Väsynyt ja laihtunut Brother Christmas MTV Uutisten lähetyksessä: Lahjoittajat ovat kaikonneet lähes kokonaan
Kommentit (632)
En ole tapausta seurannut kuin otsikkotasolla, mutta muistakaa nyt kuitenkin, että Suomessa tulisi olla syytön, kunnes toisin todistetaan. Nämä ajojahdit milloin ketäkin kohtaan tuntuvat kovin kohtuuttomiltam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä häikäilemättömän oloinen, sellainen kova ja tunteeton. Hyhh, ihan selkäpiitä karmii. Haastatteluissa ei tule haastattelijaa missään vaiheessa vastaan, äänensävy ei pehmene eikä sellaista ns. inimillisyyttä tietyllä tavalla välity..
..veikkaan, että paljastumassa on ISO kupru.
Kotipsykologina et ole kovinkaan vakuuttava.
Sinusta suomalaisia kuolemansairaita lapsia auttava henkilö on "häikäilemätön, kova ja tunteeton"?
-Kuinka mielisairas ja ohjelmoitu mielesi on? -Kuka on ohjaksissasi? -Totuus ja faktat kun eivät korreloi väittämasi kanssa.
Lisäksi olet muodostanut kuvasi television välityksellä tilanteessa, jossa miehellä on lähes koko naaman peittävä parta.
Oletko kenties SPR:llä töissä?
Ei, vaan olen muodostanyt kuvan miehestä tv:n välityksellä tilanteissa, joissa hän toistuvasti esiintyy naamiaisasuun pukeutuneena ja antaa puheenvuoroja, joista minkäänlainen empatia mihinkään suuntaan ei välity.
Psykopaatti voi aivan hyvin toimia hyväntekeväisyydessä, se itse asiassa nimenomaan edesauttaa hänen häikäilemättömiä tavoitteitaan. Sairaat lapsipotilaat ovat väline, joilla hän tavoitteisiinsa pyrkii. Tässä tapauksessa varmaankin pyrkimyksenä rahavarojen kerääminen itselle ja jonkinlaisen valta-aseman saavuttaminen yhteiskunnassa.
Todistat vain harhaisuuttasi, nyt väität jopa tietäväsi Brother Cristmasin motiivit rahankeräykselle:
-Väität ilman mitään faktaa, että Brother Cristmas pyrkii "valta-asemaan yhteiskunnassa".
Näetkö edes itse, kuinka sairas ja aivopesty olet?
-Mitään todisteita ei ole kukaan esittänyt, koska niitä ei ole olemassakaan.
Erityistilintarkastus on vasta aloitettu, ei ole mitään näyttöä mistään.
Silti: SINÄ TIEDÄT.
Toisinsanoen: -Olet mieleltäsi triggeröitynyt ja olet Brother Cristmasia vastaan, koska et kykene omaan ajatteluun. On vain Hesarin esittämiä väitteitä, joille ei ole mitään todisteita, kuinka harhainen oikein olet?
Vain täysin naiivi idiootti luottaa sokeasti johonkin Hesarin (valemedia) julkaisuun, jossa EI ESITETTY MITÄÄN TODISTEITA, koska niitä ei ole.
On vain muutaman ihmisen esittämät väittämät ja itse olen melko varma, että ajojahdin takana on tietty taho, joka kokee tämän suomalaisten auttamisen olevan pois heidän omasta bisneksestään.
Rauhoitu. Psykopaatti ei tunne olevansa sairas, siksi varmaan riehut noiden horinoittesi kanssa tässäkin. Vaikuttaisi siltä kuin BC:n arvostelu olisi sinulle vakava narsistinen loukkaus. Reaktiosi sekopäisyyden huomioon ottaen erikoista, jos jonkun toisen ihmisen puolesta olet valmis noin syviin vesiin, joten veikkaankin, että olet tämä psyko-BC itse. Moi!
Vastaa nyt tolle ja esitä ne faktat, joihin väittämäsi perustuu?
Olisi kiva kuulla.
Ohis.
Moikka ohis-BC,
Eikös se sun toimintas erityistilintarkastus valmistu lopullisesti ensi viikolla? Minua henkilökohtaisesti oikein kutkuttaa, kuinka paljon epäkohtia sieltä tuleekaan paljastumaan.
Kun on köntsät jo housussa, niin turha sun tässä on mitään enää sössöttää kenellekään
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuokin toiminta piti ajaa alas. Mies auttoi syöpäsairaita lapsia kokemaan vielä jotain hauskaa ennen kuolemaa, juu oli se niin väärin että sietää nyt saada jonkun rangaistuksen.
Minun mielestäni olisi vielä parempi lahjoittaa rahaa syöpäsairaaloille, jotka pyrkivät parantamaan niitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Silti spr ym. eivät saa minulta centtiäkään. Annan rahaa järjestölle joka keskittyy vai suomalaisten avustamiseen.
Jokainen valitsee itse hyväntekeväisyyskohteensa. Lahjoita sinä BC:lle, minä lahjoitan SPR:lle.
