Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupanmyyjä, mitä ajattelet asiakkaasta joka ei osta mitään?

Vierailija
28.03.2018 |

Minulla on syndrooma, en kehtaa lähteä kaupasta tyhjin käsin. En halua pahoittaa myyjän mieltä sillä etten löytänyt mitään, enkä halua että minua luullaan varkaaksi kun ei muka ole mitään ostettavaa. Niimpä ostan aina vähintään suklaapatukan, etten joudu kävelemään kädet ylhäällä kassojen läpi. Niin nimittäin teen jos joskus en vain keksi mitä nyt ostaisin. Olen alkanut inhoamaan kaupassakäyntiä, jännittää löydänkö ostettavaa..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siinä tilanteessa pitää toimia jos kävelee kassan läpi ostamatta mitään. Tervehditäänkö silti, pahoitellaanko, vai kävelläänkö eteenpäin välttäen katsekontaktia. Ap

Tyyli on kyllä ihan vapaa. Voit vaikka vetää kuperkeikalla ulos kaupasta, jos siltä tuntuu.

Ninjatyylillä singahtaminen tai kassan ohi hivuttautuminen ja sitten juoksemaan singahtaminen saattaa herättää vääränlaisia epäilyjä.

Vierailija
42/44 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina semmonen tunne, että luullaanko nyt varkaaksi, kun pujottelen tai hivuttaudun kassajonon ohi, enkä tiedä pitäisikö kassaa tervehtiä vai/ja selitellä, että nyt ei sitten löytynytkään mitään.

Liekö joku itsetunto-ongelma tai muu vastaava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista, ilmastointikanavat, ninjat ja kaikki.

Vierailija
44/44 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne. Odottelen jonon muodostumista ja spurttaan suljettuna olevan kassan ohi aitoen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän