Nyt tarvisin teian apua,jotka tiedatte tilisiirroista
eli olen maksanut maksuautomaaltilta kuukausi sitten laskun. huutonet juttuja. Kyselin vaatteen peraan ja myyja vaitti etten ole maksanu ko tuotetta. Mulla on maksusta kuitti. Myyja vaittaa etta olen laittanu yhen numeron liikaa. Voiko olla mahollista? siis tietty virheita voi teha, mutta jos painaa yhen luvun liikaa ja kirjottaa oikean nimen, voiko automaatti hyvaksya maksun? raha oli lahteny tililtani
Kommentit (8)
Eli mun mielestä kone ei edes hyväksy toimintoa jos tilin omistaja ja tilinumero ei täsmää.
Saajan nimeksi voi laittaa ihan mitä vaan, se ei takaa maksun menoa oikeaan " osoitteeseen" . Jos sellainen tili ylipäätään on olemassa, johon olet rahaa laittanut, niin sinnehän se on mennyt ilman ongelmia. Mutta selvitä pankin kanssa, toivottavasti ei ole Huuto-huijari...
maksoin kaksi laskua nettipankin kautta ja laitoin molempiin yhden numeron liikaa tms. (maksoin nordeasta nordeaan), maksu lähti, mutta rahat palautuivat tililleni parin päivän päästä. Eli aivan hyvin se maksu voi lähteä tililtä, vaikka tilinumero olisi väärä.
On joskus käynyt näitä pankkimokia aikaisemmin.
SandraMariina:
Eli mun mielestä kone ei edes hyväksy toimintoa jos tilin omistaja ja tilinumero ei täsmää.
Siihen saajan tilalle voi laittaa vaikkapa Aku Ankka tai Mustanaamio ja silti menee maksu perille, jos siis tilinumero on oikea.
taytyy koittaa loytaa sahkoposti, jossa kirjoitti tilinumeron
Sulla ei taida olla enää sitä myyjän ilmoitusta tilinumerosta? Eikös siitä kuitista näe, että mille tilinumerolle summa on maksettu?!
Luulisi että maksuautomaatissa on sama, mutten ole varman.
Outoa kuitenkin jos myyjä huijaisi sinua, kun kuitenkin sinulla on kuitti??