Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjuna, mitkä sanat saavat sinut sulkemaan palstan, ärsyttävyydellään tai irsatudellaan.

Vierailija
02.11.2024 |

Eikö modet välitä, halua tai osaa siistiä tätä palstaa?  Täällä olisi mukava aina joskus hetki aikaa viettää, ilman että joutuu saastaa pakenemaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on allergia jo aika pahana palstan kielenkäytön suhteen.  Oikeesti suurta häpeää Sanoma Oyn puolesta.

Vierailija
2/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksittäiset sanat vaan haukkumiset, alapääjutut, jankutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukset jotka alkaa miksi sanalla.

Vierailija
4/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppaketjut.

Syntyvyyshullu.

Vierailija
5/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaku mä nään että joku jankkaa jostain palstahulluista, tai mä nään nimimerkin esim huvipuistohuppu, konalan tylsämies, kaffepellen tms

Sillon tietää että palstalla on huonoimmat jutut ja kaikki robotit paikalla, ei oo mun hetki

Vierailija
6/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainaku mä nään että joku jankkaa jostain palstahulluista, tai mä nään nimimerkin esim huvipuistohuppu, konalan tylsämies, kaffepellen tms

Sillon tietää että palstalla on huonoimmat jutut ja kaikki robotit paikalla, ei oo mun hetki

Huvipuistohullu, sori :D

Vierailija
7/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen kuin aloitukseen tulee jotain peräsuolen laskeuma ja ota kakkoseen jne kommentteja. En tajua sitä mielenmaisemaa, jonka mukaan suolistoon liittyvässä kommentissa on mitään hauskaa varsinkaan kun kommentti ei liity mitenkään aiheeseen. Sitten nämä Nainen-aloitukset. Hohhoijaa. 

Vierailija
8/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "miksi mies", "miksi mun mies" -aloitukset.

Vierailija
9/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskisten jutut

Vierailija
10/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että "logiikka" on sana jonka havaitessani skippaan viestin tai suljen ketjun välittömästi. En ole elämäni aikana lukea yhtäkään järjellistä lausuntoa, joka olisi sisältänyt sanan "logiikka"

Vierailija
11/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että "logiikka" on sana jonka havaitessani skippaan viestin tai suljen ketjun välittömästi. En ole elämäni aikana lukea yhtäkään järjellistä lausuntoa, joka olisi sisältänyt sanan "logiikka"

Luin juuri kommenttisi ja oöen samaa mieltä. Sinunkin tekstissäsi sana oli kahdesti.