Meillä haisee jatkuvasti pieru kämpässä
Kaikki vakuuttavat syyttömyyttään. Mistä tämä haju voi sitten johtua?
Kommentit (25)
Jos teidän naapuri pieree ja se haju tulee ilmastointikanavista läpi? Mun naapurina ainakin on kauhea peräprutku. Öisin varsinkin kauhea piereminen kuuluu. Meillä on olemattomat äänieristeet.
Meillä myös pierut haisee. Syyllinen on vanha koira. Syö samaa ruokaa kuin aina ennen piereskelyäkin. Jos yrittää vaihtaa ruokaa, niin sitten on maha kuralla ja saa juosta yötä myöten ulkona.
Tyydymme siis vanhaan, tuttuun ruokaan ja pieruihin, kun kakka on kuitenkin kiinteää ja tulee olettamiimme aikoihin.
Lisäksi voi syyttää aina koiraa.
Meidän koira haisee jäätäville sinappikaasuille.
Ehkäpä syyllinen on tosiaan koira meilläkin, päästelee äänettömiä sihautuksia mennessään.
Ap
pulputteleeko joku viemäreistä teillä itekseen? Sieltä sitä paskankäryä tulee ainakin täällä...
Meilläkin koira piereskelee. Hauskinta on kun se pelästyy pieruaan ja juoksee karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että mä haisen itse aina pierulle vaikken olisi pieraissutkaan. Joskus mietin onko se suuni vai joku paha haju joka puskee läpi. Mätäännynkö sisältäpäin?
Mietin tänään samaa. Joku outo haju on seurannut mua koko päivän.
Niin meilläkin. Aloin käymään huoneita läpi ja haistelin vaikka ja mitä, kun pieru haisi ja olin yksin kotona enkä ollut piereskelyt. Jossain vaiheessa tajusin, et se on meidän 12 v kissa. En tiedä onko ikäjuttu vai mikä, mutta haisee tosi pahalle.
Eteisen matto? Jos kenkien mukana tulee edes lähes näkymätön murunen koiranpaskaa, se haisee. Jos piereskelette sohvalla, haistappa kohtaa, missä perseet on. Yleensä paskanhaju tarttuu kankaaseen eli pese kankaat. Jos et pese persettäs paskomisen jälkeen, paskan haju voi pinttyä housuihin, siihen kohtaan, missä peräreikäs sitä hinkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eteisen matto? Jos kenkien mukana tulee edes lähes näkymätön murunen koiranpaskaa, se haisee. Jos piereskelette sohvalla, haistappa kohtaa, missä perseet on. Yleensä paskanhaju tarttuu kankaaseen eli pese kankaat. Jos et pese persettäs paskomisen jälkeen, paskan haju voi pinttyä housuihin, siihen kohtaan, missä peräreikäs sitä hinkkaa.
Hahaa tää on hauska keskustelu! Olen kipeänä ja pieruhuumori piristää kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumankauta. :D Nauran täällä vedet silmissä, kohta varmaan luiskahtaa vahingossa pieru.
Tuli mieleen se klassinen "perseenhaju sohvassa" -ketju (vai oliko niitä jopa useampia?).
Vierailija kirjoitti:
Repesin:) Haistelkaa nyt ne peräreijän hinkkaamat pieruverkkaritkin. Hajun syy voi löytyä yllättävän läheltä.
Oletko ajatellut tuulettaa kämppääsi tänä talvena? Auttaa kummasti erilaisiin hajuihin.
On se kumma, oli yksin tai porukassa, niin aina haisee paska.
Pierun tuoksu on kodikasta ja viherkasvit kiittää.
Musta tuntuu, että mä haisen itse aina pierulle vaikken olisi pieraissutkaan. Joskus mietin onko se suuni vai joku paha haju joka puskee läpi. Mätäännynkö sisältäpäin?