Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa Valion ihaniin jogurtteihin

Vierailija
15.07.2008 |

siis mä voisin syödä vaikka kuinka paljon Valion 2 dl appelsiini - ja kahvijogurtteja.

No ehkä aika pieni pahe, mutta ei ne mitään ihan vähäkalorisia ole!

Kun parempina vaihtoehtoina ois esim. rasvaton jogurtti tai viili.

Mutta ne ei houkuta yhtään niin paljon... etenkin rasvattomat jogurtit on liian makeita.

Pitäis vaan välttää ylimääräisiä kaloreita, ettei raskauskiloja kerry ihan liikaa - ja tää ei oo ees pelkkä raskausajan mieliteko vaan oon tykänny niistä aina.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt maustettuja jugurtteja n. 40 vuotta lähes päivittäin eikä ole ylimääräisiä kiloja tullut

Vierailija
2/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön vain Ingamnnin luonto+ maustamatonta. Kun maistan joskus maustettuja, niin tuntuvat tosi äklömakeilta. Lopeta moinen turhien kalorien syönti oitis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei rasva ole niin paha asia kuin sokeri", missä mielessä? Eikö eläinrasva ole aika pahaa, kovaa rasvaa, siis se, mitä maitotuotteissa juuri on?

Vierailija
4/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitäkin pitää aina "tuunata" - laitan sekaan esim. mysliä/muroja ja vauvojen hedelmäsosetta.

Joten eipä sekään sitten enää mikään ihan kaloriton juttu ole...

(sama viiliin.)

Ja on niin helppo ja nopea ottaa kiireessä valmis jogurtti, kuin alkaa värkkäämään itse jotain.

Eikä juuri nuo appelsiinijogurtit ole jotenkin niin äklömakeita, ne on NIIN hyviä...! Miksei Valio vois tehdä samanmakuista jotenkin vähäkalorisempana???

ap

Vierailija
5/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vain Ingmanilla on nuo maut valikoimissaan. Pitääpä katsoa tarkemmin kaupassa.

Vierailija
6/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMATTAVASTI vähemmän sokeria kuin valmiiksi maustetuissa.

Vierailija
7/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellaista, mitä syön, jos on ihan pakko

Vierailija
8/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin maustettuja, maustamaton menettelee myslin ja marjojen kanssa.

Vierailija
9/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustamaton (+rasvaton) ihan "tuunamattomanakin. Pidän happamasta mausta. Joskus laitan joukkoon mysliä tai tyrnijauhetta.

Vierailija
10/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan täyteläisiä, paksuja, makeita, nam! Söin aamupalalla, välipalalla ja vaikka illakin vielä. Sit kaverini sanoi, et Painonvartijoiden pistetaulukon mukaan niistä menee aina 5 pistettä. Aattelin silloin, et jos joillain naisilla päivittäiset pisteet on 20 luokkaa, niin neljällä jogurtilla pitäis pärjätä koko päivä. Lopetin Valion jogurttien syönnin kokonaan.

Vierailija
11/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koukussa go greenin soijajugurttiin, etenkin puolukalla maustettuun, vai oliko se karpalo. Purkissa on vain 70 kcal. Näitä vaan ei saa joka kaupasta.

Vierailija
12/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näkee miten merkkitietoinen olen... mistähän kuvittelin et on Valion.

Yhdessä on 170 kcal - onko paljon??

ap

Vierailija
13/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähäenergisempiäkin jogurtteja on toki tarjolla, mutta ruokavalion kokonaisuus ratkaisee.

Siinä näkee miten merkkitietoinen olen... mistähän kuvittelin et on Valion.

Yhdessä on 170 kcal - onko paljon??

ap

Vierailija
14/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv: Entinen Valion jogurttipakkaaja.

Vierailija
15/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindahlin maustamattomiin, ämpärissä myytäviin kreikkalaiseen ja turkkilaiseen jogurttiin (mitenköhän ne muuten eroaa toisistaan?). Niissä on vähän enemmän rasvaa, mutta ei yhtään sokeria, ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme