Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan näitä asiakkaita!!!!!!!

Vierailija
28.03.2018 |

Miksi se kortti pitää tunkea laitteeseen ennenkun olen edes hintaa kerennyt sanoa, tai painaa kortilla maksu-nappia? Se laite menee välillä jumiin kun heti olet sörkkimässä!
Miksi vikiset hinnoista kun en minä niille mitään voi?! Tai yrityksen toimintatavoista, tai säästä, tai jostakin muusta mihin mulla perus-vuorotyöläisellä ei ole osaa tai arpaa?
Miksi tapitat tyhjällä kassalla, jossa on kissankokoinen kyltti ohjaamassa viereiselle kassalle?!!
Miksi aivastat päin mun naamaa?! Miksi annat lapsen kaivaa räkää nenästään, ja sitten sörkkiä kortinlukulaitetta?!"! Miksi rynkytät ovea, vaikka ollaan jo suljettu?!!
PERKELE!!
Sori, piti avautua. Pakko kai se on lääkitä itseään viinipullolla kun kotiin pääsee.

t.asiakaspalvelija hermoromahduksen partaalla.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä toi aasiakas.net- sivustolle, sopii sinne.

Vierailija
2/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savu nousee korvista. Joskus vaan kaikki hirviöasiakkaat osuu samalle päivälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla kysymättä ”laitetaanko pakasteet pussiin”? Voisitko luoda katsekontsktin ja tervehtiä asiakasta? Voisitko pyytää, että takanani tuleva asiakas laittaisi kapulan ostosteni ja toisen asiakkaan ostosten väliin?

Nämä olisivat asioita, jotka voit tehdä. Keskityppä niihin.

Vierailija
4/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku tulee ulisemaan, että sun pitää hankkiutua muualle töihin kun et sovi asiakaspalvelijaksi :D

Vierailija
5/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tuo tännekin, mammat ja kaikki muutkin , ottakaa opiksenne !

Terv. Aapeen kolleega

Vierailija
6/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko olla kysymättä ”laitetaanko pakasteet pussiin”? Voisitko luoda katsekontsktin ja tervehtiä asiakasta? Voisitko pyytää, että takanani tuleva asiakas laittaisi kapulan ostosteni ja toisen asiakkaan ostosten väliin?

Osui ja uppos ;P

Vierailija
7/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä laitat sen kapulan itse omien ostostesi perään. Onko selvä?

Vierailija
8/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen myös kassatyötä, mutta en ole huomannut, että kortinlukija menisi jumiin, vaikka sinne laittaisikin kortin valmiiksi. Toki jotkut yrittävät maksaa jo ennen kuin tuotteitakaan on lyöty koneelle :D

Mutta kuulostat väsyneeltä työhösi tällä hetkellä, jos kaikki tuollainen ärsyttää. Jaxuja <3

Vierailija
9/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko pyytää, että takanani tuleva asiakas laittaisi kapulan ostosteni ja toisen asiakkaan ostosten väliin?

Voisitko laittaa sen itse, ettei takaa tulevan tarvitse kurotella sitä takanasi.

Vierailija
10/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hear hear!

Minä mieluummin purisin itseltäni käden irti kuin menisin enää hetkeksikään kassalle. Jestas, millaisiksi idiooteiksi ihmiset muuttuvat saadessaan statuksekseen Asiakkaan.

Yritän aina tehdä asiakaspalvelijoiden päivistä mahdollisimman mukavia. Tiedän, millaista sontaa se työ voi pahimmillaan olla.

Pitäisi olla pakollista jokaiselle ihmiselle tehdä vaikkapa puoli vuotta joko puhelinaspaa tai kassahommaa. Saataisiin aika paljon huomaavaisempia asiakkaita.

Vierailija
11/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin jo vastata, mutta näköjään kirvasin liikaa, niin ei hyväksytty ainakaan heti.

1. EN ole kaupan kassalla töissä

2. Olen AINA ystävällinen, ja tervehdin asiakasta.

3. keskity sinä olemaan vetämättä johtopäätöksiä. Kiitos!

