Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ikinä tullut kakat housuihin ns. julkisella paikalla aikuisena?

Vierailija
27.03.2018 |

Melkoista piinaa äsken bussissa, just ehdin kotirappuun kun ripulit tuli housuun, onneks ei ketään ollut rapussa.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä, lähteä nyt vesiripulissa julkisille paikoille...

Aika monella on ibs, pysyvä vesiripuli.

Ja se vesiripuli voi olla sellaista laatua, että on kovat ilmavaivat eikä uskalla päästellä kaasuja kun sieltä turahtaa vesiripuli samalla.

On varmasti rankkaa ja voimia kenelle on sattunut tällänen ibs.

Vierailija
82/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten en ehtinyt kotiin, kun ravintolassa alkoi tuntua jotenkin heikko olo ja vatsa pyöriä. Yritin ottaa taksin, mutta ei tietenkään ollut heti saatavilla ja lähdin sitten kävelemään kotiin parin kilometrin matkaa. Olin kävellyt noin kilometrin, kun aloin oksentamaan ja siinä samalla tuli lierut peräpäästä. Kun olin ravintolaan lähtiessä laittanut stringit ja sukkahousut mekon alle, niin loppurupeama oli, että lieru meni stringeistä ohi ja sukkahousujen alla sääriä myöten nahkasaapikkaisiin asti. Vielä vähän ennen koti ovea meni uusi lasti sukkahousujen alla saappaisiin, niin ne saappaat ja muutkin kamat meni roskapönttöön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stirngit päästää ripulin helposti läpi.

Vierailija
84/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä laitosvaippa nikkiseltä. Floloores sua ymmärtää.

Vierailija
85/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa diagnoosi ainainen ripuli. Siinä lähdetään vaikka kesken ruokakauppa ostoksien juoksemaan kotiin wc.

Auttaa vain tannopoli tai innopoli päivittäisenä lääkkeenä. Ja kolmen pierun, kiskottelun taktiikka...ja mitä ei lähde irti sitten se voi mennä.

Vierailija
86/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät aluishousut estää kakan valumisen saappaaseen.

n45

Vierailija
87/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opitte ryyppäämään vähemmän niin ette joudu tällaisiin tilanteisiin.

Vierailija
88/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä, lähteä nyt vesiripulissa julkisille paikoille...

Aika monella on ibs, pysyvä vesiripuli.

Ja se vesiripuli voi olla sellaista laatua, että on kovat ilmavaivat eikä uskalla päästellä kaasuja kun sieltä turahtaa vesiripuli samalla.

On varmasti rankkaa ja voimia kenelle on sattunut tällänen ibs.

Suomalaisten IBSät kyllä tunnetaan! Ryystetään viinaa ja tuhotaan suolen bakteerikanta ja sitten päälle kaljaa ja sidukkaa sinne hiivaisena käymään. Sitten voi roiskia ripulit linja-autoon ja alkaa vaatimaan IBS-tutkimuksia yhteiskunnan rahoilla.

Vierailija
89/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin baarin vessanpöntölle housut jalassa. Paskat turautin ja lähdin takaisin tanssilattialle herättyäni

Vierailija
90/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, monta kertaa ! Ei enää nykyään. Ainakaan kovin usein. Siks mulla on usein vara-alushousut mukana. Nekin on nyt jääneet pois. Se johtuu ainakin mulla siitä, että mulla on laktoosi-intorelanssi, eli kaikki ravinto ruoka juoma on oltava 100 % laktoositonta. Täysin. Tai sit tooooosi vähän. Ja mulla on ilmeisesti myös ärtynyt suolikin......... 

Vierailija
91/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, juopoilla ei pidätyskyky pidä. Onneksi vain rappukäytävässä joskus tullut kurat housuun.

Vierailija
92/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole. 

Vierailija
93/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli mitä jengiä. yyyyyyyyh. 

Vierailija
94/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saakeli mitä jengiä. yyyyyyyyh. 

Hienohelmalleko ei ole koskaan sattunut näitä onnettomuuksia? Olisit onnellinen kun joillekin sattuu kerran kahdessa kuussa

Vierailija
95/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sulkijalihas toimii. 

Vierailija
96/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain märkä pieru

Vierailija
97/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulollaan oleva pieru on mukava täräyttää oikein voimalla - joskus taas ei kannattaisi.

Eipä vain laita pieru varoituskylttä, joten joskus toisinaan ...

Vierailija
98/141 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään ostamaan kaljaa ja tupakkaa marketista. Jonottelin sittarin kassalla kun mahaa alkoi vääntää karmeasti. Jono oli pitkä joten jouduin vain pidättelemään. Lopulta kassalla päästyäni mahani päästi loppuserenadit ja suoli räjähti. Sitä itseään valui pitkin jalkoja ja lattialle jäi suuri paskarinkula. Kyllä hävetti kun koko kassa jouduttiin sulkemaan. Saa nähdä illemmalla onko jo avattu

Vierailija
99/141 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tulee aika usein läheltä piti tilanteita, mutta joskus tuli ihan oikeastikin

Kerron kai 1 läheltä pitä ja sitten yhden juu nytten tuli paskat housuun tilanteen

1: olin menossa kauppaan kunnes vatsassa murahti, olin jo kaupalla ja kotiin oli vielä jotain kaks kilsaa, tein ostokset ja taas murahti, alkoi kyllä nyt vääntää, puristelin pakaralihaksilla, ja se meni hetkeksi ohi, pääsin kassalle maksamaan ja kyllä aika kovaa siinä vatsa murisi:D pitelin siinä kakkaa ja heti kun pääsin kaupasta normaalin näköisenä niin otin ostokset ja lähdin olin lähtemässä juoksemaan täysiä koko 2 kilometriä kotiin, noin puolessa välissä alkoi jo oikeen vatsa karjumaan, tiesin että jos pysähdyin nii köntsät tulisi housuun joten oikeen väsynein jalkoineni lähdin taas juokseen täysii juuri ehdin pöntölle, jos en olisi tehnyt loppu juoksua olisi olleet farkuissa ruskea lönttö. 

2:olin kaupungilla ihan ookoo oloissa, menin kauppaan ja vedin aika paljon ruokaa suihin kun en ollut syönyt kovin pitkään aikaan, vähän tuli ähky siinä mutta ei silleen vessa hätä. Parin kymmenen minuutin kuluessa alkoi olla kakka hätä, ei semmonen ripuli hätä vaan ihan vaan haluun paskalle hätä, kävelin siinä vielä pari minsaa kunnes alkoi tulee sillee pakko päästä veskiin olo, kysyin joltain tyypiltä että tietääkö missä vessa on, se sano että lähin vessa oli jossain hesessä, joten menin hän sinne, no kuulemma mun pitäis ostaa jotain että saisin mennä sinne, olin melkein tunnin päästä kotoa joten sinne en ois voinu mennä ilman kakkoja housuissa, menin noin 10 minuutin päästä etsimään julkista vessaa hirveä kova kakka hätä päällä, juoksentelin siinä vielä jonkin aikaa ihan hukassa ja hädissäni löysin yhden mutta siinä oli hirmuinen jono, menin siihen jonoon enyways koska kakat olisi tulleet housuun kuitenkin, se jono kesti aika kauan joten sitten jonon puoli välissä sitten köntsät tuli housuun, ei tullut ripulia vaa semmonen yksittäinen köpö(ei oikea sana) pallukka siinä perseen kohdalla oli aika nolo.... 

Vierailija
100/141 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa pieru varrella, ja kerran kurkkasi myyrä kesken kotimatkan. Silloin alkoi tosin vatsatauti.