Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jere ja Nanna Karalahden tytön nimen vaikeuksia?!

Vierailija
27.03.2018 |

Toivon, että keskustelu pysyy asiallisena ja oikeasti tulee kunnollisia ehdotuksia eikä mitään Jaxiina tms.

Eli mitä voisit veikata Jeren ja Nannan tytön nimeksi?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on kerran Jax, kuten Jacques lausutaan, niin sitten varmaan Jaxlin, tarkoittaen Jacquelinea.

Jacques ei lausuta Jax vaan Shakk.

Smack.

Vierailija
102/106 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jadella Alexa Nonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stassi, Adriana, LIsa, Scheana, Lala, Laura

Vierailija
104/106 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Karalahticase on yksi niistä joita olen täällä seurannut sekä muutenkin SOS. Mediassa. Minulle on muodostunut kuva että tätä perhettä tavallaan saa inhota ja vihata. Heistä ei kauheasti tykätä. On suuri joukko ihmisiä jotka kuluttavat todella paljon aikaa haukkumalla heitä ja vihaamalla heitä. Ja niistä naisjutuista en oikein osaa sanoa että kenen vikaa in mikäkin. Nettikirjoitusten perusteella se Oksana on täysin syytön yhtään mihinkään ja puhdas kuin pulmunen.

Vierailija
105/106 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehuu miten kaunis Oksana on ja miten on vain Jeren viaton uhri. Mutta näyttää tunkevan itseään jatkuvasti väkisin julkisuuteen??? Öööööö.

Vierailija
106/106 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin oon n*ssinut tota Jereä avioeron jälkimainingeissa joskus puoli vuotta sitten. Syytän hirveää humalatilaa. Ei ollut sillä vaimo tai lapset mielessä ja itseä vituttaa vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan