Mies, millainen on hyvä avioliitto?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tehdä vähemmän kuin 40h vk?
Wau. On sulla hyvä mies jos vielä tulotasokin pysyy riittävänä.T. 50h vk matkoineen työssäkäyvä kahden lapsen äiti jolla ei tod. ole mahkuja pienempään työaikaan rahallisesti
Jos elättäjiä on kaksi ja toisen pitää rahallisten syiden vuoksi tehdä 50h, joko palkka on liian pieni tai kulutustaso liian korkea.
Meille miehen alle 40h onnistuisi helposti siksi, että 1) molemmat tienaa, 2) molemmilla on riittävän hyvä palkka ja 3) kulutetaan vähän. A
-73 & 79
#70 eli perheellinen mies vastaa viidennen sivun jatkokysymyksiin:
Kysyttiin kommunikaatiosta. Keskustelen kyllä puolisoni kanssa paljon ja usein vaimo ymmärtää minut väärin. Olettaa minun ajattelevan aina ensin itseäni vaikka teen ihan mielellään miehen työn ollessani mahdollisimman hyvä vanhempi ja puoliso. Ja minusta läpeensä itsekäs ihminen ei ole koskaan hyvä perheenisä.
Vaimoni mielestä minun pitäisi panostaa enemmän elämään. Jotenkin ristiriitaisia odotuksia kun eihän elämässä voi koko ajan saada kaikkea mitä haluaa. Eikä minunkaan mielestä se tee ketään onnelliseksi että raadetaan ensin töissä 10 h ja sitten kotona vielä 6 h päälle.
Voitteko uskoa kuinka hyvä mieli tuli siitä kun kommentoitte minun täyttävän roolini perheessämme enemmän kuin hyvin. Valitettavasti ainoa ihminen kenen suusta sitä kunnioitusta haluaisin kuulla ei juuri kehu minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista on hyvä seksi?
Sellaista missä miehen ei tarvitse joka ikinen kerta tehdä aloitetta, vaan vaimo osoittaa haluavansa miestään tekemällä itsekin niitä.
Niin ja tietysti molemmat nauttivat tai vähintäänkin pitävät siitä.
Näistäkin keskusteluista huomaa, miten työsevää on parisuhteen ylläpito. Ainakin, jos siitä tekee noin monimutkaista.
Itse en jaksaisi päivääkään.
Yksi uli, toinen uli, tekee yhteensä uliuli.