset selviävät normaalissa elämässä. Yksi yleisin kysymys oli, mistä tiedän minkä kokoinen kenkä minulle menee jalkaa.. ÖÖö koittamalla tai katsomalla nykyiseen kenkääsi mikä koko siellä on. Toinen, on kyl teillä kalliit lenkkarit toisesta saa femman halvemmalla... Aha ok, no mee sinne sitten. Ai teillä on noin urheilutakit -50%. joo on, niin siis eio kaikki tuotteet vaan pelkästään nämä takit tässä. Jooo just niin. Sit nää oli kyl parhaat.. Tunnen maken toisesta liikkeestä saan siltä aina puolet alennusta, joten maken takia saan sultakin.. No et saa. Olen lähettänyt teille sähköpostia miks ette vastaa.. Jaa en tiedä, kun et varmaankaan ole meille tähän lähettänyt. NE ihmiset on sitten eri, jotka vastailevat jossain. Palauttaisin nää juoksukengät. AI oot käyny juoksemassa näillä, sori ei palautusta.. Vtun paska palvelija oon aina saanu vaihdettuu... Joo ok niin varmaan.

Vierailija
46/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko olla kysymättä ”laitetaanko pakasteet pussiin”? Voisitko luoda katsekontsktin ja tervehtiä asiakasta? Voisitko pyytää, että takanani tuleva asiakas laittaisi kapulan ostosteni ja toisen asiakkaan ostosten väliin?

Nämä olisivat asioita, jotka voit tehdä. Keskityppä niihin.

Hei tollo, jokainen laittaa kapulan itse omien ostostensa perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi