Mä vannon ja vannon ja vannon. Huomenna sekoiluni päättyy. Mut ehkä tiedät, mä jatkan ja jatkan ja jatkan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sinä ansaitset kultaa.
Ei vaan kristallia.
Hei älä ikinä enää yhdenkään ihmisen anna.
Sua kohdella niinkuin mä kohtelin, loukkasin ja haavoitin sua.
Älä rakasta ketään, joka voi olla niin julma.
Mä tiedän että mä loukkasin, loukkasin ja haavoitin sua.
Kuulee kyllä tulkinnasta että sydämestään laulaa.
Miks kukaan ei ohjaa Jaria hoitoon? Jarin päivitys oli ihan kuin pikku piripäissään kirjoitettu.
''Mä olen antanut paljon, ja saanut oon takaisin. Mitä eessäni nyt on, kun niin paljon saavutin. Mut mä tarviin lisää, sen pienen päivittäisen rakkauden.
Mistä sen voi saada, on vastaus hyvin yksinkertainen. Kun mä pääsen teidän luo niin, vimma virtaa silloin suoniin, vihdoin verhot aukeaa.''
Taitaa virrata suoniin jotain muutakin :D
Vierailija kirjoitti:
Miks kukaan ei ohjaa Jaria hoitoon? Jarin päivitys oli ihan kuin pikku piripäissään kirjoitettu.
Ei kukaan muu voi ohjata Jaria hoitoon kuin Jari itse. Päätös täytyy lähteä itsestä ja vaikuttaa siltä, että Jari ei ole vielä käynyt niin pohjalla että, huumeeton elämä houkuttelisi. Se vain valitettavasti usein tapahtuu liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu voi ohjata Jaria hoitoon kuin Jari itse. Päätös täytyy lähteä itsestä ja vaikuttaa siltä, että Jari ei ole vielä käynyt niin pohjalla että, huumeeton elämä houkuttelisi. Se vain valitettavasti usein tapahtuu liian myöhään.
Tää on kyllä täysin totta. Kaikki muu paitsi oma tahto parantua ja ongelman myöntäminen on pelkkää tekohengitystä. Nähnyt läheltä kun alkoholisti juo itsensä hengiltä ja eläissään ei myöntänyt että mitään ongelmaa on, olisi kuulemma pystynyt lopettamaan milloin tahansa.
Sinä ansaitset kultaa.