SPR aktiivisena täällä. Pitäis tutkia koko järjestö alusta loppuun. Ei vaan taida olla ketään valmiina tekemään sitä kun tas puhuu.
Mitä veikkaatte kestäisi SPR erikoistilintarkastusta
Kuinka ollakkaan Otto vaimon nykkiin avustajaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä häikäilemättömän oloinen, sellainen kova ja tunteeton. Hyhh, ihan selkäpiitä karmii. Haastatteluissa ei tule haastattelijaa missään vaiheessa vastaan, äänensävy ei pehmene eikä sellaista ns. inimillisyyttä tietyllä tavalla välity..
..veikkaan, että paljastumassa on ISO kupru.
Kotipsykologina et ole kovinkaan vakuuttava.
Sinusta suomalaisia kuolemansairaita lapsia auttava henkilö on "häikäilemätön, kova ja tunteeton"?
-Kuinka mielisairas ja ohjelmoitu mielesi on? -Kuka on ohjaksissasi? -Totuus ja faktat kun eivät korreloi väittämasi kanssa.
Lisäksi olet muodostanut kuvasi television välityksellä tilanteessa, jossa miehellä on lähes koko naaman peittävä parta.
Oletko kenties SPR:llä töissä?
Ei, vaan olen muodostanyt kuvan miehestä tv:n välityksellä tilanteissa, joissa hän toistuvasti esiintyy naamiaisasuun pukeutuneena ja antaa puheenvuoroja, joista minkäänlainen empatia mihinkään suuntaan ei välity.
Psykopaatti voi aivan hyvin toimia hyväntekeväisyydessä, se itse asiassa nimenomaan edesauttaa hänen häikäilemättömiä tavoitteitaan. Sairaat lapsipotilaat ovat väline, joilla hän tavoitteisiinsa pyrkii. Tässä tapauksessa varmaankin pyrkimyksenä rahavarojen kerääminen itselle ja jonkinlaisen valta-aseman saavuttaminen yhteiskunnassa.
Todistat vain harhaisuuttasi, nyt väität jopa tietäväsi Brother Cristmasin motiivit rahankeräykselle:
-Väität ilman mitään faktaa, että Brother Cristmas pyrkii "valta-asemaan yhteiskunnassa".
Näetkö edes itse, kuinka sairas ja aivopesty olet?
-Mitään todisteita ei ole kukaan esittänyt, koska niitä ei ole olemassakaan.
Erityistilintarkastus on vasta aloitettu, ei ole mitään näyttöä mistään.
Silti: SINÄ TIEDÄT.
Toisinsanoen: -Olet mieleltäsi triggeröitynyt ja olet Brother Cristmasia vastaan, koska et kykene omaan ajatteluun. On vain Hesarin esittämiä väitteitä, joille ei ole mitään todisteita, kuinka harhainen oikein olet?
Vain täysin naiivi idiootti luottaa sokeasti johonkin Hesarin (valemedia) julkaisuun, jossa EI ESITETTY MITÄÄN TODISTEITA, koska niitä ei ole.
On vain muutaman ihmisen esittämät väittämät ja itse olen melko varma, että ajojahdin takana on tietty taho, joka kokee tämän suomalaisten auttamisen olevan pois heidän omasta bisneksestään.
Rauhoitu. Psykopaatti ei tunne olevansa sairas, siksi varmaan riehut noiden horinoittesi kanssa tässäkin. Vaikuttaisi siltä kuin BC:n arvostelu olisi sinulle vakava narsistinen loukkaus. Reaktiosi sekopäisyyden huomioon ottaen erikoista, jos jonkun toisen ihmisen puolesta olet valmis noin syviin vesiin, joten veikkaankin, että olet tämä psyko-BC itse. Moi!
ESITÄ NYT NE TODISTEET BC:N VÄÄRINKÄYTÖKSISTÄ, JOITA VÄITÄT OLEVAN?
-AIVAN, SULLA EI VIELÄKÄÄN OLE MITÄÄN ESITTÄÄ VÄITTEIDESI TUEKSI, OLET PELKKÄ TROLLI JA SUOMALAISTEN KUOLEMANSAIRAIDEN LASTEN VIHAAJA.
Eikös se erityistilintarkastus valmistu ensi viikolla.
Ps. hoidan työkseni kuolemansairaita lapsia.
Ai, nyt myönnätkin itsekin, että mitään todisteita sulla ei koko aikana ole ollut, vaikka tuomitsit täällä jo BC:n?
-Hyvä, että ymmärsit asian todellisen laidan viimein.
Varmaan ensi viikolla tulet pyytämään BC:ltä anteeksi, kun paljastuu, ettei mitään ollutkaan?
-Ja Hesari laittaa etusivulleen uutisen tästä?
PS Et todellakaan ole mikään kuolemansairaiden lasten hoitaja, muuten olisit käyttäytynyt aikuismaisesti, etkä levitellyt perusteetonta paskaasi täällä ilman todisteita.
