Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren tytön palkkaaminen pieneen IT-firmaan, jossa kaikki muut työntekijät ovat miehiä

Vierailija
28.03.2018 |

Firmassa 8 henkilöä töissä tällä hetkellä. Opintojensa lopussa oleva tyttö vaikutti ihan pätevältä ja osaavalta tehtävään, mutta mietityttää miten hän mahtaisi sopeutua työilmapiiriin? Meillä suurin osa työntekijöistä on 25-35 vuotiaita miehiä, minä ja yksi toinen viisikymppinen vanhempi patu.Ilmapiiri on aina tosi rento, ellei ole jotain asiakastapaamisia, niin toimistolla ollaan kolitsi housuissa, perjantaisin koodarien työpistettä saattaa koristaa pari kaljatölkkiä ja roisi läppä lentää jatkuvasti.

Mahtaako nuori kaunis tyttö soveltua ollenkaan? Mielipiteitä kaivataan. Kiitos!

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse viiskymppinen nainen, ja olen huomannut, että nuoremmat miehet osaavat suhautua tosi hienosti kaikenlaisista taustoista tulleisiin ihmisiin, oli sitten kyse etnisyydestä tai sukupuolesta. Ja kohdella näitä professionaalisti ja tasa-arvoisesti. Ikäiseni miehet sen sijaan valitettavan usein eivät osaa.

Vierailija
82/92 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurannut vierestä kun kaunis nuori tyttö meni koodareiden tiimiin. Kaksi komeaa, kolmekymppistä miestä ihastui naiseen heti, vaikka kummatkin olivat varattuja. Salasuhde siitä kehittyi naisen ja toisen miehen välille ja toinen mies oli mustasukkainen. Mustasukkaisuusdraamaa varattujen välillä. Enpä olisi tuota odottanut.

Kaksi komeaa koodaria samassa tiimissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse viiskymppinen nainen, ja olen huomannut, että nuoremmat miehet osaavat suhautua tosi hienosti kaikenlaisista taustoista tulleisiin ihmisiin, oli sitten kyse etnisyydestä tai sukupuolesta. Ja kohdella näitä professionaalisti ja tasa-arvoisesti. Ikäiseni miehet sen sijaan valitettavan usein eivät osaa.

Tämä on totta. Nykyisin pojat ja tytöt voivat olla kavereita keskenään.

Kun Nina menee Nikon kanssa leffaan, niin ei voi enää kuvitella, että kyseessä on treffit. Ei ne ole. Tyttö on vain kaveri. Mulla meni hetki ymmärtää nämä nykyajan kuviot.

N45

Vierailija
84/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovellu mutta se johtuu sinusta ja asenteestasi eikä tytöstä.

Vierailija
85/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurannut vierestä kun kaunis nuori tyttö meni koodareiden tiimiin. Kaksi komeaa, kolmekymppistä miestä ihastui naiseen heti, vaikka kummatkin olivat varattuja. Salasuhde siitä kehittyi naisen ja toisen miehen välille ja toinen mies oli mustasukkainen. Mustasukkaisuusdraamaa varattujen välillä. Enpä olisi tuota odottanut.

Kaksi komeaa koodaria samassa tiimissä?

Ei tiimiin voi palkata kahta komeaa koodaria!

Kaikkihan tietää, että kutsuillekin pitää kutsua vain yksi hyvä tarinankertoja, nuori komea lupaus ja kaupungin vaalein blondi. Näitä kaikkia pitää olla vain yksi. Muuten rupeavat kilpailemaan. Se syö tunnelmaa ja kellään ei ole kivaa.

Vierailija
86/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen tytön housuihin voi olla tunkua.

Vierailija
87/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten olisin palkannut, nyt #metoo yms mustamaalauskamppanijat pitää ottaa huomioon. Nuori nainen on iso riski tältä kannalta miesporukassa.

Oletatko, että nuori nainen alkaisi seksuaalisesti ahdistelemaan miehiä, vai miksi hän olisi riski?

Vierailija
88/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
89/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on upeimpia mahdollisia miehiä töissä kun kerran uskot, että jotain voisi viritä naisen palkkaamisen jälkeen.

Täytyy olla kyllä ensiluokkaisia miehiä ja juuri tämän naisen miesmaun mukaisia.

Mitä jos tyttö onkin lesbo?

Vierailija
90/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota! Vuoden päästä sinulla on pino valituslappuja häirinnästä ratkottavaksi. Ota joku suunnilleen samantasoinen mies. Muuten saat tasa-arvoämmät kimppuusi syystä, tai toisesta. 

Meetoo pistää pienyrittäjän mietteliääksi.

Vierailija
91/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on tyttö eli ala ikäinen niin en ehkä palkkaisi. Jos taas on aikuinen, nuori ja asiansa osaava nainen niin tottakai olisin tyytyväinen että saan tiimiin.

Vierailija
92/92 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaa ihmisiä sukupuolen tai ulkonäön mukaan.

Vain henkilökemiat ja osaaminen ratkaisevat.

n42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä