Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkanne suhtautuminen myöhästymisiin?

Vierailija
27.03.2018 |

Onko työpaikallanne nollatoleranssi myöhästelyyn? Vai onko vielä ok olla max. 10min myöhässä?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ajoissa olemisessa on niin hankalaa? Sen nyt ymmärtää, että pari kertaa vuodessa myöhästyy sellaisen asian takia, johon ei voi itse vaikuttaa. Mutta jos on aina myöhässä, niin kyllähän se jo kertoo tyhmyydestä ja itsekkyydestä, että ei osata tapojaan muuttaa vaan annetaan muiden odottaa meidän itsekeskeistä prinsessaa koska hän suvaitsee saapua paikalle.

Vierailija
42/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöhässä. Lastenneuvolassa ei ole niin tarkkaa, tuleeko ajallaan vai ei, kyllä ne ehtii odottelemaan. Ei sieltä kukaan ole kotiin lähtenyt, vaikka olisi 30 min myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen baarimikko. Olen joka toinen kerta myöhässä mutta se ei haittaa. Saan baarin laitettua kuntoon vaikka olenkin 10 minuuttia myöhässä.

Vierailija
44/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelussa, ja ei saa olla myöhässä. Tulisi aika paljon valituksia jos puhelin ei avata oikealla hetkellä. Järjestelyt onnistuu, jos ilmoittaa ajoissa. Mutta jos nukut pommiin, niin tulee ihan varmasti sanomista jos ei pomolta niin asiakkailta.

Vierailija
45/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ajoissa olemisessa on niin hankalaa? Sen nyt ymmärtää, että pari kertaa vuodessa myöhästyy sellaisen asian takia, johon ei voi itse vaikuttaa. Mutta jos on aina myöhässä, niin kyllähän se jo kertoo tyhmyydestä ja itsekkyydestä, että ei osata tapojaan muuttaa vaan annetaan muiden odottaa meidän itsekeskeistä prinsessaa koska hän suvaitsee saapua paikalle.

Ootkohan sä mun entinen työkaveri? 😂😂#Myöhästelijöillepotkut

Vierailija
46/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut puhetta, kaikki on aina ajoissa tai reilusti ennen työajan alkua keittiössä puuhailemassa. Ihan muutamia kertoja 5 vuoden aikana olen myöhästynyt, maks 10 minuuttia. Viimeksi viime viikolla meni muutamilla minuuteilla yli kun auto oli jäänyt jäiseen mäkeen ja piti ottaa taksi. Ilmoitan aina työkaverilleni jos on jtn häikkää matkassa, pomo ei ole vielä, siihen aikaan kun me duunarit huhkitaan, edes paikalla. Aika hyvin on luottoa kun ei ole samassa rakennuksessa, joskus tarjoilijat saattavat tulla reilusti myöhemmin töihin kun me kokit (6.30) ja puhelin ei soi kertaakaan että ollaanko paikalla 😁 Vaikka aika sika saisi olla jos ilmoittamatta olisi pois 🤔

Vierailija
47/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä nollatoleranssi. Olen opettaja. Joskus olen myöhästynyt hieman liukkaan kelin takia, ja ilmoitin asiasta rehtorille.

Vierailija
48/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kukaan ei ole valittanut jos olen myöhässä. Työharjoitteluissa sen sijaan saan jatkuvat raivot jos olen minuutinkin myöhässä 😂

Vierailija
49/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalamme lääkäri on aina siis ihan AINA myöhässä. Ei kuitenkaan ole vielä ainakaan saanut potkuja.

Vierailija
50/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autokuski. Ei saa olla myöhässä. Joskus kuitenkin olen. Varsinkin kun aloittivat Tampereella ratikan teon niin alussa myöhästelin paljon.

Vierailija
51/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa myöhästyä vähän jos saa hommat tehtyä ja jos ei ole päivittäistä. Pomolle ja asiakkaille tämä myös ok :)

Olen kotisiivooja.

Vierailija
52/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei se elämä ole niin vakavaa että maailma kaatuu jos myöhästyy.

Vierailija
53/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas muistui mieleen, miten ahdistavaa työelämässä on

Vierailija
54/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle työnantajalle se kyllä on ihan helvtin vakavaa.

Vierailija
55/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeasti on niin vaikeaa mennä ajoissa töihin? en pysty kyllä ymmärtämään. Työn alkaesssa ollaan työpisteellä asianmukaisissa työvaatteissa.   Sen kylllä ymmärrän, jos käy joku vahinko (= auto menee rikki, herätyskello ei soi tms) silloin tällöin, mutta sitä en , jos jatkuvasti ollaan myöhässä töistä. Omassa työssä joutuu myöhästymisiä korvaamaan, mikä on ihan oikein.

Vierailija
56/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui myöhästelyt, kun saatiin digitaalinen kellokortti eli työssäoloaikaa mitataan. Enää ei voi sanoa, että jatkan iltapäivästä, koska asian voi tarkistaa. Myöhästelijät onnistui kahdessa kuukaudessa saamaan saldonsa yli 10 tuntia miinukselle, päätyivät puhutteluun.

Vierailija
57/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle työnantajalle se kyllä on ihan helvtin vakavaa.

Onneksi omalle kohtamme ei ole koskaan sattunut. :)

Vierailija
58/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 korjaa *kohdalle*

Vierailija
59/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika, niin ei siinä erityisesti voi myöhästyä. Palavereissa toki pitää olla ajallaan.

Vierailija
60/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oikeasti on niin vaikeaa mennä ajoissa töihin? en pysty kyllä ymmärtämään. Työn alkaesssa ollaan työpisteellä asianmukaisissa työvaatteissa.   Sen kylllä ymmärrän, jos käy joku vahinko (= auto menee rikki, herätyskello ei soi tms) silloin tällöin, mutta sitä en , jos jatkuvasti ollaan myöhässä töistä. Omassa työssä joutuu myöhästymisiä korvaamaan, mikä on ihan oikein.

No aika moni on varmaan aamusin ihan vaan väsynyt. Miksi mun pitäisi antaa omaa vapaa-aikaani ilmaiseksi olemalla joka päivä hyvissä ajoin 10 min ennen työajan alkua, kun ei työnantaja korvaa edes sitä, että työaika ylittyy toisesta päästä? Monessako työpaikassa voi tiputtaa hanskansa siihen paikkaan, kun työaika tulee täyteen? Miksi työnantajat vaativat aina joustamaan, mutta heidän ei tarvitse joustaa? Nipotusta vaan sitäkin enemmän. Rupesin nyt ihan kiehumaan, kun ajattelenkin millaista se touhu on. T: työtön