-Olet suomalaisten vihaaja, et todellakaan hoitoalalla.
PS2 MILTÄ TUNTUU MYÖNTÄÄ PARIN TUNNIN RAIVOAMISESI JÄLKEEN, ETTÄ OLEN OLLUT KOKOAJAN OIKEASSA?
PS3 Olet pelkkä trolli! -Trolli, joka joutui myöntämään olevansa väärässä ja pelle!
-Teit itsestäsi pellen.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi jätkä meikannu itsestään väsyneen näköisen?? Katsokaa tota tummuutta silmien ympärillä ihan feikki jätkä :D
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vasynyt-ja-laihtunut-broth…
lisäksi valkoinen väri valittu taktisesti varmaan jonkun mainostoimiston puolesta.. edustaa puhtautta ja luovuttamista ym taktinen ja laskelmoitu ulostulo
No, Joko julkaistu mihin rahat ja lahjakortit meni?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuokin toiminta piti ajaa alas. Mies auttoi syöpäsairaita lapsia kokemaan vielä jotain hauskaa ennen kuolemaa, juu oli se niin väärin että sietää nyt saada jonkun rangaistuksen.
Syöpäsairaita lapsia nyt auttavat kaikki muutkin. Parasta BC:ssa on että hän auttoi muitakin. BC auttoi yksinäisiä vanhuksia, sotaveteraaneja, työttömiä, yksinhuoltajia, kehitysvammaisia, mielenterveyspotilaita. BC sai ehkä eniten julkisuutta ja näkyvyyttä syöpälapsilla, kuten kaikki muutkin, mutta auttoi niiiin monia muitakin, joita nyt ei enää auta kukaan.
Mä voi lahjoittaa tulevaisuudessa, jos aidosti pyytää anteeksi outoja kirjoituksiaan, kirjanpitoasiat selviävät ja jatkossa joka kohteella on oma puh.nro tai viitenumero. Siihen saakka, että nuo asiat ovat kunnossa, hän on vain yksi hämäräheikki tekoparrassa.
Itse hyväntekeväisyyteen kantaa ottamatta itsellä laski arvostus niiden yksityisviestien näkemisen jälkeen. Sepitys olemattomasta suhteesta julkkisnaiseen, vammaisten haukkuminen ja pilkkaaminen ei kuulu omaan arvomaailmaan, vaikka omakin huumori on välillä rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni olisi vielä parempi lahjoittaa rahaa syöpäsairaaloille, jotka pyrkivät parantamaan niitä lapsia.
Kaikkia ei voi parantaa. Ei edes kaikella maailman rahalla. Siksi on hienoa, että joku myös kuolevien viime hetkistä pyrkii tekemään onnellisia.
Kai sitä nyt laihtuu jos kukaan ei lahjoita rahaa ruokaan.
Selvä. Ikinä en enää anna rahaa mihinkään hyväntekeväisyyteen. Kehenkään ei näköjään voi luottaa. Joten, käytän rahat itseeni. Muut selvitkööt miten parhaiten taitavat tai olkoot selviytymättä. Pääasia että itselläni menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ollakkaan Otto vaimon nykkiin avustajaksi
Hei BC, mene lepäämään. Me kaikki tiedämme, että sinulla on paha lukihäiriö, joka tuolla tavalla väsyneenä pahenee entisestään. Niin että mees pötkölleen ja pitkäkseen, hyväksy että pelisi on nyt pelattu. Seuraavaa puhallusta kehittelemään vaan! Onnea yritykseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpäsairaaloita pitää pyörittää vain ja ainoastaan verovaroin. Jos joku haluaa yksittäiselle sairaalle tarjota jotain elämyksiä, niin sen ei pitäisi olla keneltäkään pois.
Perisuomalainen kateus näyttää olevan taustalla. Vielä pitäisi keksiä, kuka voi olla niin pikkusieluinen ja henkisesti epävakaa, että on kateellinen kuolemansairaalle lapselle.
Haluaisin kovasti uskoa, että puhtaat jauhot on pussissa BC:llä. Mutta valitettavasti mitään faktaa ei miehestä irtoa edelleenkään. MTV:n haastattelija: Mitä poliisihallitus kysyi? "Rahankäytöstä" Millaiset antamanne vastaukset olivat? "Vastaukset oli niitä mitä kysymyksiin vastattiin". Ehkä ensiviikolla tulee enemmän tietoa. Lahjoitukset tippuneet melkein 100 % BC:n mukaan, eli yrityksetkin on hylänneet tai pistäneet jäihin :(
Nyt jotain suhteellisuudentajua. Pitääkö ihmisen koko hyvä toiminta polkea alas, jos on jossain yksityisviestissä puhunut epäkunnioittavasti kehitysvammaisista tai mustaihoisista? Ei tässä kukaan ole kuollut.
Eikös se erityistilintarkastus valmistu ensi viikolla.
Ps. hoidan työkseni kuolemansairaita lapsia.