Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkanne suhtautuminen myöhästymisiin?

Vierailija
27.03.2018 |

Onko työpaikallanne nollatoleranssi myöhästelyyn? Vai onko vielä ok olla max. 10min myöhässä?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa olla myöhässä sen max. 10minuuttia. Entisessä työpaikassani ei ollut ok. Jos oli minuutinkin myöhässä niin pomo sai raivarit.

Vierailija
2/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvat työajat mutta joskus myöhässä tapaamisesta niin ei paljon kehuja tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oke ok. Vuororyö ja vaikuttaa siis muihinkin.

Vierailija
4/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla!

Vierailija
5/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kipeä piste suomalaisessa työelämässä se sekuntikellon kanssa kyttääminen. Itselleni on tärkeintä että hommat hoituu, jollain täsmällisellä kellonajalla ei ole niin väliä.

Vierailija
6/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olleet yllättävän nihkeitä, mutta kun sitkeästi olen myöhässä tullut niin ei ole enää valitettu asiasta.

Vierailija
7/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Työskentelen yksin.

Vierailija
8/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuma luojankiitos!

Vierailija
9/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään toleranssia.

Periaatteessa myöhästyä ei saa, mutta joka ikinen päivä menee 5-15 minuuttia ylitöiksi kun pitää odotella jonkun ohjelman loppumista. Eli en ota omalle tunnolleni, jos myöhästyn. Vaihtakoot parempaan, jos ei kelpaa.

Vierailija
10/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla hieman myöhässä kuhan sää hommat hoidetuksi ajallaan eikä ole monia tunteja myöhässä.

Vierailija
11/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myöhästyy niin se pitää tehdä takaisin. Työt kärsii pahasti jos myöhästyy. Tietyt tehtävät pitää tehdä 7-8.30.

Vierailija
12/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain potkut myöhästelyn takia, joten vastaan että ei saa olla myöhässä.

Vierailija
13/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika, mutta palavereissa on nollatoleranssi. Asiakasta ei pidetä odottamassa.

Olin pari viikkoa sitten pienessä leikkauksessa ja siellä odoteltiin yhtä hoitajaa, joka kuulemma on aina myöhässä ja jota kukaan ei halua kanssaan aamuvuoroon. Tiimi vaikutti aika tympääntyneeltä eikä siinä kehuttu myöhästelijää.

Vierailija
14/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsota hyvällä, kaikkien muidenkin työt kärsii, jos et ole ilmoittanut myöhästyväsi tasalta soitetaan, oletko tulossa.

Vierailija
15/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina sen 10minuuttia myöhässä. 10 vuotta olen kuitenkin samassa työpaikassa ollut, kehuja en myöhästelyistä saa mutta useat työkaverit ottavat sen huumorilla. Olen kuitenkin ahkera ja hyvä työssäni. :)

Vierailija
16/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olleet yllättävän nihkeitä, mutta kun sitkeästi olen myöhässä tullut niin ei ole enää valitettu asiasta.

Ja mikä on tuon myöhästelyn idea?

Vierailija
17/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuva työaika, mutta palavereissa on nollatoleranssi. Asiakasta ei pidetä odottamassa.

Olin pari viikkoa sitten pienessä leikkauksessa ja siellä odoteltiin yhtä hoitajaa, joka kuulemma on aina myöhässä ja jota kukaan ei halua kanssaan aamuvuoroon. Tiimi vaikutti aika tympääntyneeltä eikä siinä kehuttu myöhästelijää.

Haukkuivatko he sinun kuullesi työkaveriaan?

Vierailija
18/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta mukavilta työkavereilta jos haukkuvat asiakkaan kuullen toisia. Paskoja hoitajia.

Vierailija
19/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty myöhästymään. Pari kertaa olen herännyt aamulla siihen, kun asiakas soittaa ovikelloa. Olihan se vähän noloa. Olen perhepäivähoitaja, töissä omassa kodissani.

Vierailija
20/78 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee keltainen merkintä, ja viidestä merkinnästä tulee tunti jälki-istuntoa :) .

Aikuisilta viedään palkasta yhden tunnin liksa per myöhästymistunti. Kerran jäin auttamaan jäisellä tiellä kaatunutta mummelia, jolla vissiin murtui luita. Soitin ambulanssin ja jäin odottamaan, kunnes apu saapui. Sen takia myöhästyin töistä tunnin, minkä työnantaja sitten aikanaan kyllä muisti.