Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ikinä tullut kakat housuihin ns. julkisella paikalla aikuisena?

Vierailija
27.03.2018 |

Melkoista piinaa äsken bussissa, just ehdin kotirappuun kun ripulit tuli housuun, onneks ei ketään ollut rapussa.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Chronin tauti. Pahimmassa vaiheessa jouduin kääntymään 200m matkalta lähikauppaan takaisin kotiin ja silti ripuloin housuihin.

Vierailija
42/141 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, monesti kun on IBS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii

Vierailija
44/141 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tuntenut sitä siellä sun housuissa ja joku huomas sen ja se nolostuit

Vierailija
45/141 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, postissa asioidessani tuli ripulit.

Vierailija
46/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin ostamaan tuoretta ruisleipää, maistui tosi hyvältä mutta parin tunnin päästä alkoi

kovat ilmavaivat. Sitä kun sitten piereskeli niin ykskaks olikin kakka housussa, se niinku livahti

housuun ilmojen mukana.

Vierailija
47/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä, lähteä nyt vesiripulissa julkisille paikoille...

Jos on vatsa/suolisto- ongelmia ei sitä tiedä milloin tulee se suuri hätä! Itse en uskalla milloinkaan syödä tai juoda aamulla, ennenkuin lähden töihin. 

Vierailija
48/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo tullu, koska oon aikuinen eikä aikuisille tule kakka housuun. Aikuinen osaa ennakoida olonsa vähän paremmin kuin lapsi.

Terve ihminen mutta ei se jolla on ongelmia vatsan kanssa. 

Vierailija
49/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran antibiooteista meni vatsa sekaisin. Ehdin onneksi kotipihalle, vessaan asti ei kerennyt....

Vierailija
50/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kauheassa krapulassa ostamaan  röökiä ja limsaa päällä pitkä hame ilman alkkareita kun kaunis kesäaamu. Mulla on usein krapulassa ripuli ,mutta luulin että ehdin sentään lähikaupassa käydä! Kassajonossa alkoi vääntää suolistoa ja kaupan eteisessä roiskui kaikki kintuille.

Siinä on weetee-meininkiä...

Vierailija
51/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän nostoaihe on siis kakkeli.

Haista sinä paa.. paa..!

Vierailija
52/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän lie mulla vikana, kun aina kaupassa iskee kamala kakkahätä. Pakko kunnolla puristaa pakaralihaksilla, ja seistä paikoillaan pohtivan näköisenä. Se menee kyllä ohi ja ehtii hyvin autolla kotiin, mutta aina siellä hyllyjen välissä joutuu puristeleen.

Mulla on tismalleen sama tilanne aina kirjastossa. Hyllyjen välissä etsiessä. Olen miettiny et mistä ihmeestä se johtuu!

Vierailija
53/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kerran kirkasta liikaa ja sammuin ojanpohjalle. Jossainvälissä olin päättänyt paskantaa, riisunut housut ja tehnyt tarpeeni, nostanut housut ja sammunut keon päälle. Eli tortut oli housussa mutta ulkopuolella.

Vierailija
54/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se hätä tulee, se painaa läpi väkisin. Et pysty mitään. Se vaan tulee. Aina pitää miettiä tarkkaan syömiset ja liikkumiset, aikatauluttaa. Silti joskus käy köpelösti. Joka ei ole itse sitä kokenu, ei voi ymmärtää tilannetta. Loppupelissä ei ole päättäväisyydellä ja tahdonvoimalla mitään merkitystä. Se vaan tulee.

Mulla on äitini vatsa, periytyny.

55/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä, lähteä nyt vesiripulissa julkisille paikoille...

Tuota minäkin ihmettelen. Olen 78 v. enkä ole koskaan housuuni paskonut, vaikka joskus on tullut kiire vessaan. Enkä todellakaan kärsi mistään kuravatsasta, vaan pikemminkin normaalista, kun syön normaalia ruokaa, enkä juopottele. 

moi

Vierailija
56/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vielä on pidätyskyky tallella.

Vierailija
57/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kotirappusilla ja kerran kauppakeskuksessa. Nopeesti sit ostaan uudet pikkarit ja housut, kerranki ei ollu hinnalla väliä...;)

Vierailija
58/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join kerran kirkasta liikaa ja sammuin ojanpohjalle. Jossainvälissä olin päättänyt paskantaa, riisunut housut ja tehnyt tarpeeni, nostanut housut ja sammunut keon päälle. Eli tortut oli housussa mutta ulkopuolella.

Joko spurguillakin on varaa nettiin ja puhelimeen??

Vierailija
59/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, se kirvelevä hapan/emäksinen (?) puuro housussa, reisillä ja vaatteissa. Roskiin meni housut, ei lähteny puhtaaksi.

Mikä show se onkaan.

Vierailija
60/141 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni oli aikoinaan hyvä tilanne, hän kävi kesällä mökiltä kerran viikossa kaupunkikodissa kaakalla. Ei halunnu huusissa asioida. Tiesi tarpeensa tulollaan olevan ja sitte ajoi 40 km kotiin. Siistimpää.