Mies, millainen on hyvÀ avioliitto?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tehdÀ vÀhemmÀn kuin 40h vk?
Wau. On sulla hyvÀ mies jos vielÀ tulotasokin pysyy riittÀvÀnÀ.T. 50h vk matkoineen työssÀkÀyvÀ kahden lapsen Àiti jolla ei tod. ole mahkuja pienempÀÀn työaikaan rahallisesti
Jos elÀttÀjiÀ on kaksi ja toisen pitÀÀ rahallisten syiden vuoksi tehdÀ 50h, joko palkka on liian pieni tai kulutustaso liian korkea.
Meille miehen alle 40h onnistuisi helposti siksi, ettÀ 1) molemmat tienaa, 2) molemmilla on riittÀvÀn hyvÀ palkka ja 3) kulutetaan vÀhÀn. A
-73 & 79
#70 eli perheellinen mies vastaa viidennen sivun jatkokysymyksiin:
Kysyttiin kommunikaatiosta. Keskustelen kyllÀ puolisoni kanssa paljon ja usein vaimo ymmÀrtÀÀ minut vÀÀrin. Olettaa minun ajattelevan aina ensin itseÀni vaikka teen ihan mielellÀÀn miehen työn ollessani mahdollisimman hyvÀ vanhempi ja puoliso. Ja minusta lÀpeensÀ itsekÀs ihminen ei ole koskaan hyvÀ perheenisÀ.
Vaimoni mielestÀ minun pitÀisi panostaa enemmÀn elÀmÀÀn. Jotenkin ristiriitaisia odotuksia kun eihÀn elÀmÀssÀ voi koko ajan saada kaikkea mitÀ haluaa. EikÀ minunkaan mielestÀ se tee ketÀÀn onnelliseksi ettÀ raadetaan ensin töissÀ 10 h ja sitten kotona vielÀ 6 h pÀÀlle.
Voitteko uskoa kuinka hyvÀ mieli tuli siitÀ kun kommentoitte minun tÀyttÀvÀn roolini perheessÀmme enemmÀn kuin hyvin. Valitettavasti ainoa ihminen kenen suusta sitÀ kunnioitusta haluaisin kuulla ei juuri kehu minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista on hyvÀ seksi?
Sellaista missÀ miehen ei tarvitse joka ikinen kerta tehdÀ aloitetta, vaan vaimo osoittaa haluavansa miestÀÀn tekemÀllÀ itsekin niitÀ.
Niin ja tietysti molemmat nauttivat tai vÀhintÀÀnkin pitÀvÀt siitÀ.
NÀistÀkin keskusteluista huomaa, miten työsevÀÀ on parisuhteen yllÀpito. Ainakin, jos siitÀ tekee noin monimutkaista.
Itse en jaksaisi pÀivÀÀkÀÀn.
Yksi uli, toinen uli, tekee yhteensÀ uliuli.