Mun kanssa halutaan aina naimisiin
Mitä hittoa, haluaisin tapailla kepeästi ja en missään nimessä muuttaa enää kenenkään kanssa yhteen niin jumankauta kaikki on kosimassa.
Mikä tekee sen, että olen haluttua vaimomateriaalia? Vähän paksukin olen, en erityisen rikas, toki koulutettu, iloinen ja hauska. En tajua. Muita vaimoksi haluttuja?
Kommentit (19)
Minulta taas on yleensä haluttu vain seksiä.
Joo. Menin toisen kerran naimisiin kolmekymppisenä, nyt ei enää tarvitse vaihtaa. Neljä on kosinut, joten kahdelle olen antanut rukkasetkin. En tiedä, mikä on syy. Yhden illan juttuja mulla ei sitten olekaan, niitä en ole etsinyt enkä vetänyt puoleeni.
No, tämä kuviteltu skenaario on sentään valoisampi kuin tavallisesti. Pointsit siitä!
Miehet, kenen kanssa halutaan seksiä ja kuka viedään vihille?Selvitetään tämä nyt.
Sä olet tapaillut perinteisiä kunnon miehiä joilla on ikään kuin oletusarvona avioliitto, kun hyvä löytyy.
Tarviit ns. jännittäviä miehiä kepeään tapailuun.
Olet iloinen, hauska ja varmasti iloisen näköinenkin. Jos ihminen, mies tai nainen, etsii seuraa loppuelämäkseen, niin siinäpä ne yleisimmät toiveet on.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Menin toisen kerran naimisiin kolmekymppisenä, nyt ei enää tarvitse vaihtaa. Neljä on kosinut, joten kahdelle olen antanut rukkasetkin. En tiedä, mikä on syy. Yhden illan juttuja mulla ei sitten olekaan, niitä en ole etsinyt enkä vetänyt puoleeni.
Johtuu siitä että olen häikäisevä.
-miekkosnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta taas on yleensä haluttu vain seksiä.
Johtuu siitä että olen häikäisevä.
-miekkosnainen
Alkuperäinen viesti ei ole minun, minä vain lainasin. En palauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Mistä niin päättelet? Entä miksi kukaan haluaisi olla tekemisissä saati naimisiin itserakkaan narsistin kanssa? - Nykyinen miesparka on ihan tyytyväisen oloinen tässä vieressä sohvalla, mutta ehkä kyse onkin lamauttavista myrkkyhuuruistani (13 vuotta jo)?
Joo sama juttu. Oon pyöreä ja kaiken lisäksi mt-ongelmainen, mutta kuulemma vaan niin kaunis, ihana, hauska, fiksu ja mukava. Kerran olen ollut naimisissa (mikä päättyi minun aloitteestani eroon) ja jokainen seurustelukumppani sitä ennen ja jälkeen on kosinut. Outoa.
Tosmalleen sama tilanne, kuin nro 16!
Avioeroon kerran päätyneenä en oikein heti innostu uudesta liitosta, mutta tuo mies kovasti tahtoisi jo naimisiin. Kepillä koittelee jo jäätä, mutta en näytä vihreetä valoa.
Pointsit rohkeudesta nostaa esiin asia joka tuntuu olevan monelle niin kovin vieras, jopa jollain tasolla tabu/"prinsessaharha"/utopiaa/valheellista kerskailua/puhdasta provoilua.
Ilmoittaudun samaan sarjaan.
Ihan tosissani olen aina suhteissani ollut; 17-vuotiaasta kolmekutoseksi olin peräkkäin kolmessa pitkässä ja vakavassa parisuhteessa (eli 5-6 vuotta kussakin, puhdas sattuma) - ja joka kerran vastasin kosintaan myöntävästi. Ja toistan vielä: joka kerran yhtä tosissani.
Ennen aviomieheni tapaamista ehdin vielä seurustella hieman lyhyemmän ajan - silloinkin mies kosi mutta minä olin (lopultakin) alkanut sen verran "aikuistua, itsenäistyä ja kypsyä" että ymmärsin tarvitsevani lisää harkinta-aikaa. Niinpä mies osti minulle sitten todella makean motskarikypärän "sormuksen sijaan", kuten hän asian ilmaisi.
(Harkinta osoittautui hyväksi; erosimme myöhemmin ystävinä - jota olemme edelleen, kuten olen myös em kolmen eksäni kanssa, yhä edelleen tänä päivänä)
Kun sitten tapasin tämän "sydämeni valitun ja intohimojeni kohteen" - joka kosi kahden (!) minuutin tuttavuuden jälkeen, tiesin heti että se on nyt tässä. Se syy miksi aina oli tuntunut siltä että jotain puuttuu vaikkei entisissä kumppaneissa ollut mitään mainittavampaa "vikaa".
Kun sitten parin kuukauden kuluttua ensitapaamisesta kihlauduimme, kerta oli minulle jo neljäs - ja jostain syystä se on aina tuntunut jollain lailla häpeämmiseltä menneisyydeltä kuin liuta irtosuhteita...
Minäkin jossain vaiheessa muistan asiasta jopa parhaalle ystävälleni semisti leikilläni vinoilleeni, että miten ihmeessä sellaisia pystyy hankkimaan kun ne miehet joita minä tapaan jämähtävät samantien kylkeen kiinni kuin betoniin valettuina..
Lohdullista että meitä tällä tavoin "outoja ja noloja" on muitakin. 😏
Leveälanteiset on hyvää synnyttäjätyyppiä.
Jos olet iloinen, tavallisen näköinen etkä ruudinkeksijä, mies huokaisee helpotuksesta: hän näyttää sinun rinnallasi älykkäältä etkä varmaan nalkuta.
Jos hoitelet kotityöt ripeästi ja napisematta, olet kaikkea, mitä 99% miehistä kotiinsa haluaa.
Hoidat hommasi etkä ole uhka.
Vierailija kirjoitti:
Leveälanteiset on hyvää synnyttäjätyyppiä.
Jos olet iloinen, tavallisen näköinen etkä ruudinkeksijä, mies huokaisee helpotuksesta: hän näyttää sinun rinnallasi älykkäältä etkä varmaan nalkuta.
Jos hoitelet kotityöt ripeästi ja napisematta, olet kaikkea, mitä 99% miehistä kotiinsa haluaa.Hoidat hommasi etkä ole uhka.
Mun aviomiehet ovat sitten (olleet) sitä yhtä prosenttia. Tuo kuulostaa enemmän äidin kuin elämänkumppanin ominaisuuslistalta, mutta jokaisella on tietysti omat kriteerinsä. Toisaalta, voin kuvitella että ne rukkaset saaneet odottivat jotain tuollaista, ehkä siksikään ei napannut.
5
Mun rupes heti tekee mieli sun kanssas naimisiin<3. Varaanko ajan jo maistraattiin?