Onko sinulle ikinä tullut kakat housuihin ns. julkisella paikalla aikuisena?
Melkoista piinaa äsken bussissa, just ehdin kotirappuun kun ripulit tuli housuun, onneks ei ketään ollut rapussa.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
No ei oo tullu, koska oon aikuinen eikä aikuisille tule kakka housuun. Aikuinen osaa ennakoida olonsa vähän paremmin kuin lapsi.
Eipä ole sinulla selvästikään koskaan ollut ripulia, tai vatsaongelmia yleensä. Ripulin iskiessä ei paljon ennakointi auta..
Vierailija kirjoitti:
Jos opitte ryyppäämään vähemmän niin ette joudu tällaisiin tilanteisiin.
Täällä nyt sattuu olemaan näitä ryyppyreissu tarinoita, mutta voin kertoa, että ripulin voi saada ihan ilman ryyppämistäkin. Ja olemassa suolistosairauksia, joilla ei ole alkoholin käytön kanssa mitään tekemistä.
Ei oo kakat tullut mutta pari kertaa on paskat mäjähtänyt housuun.
Koevalvonnassa mahaan alkoi sattua. Ei ollut mahdollisuutta lähteä vessaan ja en tavoittanut siihen hätään kollegaa sijaistamaan. Yritin hivuttaa äänettömiä pieruja vähän kerrallaan toivoen, että opiskelijat eivät kuulisi. Nestemäistä tavaraa pääsi kuitenkin vuotamaan housuihini. En voinut liikkua mihinkään, joten ohjeistin opiskelijoita jättämään kokeet tyhjän eturivin pulpetille, jotta säilyisi rittävä hajurako. Omalle pöydälleni niitä ei olisi voinut tuoda huomaamatta kasvavaa hajumuuria.
Luokan ollessa tyhjä odottelin yli tauon, jotta pääsin vessaan törmäämättä käytävällä henkilökuntaan tai opiskelijoihin. Tilanne vaati taktikointia ja vähän tuuria, mutta onnistuin selvittämään tiukan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän lie mulla vikana, kun aina kaupassa iskee kamala kakkahätä. Pakko kunnolla puristaa pakaralihaksilla, ja seistä paikoillaan pohtivan näköisenä. Se menee kyllä ohi ja ehtii hyvin autolla kotiin, mutta aina siellä hyllyjen välissä joutuu puristeleen.
Olet ehdollistunut.
Ei ihan missään bussissa mutta rapussa kyllä olin menossa ystävän luokse kun mahassa muljahti asun kahdeksannessa kerroksessa ja hissi oli epäkunnossa joten lähdin kiipeämään portaita ja siinä sitte juuri kotiovella tottakai ovi TIUKASTI lukossa niin tunsin että nyt tulee siinä sitten piti päättää että päästäänkö käytävään vai matolle no tottakai käytävään päätin päästää onneksi kukaan ei nähnyt mutta menin jalat leveästi Havannassa kyykkyyn ja lattialle tuli todella märkä ripuli ja valui muuten pitkälle oli muuten se monenkin homma siinä että ripulia tuli paljon mutta siitä löysätä paskantamisesta tuli niin huono olo että tuli TODELLA isot oksennuksen siihen käytävään oksensin myöhemmin päivällä laskelmieni mukaan vielä noin19 kertaa
Hoitamaton laktoosi-intoleranssi voi aiheuttaa, eikä alkuvaiheessa edes pierut haise niin että siitä tunnistaisi, myöhemmin ei voi olla erehtymättä, haisee koko tienoo laktoosipierulle, meillä oli työpaikallakin yksi tapaus.
Ei aikuisena, mutta lapsena uimahallissa tuli ripuli sinne altaaseen. Luulin, ettei kukaan näe, kun siinä on vettä!😅 Mutta jotenkin ihmeellisesti kaikki alkoivat tuijottamaan siinä minua. Olin ehkä 5-vuotias. Tajusin myöhemmin, että se vesi on läpinäkyvää. Olisin siis pystynyt pidättämään vessaan asti, jos olisin heti sanonut äidilleni ja mennyt vessaan.
On. Pari kertaa ihan keskellä kaupunkia. Onneksi molemmilla kerroilla takin helma niin pitkä, ettei näkynyt mihinkään. Tärkeintä käyttäytyä normaalisti ja luonnollisesti, ettei kukaan ala tarkempaa huomiota kiinnittää. Toki ripulissa sattuu vatsaan aika lujaa, mutta leuka pystyyn ja tomera kävely kotiin.
Mulla on IBS, joten joo kyllä näitä on sattunut. Viimeisin tämän vuoden puolella kuntosalilla. Minä tein klassisen virheen, oli olevinaan vähän kakkahätä, mutta kun IBS oli ollut enemmänkin ummetuspainotteisessa vaiheessaan, ja kakkaa ollut vaikea saada ulos, en viitsinyt yrittää kakata ennen salille lähtöä. Eihän se vaikeasti ulostettava kivikova housuihinkaan tule. Niin siis luulin. Alkuun treenasinkin ihan ongelmatta, mutta kun menin tekemään maastavetoa, siinä nostaessa pärähti ripulit housuun. Onneksi ketään muuta ei ollut ihan lähellä, joten hipsin hiljakseni pukuuhuoneen puolelle. Valitettavasti olin tullut sinne treenihousuissa joten vaihtohousuja ei ollut. Heitin alushousut menemään, ja yritin pestä vessassa pahimmat ruskeat tavarat treenihousuista pois. Oli se silti noloa kulkea kauppakeskuksen läpi parkkihalliin, housut takapuolelta märkänä ja todennäköisesti edelleen vähän haisevana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on IBS, joten joo kyllä näitä on sattunut. Viimeisin tämän vuoden puolella kuntosalilla. Minä tein klassisen virheen, oli olevinaan vähän kakkahätä, mutta kun IBS oli ollut enemmänkin ummetuspainotteisessa vaiheessaan, ja kakkaa ollut vaikea saada ulos, en viitsinyt yrittää kakata ennen salille lähtöä. Eihän se vaikeasti ulostettava kivikova housuihinkaan tule. Niin siis luulin. Alkuun treenasinkin ihan ongelmatta, mutta kun menin tekemään maastavetoa, siinä nostaessa pärähti ripulit housuun. Onneksi ketään muuta ei ollut ihan lähellä, joten hipsin hiljakseni pukuuhuoneen puolelle. Valitettavasti olin tullut sinne treenihousuissa joten vaihtohousuja ei ollut. Heitin alushousut menemään, ja yritin pestä vessassa pahimmat ruskeat tavarat treenihousuista pois. Oli se silti noloa kulkea kauppakeskuksen läpi parkkihalliin, housut takapuolelta märkänä ja todennäköisesti edelleen vähän haisevana.
Voin samaistua tuohon häpeään, bussimatka ei oo koskaan tuntunut niin pitkältä
Kerran kyl pääs kun olin vaa menos Helsinkiin bussil ja odotteling siinä pysäkillä, sitten ku bussi saapu nii hitto alko kyl murahteleen mahas. Odotin mun pysäkkii noin 30 min sisään ja tuntu ihan ok mut sit ku murahti uudestaan nii kyl tiesin et saatan paskoo housuun siin noh pikkasen siinä pierasin ja vähä kyl valu, ei paljon😅 sit matka jatkui hyvin, noin 5 min koska se pieru mikä auttoi hetken oli yks huonoimmista päätöksistä ikinä! Olin nyt pois bussista ja vähän siin puristelin pakara lihaksilla siin mut juu, kävelin siin hetken ja sit kun yritin UUDESTAAN pierasta nii HETI vesiripulit lörähti housuun ja olin niiku tunnin päästä kotoo🤦🏻juu päästin kaikki loput pois ja juuh hirvee löntti siin housuis... Ei kivaa
Suurinpiirtein silloin kun tämä ketju aloitettiin eli talvella 2018 minuun iski mahatauti. Yhtenä hetkenä kaikki oli hyvin, seuraavana ripulit housussa. Onneksi olin silloin kotona. Erikoista oli se, ettei ennen tuota onnetonta hetkeä ollut mitään oireita tai ennakointia tulevasta. Vessaan oli reilu 5 metrin matka, joten olisin ehtinyt jos olisin arvannut.