Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viette eväiksi töihin?

Vierailija
27.03.2018 |

Kaipaan ideoita! Teen tylsää istumatyötä, joten mitään kovin kaloripitoista en voi syödä. Salaatit tuntuu aina nahistuvan lounaaseen mennessä. Keitot vuotaa laukkuun. Tähän ehkä auttaisi joku parempi säilytyssysteemi... Leipää en haluaisi syödä joka päivä. Yleensä vien edellisen illallisen jämät, mutta aina niitäkään ei jää. Työpaikkani läheisyydessä ei ole mitään ruokapaikkoja, joten eväät on ainut vaihtoehto. Mitä te otatte evääksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädenlämpöinen kaalimehu riittää.

Vierailija
22/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa töissä kokkina, niin tulee siellä vedeltyä kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä ja kanaa. Muusia ja kaalikäärylettä. Uunilohta.

Vierailija
24/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa ja rauhoittavia lääkkeitä. Ei sitä muuten kestä.

Vierailija
25/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monesti chia-hyytelöä ja hedelmää, joskus pähkinöitä, välipalapatukoita tai -juomaa (Alpro Soya Choco). Nopeaa syötävää, joka pitää pahimman nälän poissa eikä tarvitse lämmitystä. Puuro on myös hyvä, pitää vatsan tyytyväisenä pitkään (kunhan syö enemmän kuin sen yhden annospussin, itselläni yksi annos yleensä 1,5dl hiutaleita). Vedenkeitin riittää valmistukseen.

Olen kyllä suht aktiivisessa työssä, mutta työpäivät yleensä melko lyhyitä, siksi olen kokenut järkevämmäksi syödä "kunnolla" vasta kotona.

Vierailija
26/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä edellisenpäivän illallisen tähteitä. Tai keittoja, minulla on keittotermari sitä varten, ei valu.

Vierailija
27/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina yöllä töihin niin eväänä on leipä ja kahvi. Niinkuin aamupala kun eka tauko on klo 6-7 aikaan. Hassua olis tuohon aikaan jauhelihakeittoa syödä :D

Vierailija
28/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineshyllyn mikroruoat on aina hyvä vaihtoehto, eivät ole nykyisin överihintaisiakaan ja niistä löytyy ihan hyvänmakuisia vaihtoehtojakin. Esim. Kokkikartanon mikroannokset ovat maukkaita ja kohtuuhintaisia. Mikrokeittoja en harrasta, en viitsi kuljettaa vettä töihin.

Monen kaupan salaattibaarit ovat taas ylihintaisia, nahistunutta salaattia ryöstöhintaan ja hygieniakin voi olla vähän sieltä tännepäin.

Vierailija
29/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin aina saamaan päivällisestä riittämään seuraavan päivän lounaaseen, mutta jos ei niin haen jotain einestä (yleensä kokkikartanon keittoja), teen kotona salaatin tai haen sellaisen kaupan salaattitiskiltä.

Mutta kummaa jos salaatit tuntuvat nahistuvan työpäivän aikana. Laitatko kippoon jotain (esim pastaa tai lihaa) vielä lämpimänä?

Vierailija
30/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan kansallispuvun

Vierailija
31/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipumämmiä

Vierailija
32/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaruuan tähteitä. Jos niitä ei ole, niin hätävaraeväänä esim. tortellineja+kirsikkatomaatteja+pestoa, voileipiä+hedelmää, nuudelipussi+hedelmää+pähkinöitä tai valmiskeitto purkissa (siis esim. https://www.knorr.fi/keitot/valmiskeitot). Joskus otan pakkasesta jotain, ehtii sulaa lounaaseen mennessä niin ettei lämmittämisessä mene ikuisuuksia.

Keitot kannan kierrekorkillisessa purkissa silloin kunotan itse tehtyä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän