Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ikinä tullut kakat housuihin ns. julkisella paikalla aikuisena?

Vierailija
27.03.2018 |

Melkoista piinaa äsken bussissa, just ehdin kotirappuun kun ripulit tuli housuun, onneks ei ketään ollut rapussa.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli pankissa.

Vierailija
62/141 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran iltalenkillä paha ripulikohtaus. Oli onneksi talvi ja monta kerrosta housuja, mutta hemmetin epämiellyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla kävi niin että tiputin korttini lattialle ja mulla oli jo tullut kakat housuun ja sitten se vaan levisi mun housuille

Vierailija
64/141 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun on ärtyvä suoli niin se ripaska ei kysele vaan tulee. Minuutti aikaa löytää vessa tai puska. Kerran turautin ulkokirppiksellä vetelät mekkoon kun  vatsaa alkoi vääntää kesken kaupanteon, asiakas siis olin en myyjä. 

Vierailija
65/141 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jostain syystä aika usein. Kilometrin lenkin jälkeen usein tulee paskat housuun. Käyn ostoskeskuksen invalidivessassa putsaamassa ja pesemässä housut puristelen kuiviksi ja taas mennään. En tiedä on alkanut 55v jälkeen. Ei mitään ulostustarvetta ennen lenkkiä.

Vierailija
66/141 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just niin. Ennen kun mun laktoosi-intoleranssi saatiin todettua mulla oli aika usein vatsavaivoja... Parin n. 4 km matka oli jalan kuljettava, josta n. puolessa välissä alkoi todella jo tuntua pahalle. Aaltoina tuli supistukset/ mutta niin sitä vain matkaa jatkettiin keskellä vilkasta katua. Mutta sitten kun kotitalo alkoi näkyä, niin alkoi puskea kylmää hikeä. Sisään päästyäni en voinut koukistaa jalkojani niin töpyttelin vessan tuskissani ja sydän pamppaillen. Housut alas ja heti altaalle istuttua se purskahti ulos. 

Tiedä sitä, että onko tuo vain psykologista. Jos matkaa olisikin ollut neljän sijasta viisi. Olisiko kilometriä ennen tullut housuun keskellä vilkasta katua.

Kusihädän kanssahan on tyypillisesti juuri noin. Ja ei se kilometreistä ole kiinni, vaan se tulee juuri kun kotiovi lähestyy. 

Ja itse otsikon kysymykseen vastauksena, minulta tuo kokemus onneksi vielä puuttuu elämästäni. 

Vierailija
67/141 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran krapulassa. Siinä oli vielä sellainen juttu että olin viettänyt yöni erään leidin kanssa, ja aamulla kotiin suunnistaessani olo oli kuin kuninkaalla, kun en ollut pariin vuoteen saanut. Yhtäkkiä iski päälle karmea kakkahätä, vatsa pulputti ja möyrysi, eikä siinä voinut muuta kuin mennä kyykkypaskalle jonkun onnettoman roskisten taakse (anteeksi, sinä Mäntäntie 34:n asukas). Sitä tuli ja tuli, kylmä hiki päässä ja krapulasta sekä huonosta olosta täristen, enemmän kerjäläinen kuin prinssi, saapui lopulta kotiin, pesi perseen ja meni nukkumaan.

Vierailija
68/141 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on useita kertoja. Vaikeat vatsaongelmat. Ryppyreikä falskaa.

Vierailija
69/141 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/141 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä tulee kakka housuun kun on useamman päivän ryyppyputkessa, viimeksi viime viikonloppuna pääsiäisenä taisi tulla ravintolassa kun aamulla heräsi niin oli lakanat ja housut aivan kurassa

Vierailija
71/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen baarissa kun miesten vessassa olikin pelkkä pisuaari eilä pönttöä ollenkaan. Päätin pidättää mutta sortsien lahkeesta pärähti hieman myöhemmin....

Vierailija
72/141 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä metsäsdä lähellä asutusta. Yritin mennä piiloon metsänkätköön mutten ehtinyt. Iso vesiripuli tuli housuun ja jäi kireiden juoksutrikoiden persuuksiin pussittaan. Kotiin matkaa vajaa puol kilsaa. Yritin ojan pohjia pitkin könytä.

Hyi stana :DD housut jäis metsään vaikka väkisin. Toki sitä ei ilman housujakaan voi yleisellä paikalla kulkea

Vierailija
73/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarista tullessa pölrähti torilla housuun.

Vierailija
74/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, työpaikalla kerran luulin pieraisevani, mutta tulikin mukana vähän tavaraa. En sitä huomannut ennen kuin myöhemmin menin vessaan. Tuolissa edelleen p*skatahra näkyvissä.

Vierailija
75/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on valitettavasti tuttua itselle.

Vierailija
76/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :)

Teimme siitä jutun erääseen lehteen, tietäjät tietää :):):)::)

Vierailija
77/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ei huomaa mitään  Sitten onkin vellit housussa 

Vierailija
78/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain ja usein.Piereskelen paljon sillä syön sellaisia ruokia, jotka aiheuttavat ilmavaivoja (rakastan kananmunia,palkokasveja).Joskus pieru menee överiksi.Olen keski-ikäinen nainen ja toimin sosiaalialalla,jossa voin onneksi vaihtaa housut töissäkin ollessa.Pidän varahousuja mukana.Eiköhän tämä ole aika tavallista.

Vierailija
79/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Koskikeskuksessa ja 2 kertaa kotiin kävellessä. Piti sitte vaan ihan pokkana jatkaa kävelyä kotiin. Koskarissa tilanne oli helpompi; menin Tokmanille ostamaan pikkarit ja housut.;)

Vierailija
80/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä, lähteä nyt vesiripulissa julkisille paikoille...

Aika monella on ibs, pysyvä vesiripuli.