Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada kaupungin asunto?

Vierailija
27.03.2018 |

Mikä on kiireperuste? Katsovatko he edes hakemukset vai onko tuuria että asuntoa tarjotaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitenkään. Ainakaan Vantaalta. T.Kaksi vuotta jonossa...

Vierailija
2/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu asunnonhakijaksi? Me saatiin Oulun Sivakalta jatkuvasti asuntotarjouksia ja saatiin valita käydäänkö näytössä vai skipataanko tarjous. Lopulta saatiin täydellinen kämppä. Ainakin Sivakalla hakemus on muistaakseni voimassa 3 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetä luottotiedot ja hommaa häätö nykyisestä asunnosta. Sitten jää jäljelle vain kaupungin vuokrakolhoosit mistä voit asunnon saada, kun muutkaan ei enää tarjoa sitä sinulle. Varaudu monikulttuuriseen naapurustoon.

Vierailija
4/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotat kunnes olet jonottanut asuntojonossa niin kauan että saat kaupungin asunnon. Kyllä siihen voi hujahtaa vuosi tai parikymmentä.

Vierailija
5/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä: ole 8 vuotta asunnottomana ni heti tärppää.

Vierailija
6/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arpapeliä. En saanut vaikka olin hakijana asunnottomana. Sitten yhtäkkiä tärppäsi, olin jonossa pari vuotta, saatiin uusi kämppä vastavalmistuneesta talosta. Soittelin toki välillä asiakaspalveluun ja tiedustelin hakemukseni tilannetta, en tiedä halusivatko he lopettaa häiriköintini.

Vierailija
7/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan arpapeliä. En saanut vaikka olin hakijana asunnottomana. Sitten yhtäkkiä tärppäsi, olin jonossa pari vuotta, saatiin uusi kämppä vastavalmistuneesta talosta. Soittelin toki välillä asiakaspalveluun ja tiedustelin hakemukseni tilannetta, en tiedä halusivatko he lopettaa häiriköintini.

Missä sitten majailit asunnottomana?

Vierailija
8/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kaupungin kämpän?

Muutama tuttuni asuu niissä. En todellakaan haluaisi muuttaa niihin taloihin.

Vierailija
9/9 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sitten majailit asunnottomana?

Yleensä koditon majailee ystävien ja sukulaisten luona. Toiset saattavat käyttää hotellia ja toiset majottuu pahimmillaan kadulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän