Veljen vaimo on TAAS raskaana!
Hänellä oli reilu kuukausi sitten Facebookissa päivitys: ”Äh! Kohta loppuu kotihoito! Ei jaksais mennä töihin. Hmm... 😉”
Nyt on sitten päivitellyt olevansa raskaana taas. 🤔
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että vihervasemmistolainen roskaväki lakkaa lisääntymästä kaikissa länsimaissa. Silloin politiikkakin pikkuhiljaa järkevöityy, ja maailman väestönpaisumus lähtee jyrkkään laskuun. Sukupolvi tai kaksi siihen menee.
Tajusitkohan itsekään, mitä tulit kirjoittaneeksi. Kun et kovin suvakilta vaikuta.
Selitän. Kaikki kehitysapu ja muu väestönpaisumusta tukeva toiminta lähtee länsimaista. Kun maailmanhalaajat vähenevät, vähenee myös tämä haitallinen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Miten se on sinulta pois että tekevät lisää lapsia?
Että mitenkö se on minulta pois, että palkastani vähennetään veroa jolla kustannetaan näiden lapsi yms. sikiämislisät.
Sillä sun pienellä veroprosentilla ei kustanneta yhtään mitään, ehkä ilmaiset trippimehut päiväkotiin. Ai vitsit mua naurattaa nää "mä elätän sut" tyypit. Yhen sossupummin elättämiseen tarvitaan pikkuisen enemmän kuin yhen ihmisen verot.
No jaa, miten sen nyt ottaa. En ole koskaan sanonut kellekään "mä elätän sut", enkä edes ajatellut niin. Mutta jos palkastani menee n. 1000€/kk veroa, niin eikö se aikalailla kata juuri yhden "sossupummin" kuussa saamat rahat? Tuloni ovat aika keskimääräiset, eivät edes suuret.
Niin no, jos on keskitulot niin tuskin olet vielä nettoveronmaksaja. Hyvä jos oot koulutuksesi maksanut, ei siitä vielä muille riitä :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että vihervasemmistolainen roskaväki lakkaa lisääntymästä kaikissa länsimaissa. Silloin politiikkakin pikkuhiljaa järkevöityy, ja maailman väestönpaisumus lähtee jyrkkään laskuun. Sukupolvi tai kaksi siihen menee.
Tajusitkohan itsekään, mitä tulit kirjoittaneeksi. Kun et kovin suvakilta vaikuta.
Selitän. Kaikki kehitysapu ja muu väestönpaisumusta tukeva toiminta lähtee länsimaista. Kun maailmanhalaajat vähenevät, vähenee myös tämä haitallinen toiminta.
Tarkistapa, vielä kerran, että mitkä asiat sitä väestönpaisumusta aiheuttaakaan. Sinänsä hienoa, että pohdit tällaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin veljeni vaimo. Tulossa kuudes tai seitsemäs lapsi. Mä olen jo seonnut laskuissa monesko. Eikä asia mua muuten haittais, mutta kun kyseinen pariskunta ei saa pesuettaan itse elätettyä. Käyvät säännöllisesti pummaamassa äidiltäni rahaa tämän pienestä eläkkeestä. Ja hoidattavat äidillä näitä isompia lapsia kun veljen vaimon pitää saada levättyä vauvan kanssa. Äiti sitten marisee minulle rahattomuuttaan ja sitä että veljen lapset on jatkuvasti hoidossa. Ja olen kyllä sanonut, että älä anna rahaa äläkä ota lapsia hoitoon, mutta kuulemma jos sanoo ei niin aletaan uhkailemaan ettei sitten enää näe lapsenlapsia ollenkaan. Multa meni välit veljeen kun sanoin, että elättäisivät ja hoitaisivat itse lapsena, eivätkä säläyttäis vastuuta yli 70v. eläkeläiselle. Olen vaan kade ja katkera ihminen. Vielä kun tietäs että mistä olla kateellinen? Ainaisesta rahapulasta? Suuresta lapsilaumasta? Pummina elämisestä?
Ei kai se eläke niin kovin pieni voi olla, jos sillä pystyy tuollaisen lapsilauman elättämään.
En mä sanonut että äitini sen lapsilauman elättää, Kela siitä päävastuun kantaa.
Tuskin on ainoa laatuaan.
Taitaa muijille olla yleisempää kakaroilla tienaaminen kuin että tienaisi miestään enemmän.
Sano veljellesi, että kannattaa käyttää kortsuja 👍
No veljesi on sitten melkoinen pukki. ja piruako se kenellekään kuuluu jos haluavat tehdä puolen tusinaa mukulaa niin,no, suomessa on syntyvyys laskussa...
Ei kukaan suomalaisia siitä syytäkään, vaan siitä, että suomalaiset (no ei ihan kaikki) eivät ymmärrä, että ihmiset eivät ole sukupuuttoon kuolemassa eikä lasten hankkiminen pelasta maailmaa. Vaikka ne lapset olisivat suomalaisia.