-Ap

Vierailija
12/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovutan työssäni paketteja (kymmeniä päivässä) ja teen kassatyötä. Siinä vaiheessa huomaan olevani väsynyt ja vittuuntunut ko. työhön, kun alkaa vituttaa kaikki vähäänkään jotain pientä kitisevät, esim. mummot ovat valittaneet, jos paiston leipäpussit ovat isoja (koska se on tuhlausta, kun ottavat vain yhden pullan) ja kun asiakkaat tulevat hakemaan pakettia kertoen että "se on iso paketti" (ei kauheesti auta, kun isoja pakettejakin on kymmeniä, en oikeasti hae pakettia sillä perusteella, että se on "iso"). Mutta nää on näitä ja kannattaa ehkä ajatella muita asioita töiden jälkeen..:)

Vierailija
13/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hear hear!

Minä mieluummin purisin itseltäni käden irti kuin menisin enää hetkeksikään kassalle. Jestas, millaisiksi idiooteiksi ihmiset muuttuvat saadessaan statuksekseen Asiakkaan.

Yritän aina tehdä asiakaspalvelijoiden päivistä mahdollisimman mukavia. Tiedän, millaista sontaa se työ voi pahimmillaan olla.

Pitäisi olla pakollista jokaiselle ihmiselle tehdä vaikkapa puoli vuotta joko puhelinaspaa tai kassahommaa. Saataisiin aika paljon huomaavaisempia asiakkaita.

Nimenomaan.. Joskus tuntuu että nämä ihmiset on kuin jostain kiven alta ryömineet ensimmäistä kertaa asioimaan julkisella paikalla.

Ja kyllä.. olen tällä hetkellä erittäin väsynyt työhöni. Mulla ihan sydän tykyttää stressistä. Mulle huudetaan ja v*ttuillaan päivittäin.

Olen monenlaisessa asiakaspalvelutyössä, ja arvostan niitä jotka jaksavat koko elämänsä sitä tehdä. Minä varmaan lopulta vaihdan alaa.

-Ap

Vierailija
14/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sen kortin siis laittaa vasta sitten maksupäätteeseen kun kassahenkilö sanoo hinnan?

Anteeksi en ole tajunnut tuota aiemmin. 

Vierailija
15/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee ulisemaan, että sun pitää hankkiutua muualle töihin kun et sovi asiakaspalvelijaksi :D

Haha :D joo.. On tämä välillä ihan mukavaa, kun sattuu mukavia ihmisiä kohdalle. Suurimmilta osin vaan aika kamalaa, ja kun joku huutoraivoaa kun päivä on vasta puolessavälissä, niin siinä kohden alkaa nakertaa pieninkin kitinä.

Kerran yksi mukava asiakas kiitti kohteliaasti hyvästä asiakaspalvelusta, ja menin ihan hämilleni, koska yleensä vaan vikistään hinnoista.

-Ap

Vierailija
16/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kassat ovat kyllä tervehtineen ja ottaneet katsekontaktin(kin), mutta ei heillä ole koko päivää aikaa odottaa milloin asiakas itse sattuu katsomaan kassatyöntekijää päin, jos katsoo lainkaan, vaan jonon pitää liikkua.

Laita itse kapula jälkeesi, niin takanasi tuleva tietää, milloin voin laittaa omat ostoksensa hihnalle.

Vierailija
17/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sen kortin siis laittaa vasta sitten maksupäätteeseen kun kassahenkilö sanoo hinnan?

Ei tietenkään kaikkialla/ useimmissa paikoissa ole nuin. Meillä on kivikautiset laitteet, jotka menee välillä siitä jumiin. (ja se tapahtuu vain silloin, kun en ole kerennyt mitään edes lyömään kassaan, eikä kortinlukija ole aktivoitunut mihinkään vielä)

-Ap

Vierailija
18/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan päätteestä.

Vierailija
19/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut huonoa päivää asikaspalvelutyössäni. Jänniä tilanteita on ollut ja haastavia asiakkaita mutten koskan ole niistä kärsinyt tai hermojani menettänyt. Ihmiset mokailevat, eivät osaa käyttää korttejaan, se on ihan ok. He valittavat hinnoista ja laadusta, sekin on ihan sallittua. Tai uhkailevat kun eivät saakkaan kaljojaan mutta tuo kaikki kuuluu työhön. 

Vierailija
20/46 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut huonoa päivää asikaspalvelutyössäni. Jänniä tilanteita on ollut ja haastavia asiakkaita mutten koskan ole niistä kärsinyt tai hermojani menettänyt. Ihmiset mokailevat, eivät osaa käyttää korttejaan, se on ihan ok. He valittavat hinnoista ja laadusta, sekin on ihan sallittua. Tai uhkailevat kun eivät saakkaan kaljojaan mutta tuo kaikki kuuluu työhön. 

Milloin sulle on tehty lobotomia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi