Kysykää Jeesukselta mitä tahansa pääsiäiseen liittyvää
Vastaan tiistaina ja keskiviikkona klo 19-20 päätä kutkuttaviin kysymyksiin. Torstaina en ehdi, sillä olen frendien kanssa syömässä.
Kommentit (28)
Olet ihan ok kaveri muuten ja annoit varmasti hyvää apua ihmisille noin 2000 vuotta sitten. Mutta miksi aloit höpöttämään niistä jumaluus-jutuista ja väiti olevasi jumalan poika? Se pila lähti leviämään ja vielä nykyäänkin siihen uskoo hirveän paljon herkkäuskoisia. Noin 600-v myöhemmin eräs kaveri otti sinusta mallia ja sepitti omia juttujaan, niitäkin satuja uskoo nyt hirveän paljon ihmisiä. Tämä toisen kaverin juttu oli vielä paljon mielipuolisempi kuin sinulla ja se näkyy hänen seuraajien käytöksessään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Otatko pääsiäisenä kakkoseen? Kuivana?
Aina ottanut ja otan myös tänäkin pääsiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muhamettilaisilla pääsiäisenä työpäivä?
Olen työtön pummi.
Vierailija kirjoitti:
Sattuiko ristiin naulitseminen kovasti? Kestitkö tuskan tajuntaasi menettämättä?
Kyylähän se sattuu kun lyöt vasaralla ristiin ja isku osuukin naulan sijasta peukaloon.
Vierailija kirjoitti:
Millon se rairuoho kannattaa laittaa itämään?
Silloin kun on rairuohon aika.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan ok kaveri muuten ja annoit varmasti hyvää apua ihmisille noin 2000 vuotta sitten. Mutta miksi aloit höpöttämään niistä jumaluus-jutuista ja väiti olevasi jumalan poika? Se pila lähti leviämään ja vielä nykyäänkin siihen uskoo hirveän paljon herkkäuskoisia. Noin 600-v myöhemmin eräs kaveri otti sinusta mallia ja sepitti omia juttujaan, niitäkin satuja uskoo nyt hirveän paljon ihmisiä. Tämä toisen kaverin juttu oli vielä paljon mielipuolisempi kuin sinulla ja se näkyy hänen seuraajien käytöksessään sitten.
Missään vaihessa ei Ihmisen Poika ole sanonut olevansa Jumalan poika.
Mitä te täällä rienaatte sodoman lapset, tuskin Jeesus näitä lukee, saati vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Otatko pääsiäisenä kakkoseen? Kuivana?
Torstaina tulee juotua vähintään kaksi amforaa parasta viiniä. Tarha sekoitus.
Vierailija kirjoitti:
Onko muhamettilaisilla pääsiäisenä työpäivä?
Mitä minä muhamettilaosista tiedän, ei ole minun asiani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te täällä rienaatte sodoman lapset, tuskin Jeesus näitä lukee, saati vastaa.
Kyllä lukee ja kyllä vastaa.
T. Jeesus
Mitä kehonpainoliikkeitä suosittelet jos haluaa treenata kiven haudalta vierittämistä etukäteen? (mun mielestä on hyvä varautua elämässä monipuolisesti erilaisiin tilanteisiin)
Vierailija kirjoitti:
Saako jeesus pääsiäisenä munaa allahilta?
Kuka allah?
Sattuiko ristiin naulitseminen kovasti? Kestitkö tuskan tajuntaasi menettämättä?