Onko sinulle ikinä tullut kakat housuihin ns. julkisella paikalla aikuisena?
Melkoista piinaa äsken bussissa, just ehdin kotirappuun kun ripulit tuli housuun, onneks ei ketään ollut rapussa.
Kommentit (141)
Joo mulla oli pari vuotta vaikeita vatsaongelmia ja vesiripulia päivittäin.Olin kauppareissulla ja housuun turahti.Ei mahda mitään tossa tilanteessa.
Noin saattaa tapahtua ja mullekin on huonomahaiseba sattunut monesti. Perseestä vaan luonnollista.
Ei ihan julkisella paikalla, mutta rappukäytävässä. Olin menossa bussipysäkille kun mahassa möyrähti ikävästi, eikun takas kotiin. Ja ripaskat plörähti juuri kotiovelle. Oli kesä ja hame päällä joten ne ei todellakaan jäänyt housuihin vaan valui paljaita jalkoja pitkin lattialle. Äkkiä luutuamaan ennenkuin ketään kulkee ohi.
Hyvä kun en joutunut vielä oksujakin siivoamaan, senverta yökäytti..
Nää kaikki ylemmät on ap:n kirjoituksia :DDD
Ihme tyyppejä, lähteä nyt vesiripulissa julkisille paikoille...
Vierailija kirjoitti:
Eipä se katso aikaa eikä paikkaa, jos vatsa on sekaisin. Mä sain sappileikkauksen (siis sappi pois) jälkeen riesakseni sappiripulin ja kun mouraisee, niin on oltava jo menossa lujaa kohti vessaa. Onneksi sitten tuleekin melkein kertapieraisulla tyhjäksi koko hela hoito. Joten äläpä vähättele, kun et tiedä koko totuutta.
Kerran olin hakemassa krapulakaljaa, kassajonossa pierin vaivihkaa niin ripulit pärähti housuun. Ruskea läntti takamuksessa kävelin kotiin, pesin perseen ja korkkasin kaljan.
Yleensä on ummetusta joten ei ole käynyt. Edes lapsena.
Yhden illan vetelin viskiä liikaa. Aamulla oli huono olo, menin vessaan.
Vessaan päästyäni piti valita, oksennanko vai paskannanko.
Päätin oksentaa, joten kontillani vessassa pää pöntössä paskansin housuuni. Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo ei sitä ikinä tiedä millon se tulee sun kohdalle!!
No ei kyllä ikinä aikuisena paskat housussa ole tarvinnut olla. Ja olen maannut pari kertaa vatsataudissa sairaalassakin. Pierut saan kyllä myöskin pidettyä halutessani sisällä, päästelen sopivammalla hetkellä...
Joo ja monta kertaa, ei se mitään. Äiti pyykkää :)
Lenkillä metsäsdä lähellä asutusta. Yritin mennä piiloon metsänkätköön mutten ehtinyt. Iso vesiripuli tuli housuun ja jäi kireiden juoksutrikoiden persuuksiin pussittaan. Kotiin matkaa vajaa puol kilsaa. Yritin ojan pohjia pitkin könytä.
Vesiripuli oli iskenyt tietämättäni ja pieru tuli varren kanssa. Arvata saattaa miten kävi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin hakemassa krapulakaljaa, kassajonossa pierin vaivihkaa niin ripulit pärähti housuun. Ruskea läntti takamuksessa kävelin kotiin, pesin perseen ja korkkasin kaljan.
Melko cool:D
Satabrosenttinen subbortaus tälle ketjulle!
Mikähän lie mulla vikana, kun aina kaupassa iskee kamala kakkahätä. Pakko kunnolla puristaa pakaralihaksilla, ja seistä paikoillaan pohtivan näköisenä. Se menee kyllä ohi ja ehtii hyvin autolla kotiin, mutta aina siellä hyllyjen välissä joutuu puristeleen.
Jep mulla itseasias kävi just tunti sitten lähes täysin samoin ku sulla! Pidätin vesiripulia bussissa ja just ja just ehin kotiin.. oli lähellä ettei tullu housuun jo rapussa..