Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihastuminen pettämistä?

kannattaako kertoa?
27.03.2018 |

Mitä jos pitkäaikainen puolisosi kertoisi sinulle että oli ollut taannoin voimakkaasti ihastunut toiseen henkilöön. Puolisosi vakuuttaisi että mitään fyysistä ei koskaan tapahtunut ja koska asia on häntä vaivannut halusi hän asian sinulle kertoa. Olit pari vuotta aiemmin kysynyt oliko puolisolle jotain toista henkilöä kiikarissa, koska puolison käytös oli muuttunut, tuolloin hän vannoitti ettei mitään suhdetta ollut. Hän kertoisi sinulle nyt myös totena sen että tunne toista kohtaan olisi edelleen olemassa.
Miten suhtautuisit asiaan: Olisiko asia sinulle ok, koska mitään ei tapahtunut? Kokisitko puolisosi pettäneen sinua ja parisuhteen olevan tuomittu eroon? Näetkö mitään mahdollisuutta päästä liitossasi eteenpäin?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihastuvat välillä pitkässä suhteessa. Sen suhteen ei kuulu tehdä mitään, se menee aikanaan ohi. Sitä ei saa kertoa ihastuksen kohteelle, eikä minusta pitäisi turhaan kertoa puolisollekaan. Miksi pahoittaa toisen mieli?

Ei pidä paikkaansa. Läheskään kaikki eivät ihastu muihin pitkässä suhteessa. Esim. mina.

Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, mutta sanotaan sitten, että LÄHES kaikki. Jopa minä, vaikka olenkin ollut uskollisista uskollisin puoliso jo 30 vuoden ajan. EIkä tässä vaiheessa ajatus, että miehenikin on varmasti muihin ihastunut matkan varrella enää haittaa. Nuorempana oli vähän eri juttu - oletko sinä vielä kovin nuori?

Takana yli 20 v avioliittoa, joten en ihan kovin nuori ole. Kyseessä on ensimmäinen kerta kun kolahtaa ja kovaa.

Aika paha, jos kolahtaa kovaa. Itse päädyin olemaan kertomatta ihastukselleni, hän varattu, mä en. Todellakin aion salaa nauttia, jos joudumme tekemisiin, mutta yritän pysyä työasioissa ja ihastuskin on hiipumassa, kun en ole saanut vastakaikua pienille vihjailuille.

Vierailija
42/42 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihastuvat välillä pitkässä suhteessa. Sen suhteen ei kuulu tehdä mitään, se menee aikanaan ohi. Sitä ei saa kertoa ihastuksen kohteelle, eikä minusta pitäisi turhaan kertoa puolisollekaan. Miksi pahoittaa toisen mieli?

Ei pidä paikkaansa. Läheskään kaikki eivät ihastu muihin pitkässä suhteessa. Esim. mina.

Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, mutta sanotaan sitten, että LÄHES kaikki. Jopa minä, vaikka olenkin ollut uskollisista uskollisin puoliso jo 30 vuoden ajan. EIkä tässä vaiheessa ajatus, että miehenikin on varmasti muihin ihastunut matkan varrella enää haittaa. Nuorempana oli vähän eri juttu - oletko sinä vielä kovin nuori?

Takana yli 20 v avioliittoa, joten en ihan kovin nuori ole. Kyseessä on ensimmäinen kerta kun kolahtaa ja kovaa.

Miksi et puhuisi ihastukselle? Entä jos tunne on molemmin puolinen ja hän kokee samoin? Voitte yhdessä miettiä, mitä teette. 

Minulle kävi näin. Eräs mies tuli kertomaan ihastumisestaan, vaikka ei ollutkaan varma, oliko tunne molemminpuolinen. Yhdessä sitten juteltiin asia halki ja päätettiin jatkaa ihan vain ystävinä. Hän oli hyvin pitkälle ihastunut vain mielikuvaan minusta ja pystyin auttamaan häntä helposti saamaan ajatuksensa takaisin kaveritaajuudelle. Sen jälkeen ei olla kyllä oltu paljon tekemisissä. Mutta tämän tapauksen jälkeen molempien oli helpompaa suunnata ihastumisen synnyttämä energia omiin parisuhteisiin eikä mieleen jäänyt enää jos-kysymykset kummittelemaan. Puolisomme eivät tiedä tästä edelleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi