Onko työpaikallasi joku "sekopää" joka pilaa työilmapiirin?
Meillä on ja ihmettelen, miksei tajua irtisanoutua vai eikö selkeästi tajua että ei sovellu alalle ollenkaan?
Kommentit (34)
Eikö se ole tosi väärin muita kohtaan, että ei kuulu joukkoon ja silti yrittää uhota siellä joka asiasta? Leikkii jotain pikkupomoa vissiin?
On montakin asennevammaista. Ei nyt ehkä ihan sekopääksi voi kutsua mutta ilmapiirinankeuttajaksi ainakin voi. Aina on joku asia huonosti ja aina pitää valittaa ja kaikki on paskaa. Ja sepä vasta kamalaa onkin kun töissä joutuu töitä tekeen. Tajuaisivat etsiä mieleisempää työtä jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minä.
Sama juttu mulla. Tilannetta haittaa sekin, että olen yksinyrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Yks Oili.
Voiko olla! Mäkin tunnen yhen, ja on suorastaan ilo tulla duuniin ku tää kys.narsku on lomalla tai "sairaana". Ei tarvii tehä sen töitä sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minä.
Sulla on sitten kestämistä sekä pomon että henkilöstön kanssa.
On yksi mies. Onneksi tajusi ottaa loparit!
Edellisessä työpaikassa oli, oli vielä omassa tiimissä ja melko tiiviisti jouduin tekemään töitä sen sekiksen kanssa. Huh! Onneks lähdin sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minä.
Sulla on sitten kestämistä sekä pomon että henkilöstön kanssa.
Minäkin olin yksinyrittäjä vuosikausia. Pahimpia oli firman hallituksen kokoukset, joissa jouduin pohtimaan henkilöstön työmotivaatiota edistäviä kannustinohjelmia. Mikään pj:n ehdotus ei kelvannut henkilöstön edustajalle. Ja pöytäkirjan tarkastaja sekoili niin, että jälkeenpäin oli mahdotonta tietää mitä päätettiin.
Todellakin on. Lähti jo kerran pois mutta sitten tuli takaisin. Miksi palasi kun selvästi inhoaa työtään, sitä en tajua.
Terveysalalla hulluja on pilvin pimein. Potilaat käy sääliksi, mutta ainakin he pääsevät pois hullujen käsistä ennen pitkää, toisin kuin työkaverit.
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä työpaikassa oli, oli vielä omassa tiimissä ja melko tiiviisti jouduin tekemään töitä sen sekiksen kanssa. Huh! Onneks lähdin sieltä!
Sama täällä. En kestänyt sitä sekoilua enää!
Pomo kuuluisi mielisairaalaan ja tukee väitettä että hulluimmat eivät suinkaan ole hullujenhuoneella vaan työelämässä, pelottavaa.
Sääli että sun, eikä sen häirikön, piti lähteä.
Yksi työkaveri pilaa minun työilmapiirini, ja sanoo muille että minä pilaan hänen työilmapiirinsä. No arvaan kyllä kumpi on uskottavampi. Osaan jo kuvitella miten minut kannetaan pihalle juhlallisesti jonakin päivänä, ja nimetään virallisesti ankeuttajaksi.
Joo sellanen kateellinen akanretale. Minä olen ainoa joka joutuu siitä kärsiin koska on minulle kateellinen ja puhuu kaikkea selän takana mikä ei pidä paikaansa. Pomolle menee kertoon jos vitsailen jostain asiasta jonkun toisen kanssa.
On semmoisia joka paikan vastarannankiiskiä, mikään ei koskaan käy ja kaikki on aina ihan paskaa jne. Mietin joka päivä tietyistä ihmisistä mikseivät vain lähde kävelemään? Mitä järkeä on kituuttaa vuosikymmenestä toiseen työpaikassa josta ei pidä?