Onko sinulle ikinä tullut kakat housuihin ns. julkisella paikalla aikuisena?
Melkoista piinaa äsken bussissa, just ehdin kotirappuun kun ripulit tuli housuun, onneks ei ketään ollut rapussa.
Kommentit (141)
Sanomalehti paperi on oikein hyvää vessapaperia :)
No ei oo tullu, koska oon aikuinen eikä aikuisille tule kakka housuun. Aikuinen osaa ennakoida olonsa vähän paremmin kuin lapsi.
Olimme Ikaalisten sanatoriossa kun tunsin altaassa ruilahduksen. Kaikki tuli housuun.
Kuka muistaa ne kaksi vasemmistolaista naistoimittajaa jaotka kakkasivat housuun pitkällä bussimatkalla ja tekivät siitä jutun lehteen?
Joo. Kauheassa krapulassa ostamaan röökiä ja limsaa päällä pitkä hame ilman alkkareita kun kaunis kesäaamu. Mulla on usein krapulassa ripuli ,mutta luulin että ehdin sentään lähikaupassa käydä! Kassajonossa alkoi vääntää suolistoa ja kaupan eteisessä roiskui kaikki kintuille.
Useammankin kerran, ärtyneen suolen takia... Varavaatteet on nykyään joka paikassa mukana. Mielelläni en kodin ulkopuolella liiku ihan pakollisia menoja enempää.
Voi hyvä luoja, ib:tä voidaan hoitaa.
Se on just niin. Ennen kun mun laktoosi-intoleranssi saatiin todettua mulla oli aika usein vatsavaivoja... Parin n. 4 km matka oli jalan kuljettava, josta n. puolessa välissä alkoi todella jo tuntua pahalle. Aaltoina tuli supistukset/ mutta niin sitä vain matkaa jatkettiin keskellä vilkasta katua. Mutta sitten kun kotitalo alkoi näkyä, niin alkoi puskea kylmää hikeä. Sisään päästyäni en voinut koukistaa jalkojani niin töpyttelin vessan tuskissani ja sydän pamppaillen. Housut alas ja heti altaalle istuttua se purskahti ulos.
Tiedä sitä, että onko tuo vain psykologista. Jos matkaa olisikin ollut neljän sijasta viisi. Olisiko kilometriä ennen tullut housuun keskellä vilkasta katua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa ne kaksi vasemmistolaista naistoimittajaa jaotka kakkasivat housuun pitkällä bussimatkalla ja tekivät siitä jutun lehteen?
Monesti lenkillä tullu ja kerran kuntosalilla 😩
Lähdin koirien kaa juoksulenkille, yhtäkkiä alko vatsaa vääntää. Säntäsin pusikkoon, koirat puuhun kiinni, housut alas mutta olin liian hidas... Köntsät pörähti housuun... Ei varsinaine ripuli mut löysät... Koetin siinä siivoo suurimmat ja jatkoin matkaa, ei päästy varmaa sataa metriäkään ko tunsin et taas vääntää... Siinä kohtaa jo tiesin et helpompi vaa antaa tulla housuun... Joten päätin oikeen tahallaan vääntää ne housuun... Luulin ettei mies oo kotona ja saan rauhas siivota itteni mut oliki kotona 😬
Kutsuu nykyää mun kakkapyllyks kiusallaa
Niina1997 kirjoitti:
Monesti lenkillä tullu ja kerran kuntosalilla 😩
Lähdin koirien kaa juoksulenkille, yhtäkkiä alko vatsaa vääntää. Säntäsin pusikkoon, koirat puuhun kiinni, housut alas mutta olin liian hidas... Köntsät pörähti housuun... Ei varsinaine ripuli mut löysät... Koetin siinä siivoo suurimmat ja jatkoin matkaa, ei päästy varmaa sataa metriäkään ko tunsin et taas vääntää... Siinä kohtaa jo tiesin et helpompi vaa antaa tulla housuun... Joten päätin oikeen tahallaan vääntää ne housuun... Luulin ettei mies oo kotona ja saan rauhas siivota itteni mut oliki kotona 😬
Kutsuu nykyää mun kakkapyllyks kiusallaa
Seksikästä kun naisella törähtää kunnolla paskat housuun!!!
Märkä pieru muutaman kerran. Kerran juuri, kun olin menossa hotelliin kirjautumaan sisään. Toivottavasti en haissut kovin pahalle.
Päivän nostoaihe on siis kakkeli.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän lie mulla vikana, kun aina kaupassa iskee kamala kakkahätä. Pakko kunnolla puristaa pakaralihaksilla, ja seistä paikoillaan pohtivan näköisenä. Se menee kyllä ohi ja ehtii hyvin autolla kotiin, mutta aina siellä hyllyjen välissä joutuu puristeleen.
Syy et liiku kuin kauppa matkasi. Vatsasi alkaa toimia kun saat itsesi ylös ja kaupalle.Tulee todella kaka hätä.Vaihda elin tapojasi,liiku enemmän.Saat kakasi tulee normalisti aamu kotonasi.
Olen 40-vuotias vammainen mies jonka sulkuja lihakset halvaantuu. Eli melkein päivittäin tapahtuu