Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ikinä tullut kakat housuihin ns. julkisella paikalla aikuisena?

Vierailija
27.03.2018 |

Melkoista piinaa äsken bussissa, just ehdin kotirappuun kun ripulit tuli housuun, onneks ei ketään ollut rapussa.

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut  mutta huono mahaisena on aina muovipussi ja vähän paperia taskussa. Tarvittaessa vaikka ojan pohjalle ja pussiin päästää tai kaupungilla jonnekkin nurkan taa ja pussi roskiin. 

Vierailija
122/141 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lenkillä piti pysähtyä ja keskittyä pidättelee et menis ohi.. menihän se lopulta et ehdin kotiin asti ja juoksin vessaan. Onneks olin vähän metsikön suojassa pidttelemässä ja tuskailemassa. 

Siskolla kerran tuli housuun just ennen kotiovea 😄  On mullakin kotona tullut, et ehtii housut riisua niin osa oli jo lattialla, pöntön reunoilla 😫 

Ärtyvä suoli ja ripulia tulee tuon tuosta. Harvoin ns. normaali kakka. Yleensä yhtäkkiä iskee hätä ja kiire tulee jos ei samantien mene. Monesti tulee vähän housuun..onneks on pikkarisuoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli. Olen aikuissosiaalityön sos.tt. ja meillä on omat huoneet. Kärsin ilmavaivoista ja piereskelen paljon kun oma huone. Kerran kävi köpelösti mutta sain pestyä housut lavuaarissa ja oli kesä joten kuivuivat nopeasti kotiin mennessä.

Vierailija
124/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein pienenä 

Housuun kanssa 

Ku se oli vaa kivaa olla kakkoset housussa 

Vierailija
125/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa/kännissä pari kertaa :D

Vierailija
126/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta oletettavasti joskus niin käy. Usein esim. auton kyydissä puristelen pakaroita ja mietin, pysyykö tavara sisällä vessaan asti. Toistaiseksi on pysynyt, mutta on vain ajan kysymys, milloin tilanne muuttuu.

Vierailija
127/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei housuun, mutta ruttopuiston koilliskulmassa jonkun aidan katveeseen krapulakakka räjähti mutta ei housuille mutta jos vähän ei keskiviikon ja sunnuntain välisenä yönä haitannut. Syksy oli ja jotain suuria puun lehtiä jolla sai pyyhittyä.

Vierailija
128/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin ostamaan kuivattuja aprikooseja ja syömään ne töissä tauolla. Ajoin autoa eikä ollut lähelläkään vessoja eikä puskia. En pystynyt pidättämään, joten tuli housuun. Vitkuttelin matkalla ettei kukaan työkaveri tulisi varikolle samaan aikaan. Tietty ärsyttävin työkaveri tuli myös myöhässä kommentoimaan miksi haisen paskalle. Sain kuulla asiasta pitkään. 

Vierailija
129/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan juoksua ja usein tuppaa lenkillä iskemään hätä, joka pahenee askel askeleelta, jolloin joutuu vaihtamaan kävelyyn. Ei sentään ole housuun tullut, mutta rehellisesti sanottuna olen käynyt jokseenkin yleisen juoksutien (hiekkatie) vieressä paskomassa puun juureen/ojaan pari kertaa. Kyllähän toisaalta koiratkin paskoo niin en koe huonoa omatuntoa. Asun Espoossa.

Vierailija
130/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ihmeen kaupalla ei ole tullut kodin ulkopuolella housuun, mutta lähellä on ollut monet kerrat.

Aikanaan kärsin puoli vuotta ripulista stressivatsan takia. Muistan, kun odotin junaa asemalla, vatsa möyri, kylmää hikeä puski ja minä pidätän peräpääni lihaksilla lastia parhaani mukaan.

Myöhemmin olen oppinut käyttämään Imodiumia ja Precosaa, jos ripuli vaivaa tai meinaa vaivata. Jos suolisto alkaa pitää vesiputousmaista ääntä ja möyriä, ja tämä jatkuu jonkun aikaa, otan suosiolla 2 imodiumia, niin ei tarvitse kärsiä ripulista.

Huomasin myös, että yhden kaupan omapakkaamien tuotteiden tai salaattipöydän jälkeen olin usein ripulilla. Nykyään jätän ostamatta...

Vierailija
131/141 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkillä olen joutunut vääntämään ripulit luontoon pari kertaa ja pyyhkimään lehdillä. Onneks oli niin korvessa, ettei kukaan 2 jalkanen ainakaan nähnyt :) 

Vierailija
132/141 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kovasti että oli housussa ja olin haisuli 

Vierailija
133/141 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei lasketa jos vain lusikallinen luiskahtaa ulos

Vierailija
134/141 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhlissa kävi näin.

Vierailija
135/141 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käynyt vahinko tosin mulla ei ollu housuja. Lääkärin vastaanotolla. Lääkärin tutkiessa ja kaivaessa persereikääni hieman paskaa tuli ulos. Kyllä meikä miestä sillon hävetti.

Vierailija
136/141 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jengiä täällä kun paskovat housuun missä ja milloin vain!🤭

Vierailija
137/141 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta joskus lenkillä olen käynyt hätäripulilla metsässä. 

Vierailija
138/141 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli. Olen aikuissosiaalityön sos.tt. ja meillä on omat huoneet. Kärsin ilmavaivoista ja piereskelen paljon kun oma huone. Kerran kävi köpelösti mutta sain pestyä housut lavuaarissa ja oli kesä joten kuivuivat nopeasti kotiin mennessä.

Hyi helv etti! Sitten sä paskat housuissa tapaat niitä asiakkaita ja olet olevinasi parempi ihminen! Hae apua tohon paskomisongelmaasi!🤢 sossutantat on kyllä pahimpia sikoja!

Vierailija
139/141 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on ollut hilkulla, mutta kerran kävi mahdottomaksi. Olen herkkävatsainen ja malarialääkitys oli sille yksinkertaisesti liikaa. Keskellä katua vaan alkoi valua. Ihan kauhea häpeä. 

Vierailija
140/141 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv etti! Sitten sä paskat housuissa tapaat niitä asiakkaita ja olet olevinasi parempi ihminen! Hae apua tohon paskomisongelmaasi!🤢 sossutantat on kyllä pahimpia sikoja!

Mietin samaa että miten kehtaa tavata  asiakkaita kun huoneessa löyhkää tuore pieru, mutta sitten tajusin että eihän kaikki sosiaalityöntekijät ole tehtävissä joissa tavataan asiakkaita. On esim kehitystehtäviä ja muita. Tosin saattaahan silloinkin työkaveri tai pomo tulla käymään työhuoneessa mikä on vielä nolompaa.