En kestä Ettalaa Suomen surkeimmassa kuskissa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko noilla kaikilla joku hahmotushäiriö??
Ne ei kukaan tunnu tajuavan ton ajoneuvon mittoja.
Noi autot on isomman kokoluokan biilejä. Viime kaudella oli 5-sarjan bemu, jokaon iso auto jos on tottunut pikku-Toyotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettala on ihan hyvä ja rauhallinen juontamaan tätä sirkusta. Mun sydän ei kestäis jos juontajana olis joku Nico Saarinen.😨
Se on NiKo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettala on ihan hyvä ja rauhallinen juontamaan tätä sirkusta. Mun sydän ei kestäis jos juontajana olis joku Nico Saarinen.😨
Se on NiKo
Voi ei, sivistyksessäni oli aukko 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei kukaan tunnu tajuavan ton ajoneuvon mittoja.Noi autot on isomman kokoluokan biilejä. Viime kaudella oli 5-sarjan bemu, jokaon iso auto jos on tottunut pikku-Toyotaan.
Mersu on turvallinen auto tommoselle törppölaumalle.
Huonompi auto olisi jo ihan päreinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on NiKo
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on NiKo
Niko C:llä! Huudahteli herra itse aikoinaan, siksi Nico😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei kukaan tunnu tajuavan ton ajoneuvon mittoja.Noi autot on isomman kokoluokan biilejä. Viime kaudella oli 5-sarjan bemu, jokaon iso auto jos on tottunut pikku-Toyotaan.
Mersu on turvallinen auto tommoselle törppölaumalle.
Huonompi auto olisi jo ihan päreinä!
Ilmankos niillä on ollu bemareita, mersuja ja volvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on NiKo
Niko C:llä! Huudahteli herra itse aikoinaan, siksi Nico😁
Opin jatkuvasti jotain 🤣
Lienen mielipiteeni kanssa yksin, mutta mielestäni Ettala parantaa koko ajan. Ja minusta juontajalla ei ole tässä ohjelmassa mitään suurempaa virkaa, ne kuskit siellä sitä showta vetää, juontaja vaan vähän kuittailee ja länttää kortin käteen. Mäkkärin touhotusta voi katsella siellä idolseissa ja selviytyjissä jos niin kova ikävä on.
Pelottavia on kyllä moni noista kuskeista, etenkin se kelle äiti ei lainaa Toyotaa. Pitäiskö jo jotain inssejä laittaa vaihtoon, kun on kortin antanut? 🤤🤤🤤
Mä katsoin ekasta jaksosta vähäsen, mutta en ole pystynyt enempää katsomaan. Aiemmat kaudet olen seurannut. Mutta jotenkin toi Ettala tökkii niin pahasti. Luulin eka että on syntyjään Virosta, kun se puhetyyli on sellanen tönkkö.
Mäkkäri oli tän ohjelman sydän ♥