Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työpaikallasi joku "sekopää" joka pilaa työilmapiirin?

Vierailija
27.03.2018 |

Meillä on ja ihmettelen, miksei tajua irtisanoutua vai eikö selkeästi tajua että ei sovellu alalle ollenkaan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hlöstöpäällikkö. Tuntuu kuin se koittaisi ajaa työntekijät pois duunista.

Vierailija
22/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Negatiivisia valittajia, muutosvastarintaisia rääkyjiä jotka pilaa ilmapiirin ankeuttamisella ja pomottamisella. Luulee että on ikioma työpaikka ja saa siellä länkyttää tyhjää. Lähtisivätpä muualle määkimästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo kuuluisi mielisairaalaan ja tukee väitettä että hulluimmat eivät suinkaan ole hullujenhuoneella vaan työelämässä, pelottavaa.

Huonot ajat ja avohoito. Lääkkeitä eivät aina pomotkaan muista ottaa.

Vierailija
24/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi alemman tason hännystelijä. Nuolee pomon persettä, kyttää posket punoittaen muita, keksii kaikista vuorotellen panettelun aiheita.

Siis oksettava ankeuttaja ja pahan hengen luoja.

Kirrrrrrrrrrrrrrrrssssssssssssssssssti

Vierailija
25/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meillä on lähes 100 ihmistä töissä, ja kaksi mieleltään sairasta onnistuu tekemään koko lopun porukan työstä helvettiä. Eivät kuitenkaan koskaan jää kiinni mistään niin vakavasta, että heitä voitaisiin laittaa pihalle. Ja ovat tietysti omasta mielestään väärin kohdeltuja marttyyreja. Esim. toinen sai varoituksen asiattomasta käytöksestä esimieheltä, jonka jälkeen teki perättömän kiusaamisilmoituksen esimiehestä. Perättömyyttä on kuitenkin vaikea todistaa, ja esimies sai kärsiä koston nahoissaan.

Vierailija
26/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli että sun, eikä sen häirikön, piti lähteä.

Turha hukata omaa työuraa (oikeesti, asiat liikkuu tällaisissa asioissa niin järkyttävän hitaasti) sotimiseen, josta ei välttämättä seuraa kuitenkaan sitä toivottua lopputulosta. Omassa tapauksessani hankala tyyppi on ollut talossa parikymmentä vuotta ja savustellut useamman tyypin ulos. Mulla on hyvät paperit ja mahdollisuus vaihtaa, joten mieluummin lähdin paikkaan, jossa sekä rekryyn että työilmapiiriin panostetaan aidosti. En oikein jaksa uskoa, että näitä hankalia tyyppejä oikeasti saadaan kauheen helposti ulos tai edes parannettua ilmapiiriä merkittävästi millään kippaskonstilla. Uskon, että joko näiden tyyppien käytöstä on pakko opetella sietämään ja rajaamaan itse, tai sitten lähteä.

Vierailija
27/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, nelikymppinen äijä joka käyttäytyy huonommin kuin kolmevuotias uhmaikäinen. Rasittava tyyppi. Jos se käyttäis sen ajan ihan työntekoon mitä se käyttää työnvälttelyyn ja tekosyiden keksimiseen niin tulis hommat jo kahteen kertaan tehtyä.

Vierailija
28/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps oli. Mutta se sai potkut!

Kaikki on onnellisempia. Me, jotka saadaan keskittyä töihimme ja hän kun ei tarvitse enää olla ääliöiden seurassa koko työaikaa.

Vierailija
29/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Työskentelen opettajana, ja parista kollegasta mietin, miten he oikein toimivat opiskelijoiden kanssa, kun käytös muita opettajiakin kohtaan on epäasiallista. Väheksytään toisen ammattitaitoa, puhutaan päälle, esitetään ivallisia kommentteja, ei noudateta yhteisiä pelisääntöjä.

Onneksi tätä työtä voi tehdä varsin itsenäisesti niin, että työpaikalla voi vältellä niitä henkilöitä, joiden kanssa on hankala työskennellä. Saamme melko pitkälle itse päättää, milloin ja missä oppituntien ulkopuolinen työ tehdään sekä mihin työryhmiin ja projekteihin lähdemme mukaan. Olen joskus jättänyt jonkin muuten kiinnostavan projektin väliin, kun olen pelännyt työskentelyä tietyn henkilön kanssa.

Vierailija
30/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sellanen kateellinen akanretale. Minä olen ainoa joka joutuu siitä kärsiin koska on minulle kateellinen ja puhuu kaikkea selän takana mikä ei pidä paikaansa.  Pomolle menee kertoon jos vitsailen jostain asiasta jonkun toisen kanssa. 

Minä nauraisin katketakseni jos joku työntekijä tulisi tuollaisesta valittamaan ja käskisin painua takas töihinsä :D

Vierailija
31/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi tosi pelottava nainen, joka on kerran kuussa jonkun kurkussa kiinni. Ei ihan kirjaimellisesti, mutta melkein. Raivoaa huutaen niin että sylki roiskuu, tulee senttien päähän naamasta. Ja ihan sille huutaa joka sattuu kohdalle osumaan. Aiheeksi kelpaa esimerkiksi viimeviikkoinen sää tai kummin kaiman koiran nimi, noin niinku kärjistäen. Aihetta-aihetta ei yleensä ole. Tavarat lentelee, kirosanat hakkaa tärykalvoja. Me muut ollaan milloin idootteja, milloin debiilejä. Sitten muutaman päivän kuluttua on taas oma aurinkoinen itsensä. En haluaisi olla hänen aviomies?

Vierailija
32/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yks eskariope koillisesta. Ja esimiehet eivät tee asialle mitään.

Vierailija
33/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla yksi itserakas nainen on saanut työilmapiirin pilattua lähes kokonaan. Kyseinen henkilö pomottaa jatkuvasti muita ja utelee yksityisasioista. Sitten juoruilee ympäriinsä kaiken mitä on kuullut. Jatkuvasti hän on myös moittimassa muita laiskoiksi vaikka itse ei ole valmis tekemään mitään ylimääräistä. Hänellä on kummasti sellainen käsitys että työpäivän viimeisen tunnin aikana ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Ja taukoja saa pitää niin paljon kuin haluaa. Meidän esimies ei välitä mitään hänen toimistaa vaan kyttää vain muita. Ennen kaikki tuli keskenään hyvin toimeen mutta ei enään. Hän on marissut eräille henkilöille toisten tekemisistä niin kauan että he ovat alkaneet vihata joitain työkavereita.

Vierailija
34/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On semmoisia joka paikan vastarannankiiskiä, mikään ei koskaan käy ja kaikki on aina ihan paskaa jne. Mietin joka päivä tietyistä ihmisistä mikseivät vain lähde kävelemään? Mitä järkeä on kituuttaa vuosikymmenestä toiseen työpaikassa josta ei pidä?

Meidän työpaikalla on nainen joka on tollanen vastarannankiiski. Marisee joka päivä jostakin ja kehuskelee kuinka mies tienaa niin paljon ettei olisi mikään pakko tehdä töitä. Sitä vaan ihmettelen miksi sitten pitää käydä töissä pilaamassa muiden päivä. Taitaa vaan eniten nauttia muiden kiusaamisesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi