Tunnen työssäni jopa jotenkin sairasta mielihyvää kun saan vihaisen asiakkaan iloiseksi, muita?
Joudun usein siis ottamaan vastan puheluita vihaisilta ihmisiltä ja jotenkin tunnen oloni ihan älyttömän hyväksi kun keksimme yhteisen ratkaisun asiakasta vihastuttaneeseen asiaan ja pääsemme yhteisymmärrykseen. Huikea fiilis kun huomaa että alamme kallistua samalle kannalle :)
Tämä ei ole asiakasta vähättelevää missään nimessä, onpa mulle itkettykin ihan siksi että otan asian todesta ja haluan löytää siihen ratkaisun.
Kommentit (8)
Se olisi sairasta mielihyvää jos haluaisit saada iloisen asiakkaan vihaiseksi.
Mulle on tullut kanssa hyvä mieli. Olen ollut sellaisessa työssä, että joutuu ottamaan jaskan niskan asioista, joita ei ole itse tehnyt. Kun saa asiakkaan rauhoittumaan, tuntuu, että on tehnyt työnsä hyvin. Kyllä siitä saa olla ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole muita. Ihan hanurista vastaanottaa jotain vihaisia puheluita.
Jotenkin koen nämä haasteena ja voitan aina itseni näissä puheluissa!
Tuohan on hyvä juttu ja asiakaspalvelua parhaimmillaan - pelastaa luultavasti sen ihmisen päivän, jonka mielialan saa käänntymään hyväksi.
On samoja kokemuksia. Jos asiakas tuntee jotenkin tulleensa kohdelluksi väärin tms. on jo firman etu, jos saamme asian hoidettua oikein päin keskustelemalla. Hyvin tehdystä työstä saa tuntea mielihyvää.
itse miettisin , että miksi työskentelen huijauksia tehtailevassa firmassa
Ollaankohan samassa työpaikassa.
Kyllä siinä tulee voittajafiilis, kun saa vihaisen asiakkaan iloiseksi ja vielä kehuja päälle. :)
No ei ole muita. Ihan hanurista vastaanottaa jotain vihaisia puheluita.