Miksi sanotaan, että äitiyspakkaus on ilmainen?
Kyllähän siinä menettää sen 130?? e, jonka muuten saisi rahana.
Kommentit (22)
Me ainakin (minä ja mieheni siis) olemme maksaneet veroja niin paljon, että vaikka olisi tullut rekka-autollinen tavaraa olisimme silti jääneet miinukselle. Että se siitä ilmaisesta.
Puhuin siis tietysti äitiyspakkauksesta.
Vai että miinukselle, vaikka olisi rekkalastillinen tavaraa tullut! No ehkä, jos ette ole ikinä käyneet koulua, hoidattaneet hampaitanne, käyneet lääkärissä, olleet sairaalassa, käyttäneet neuvolapalveluja jne. Ehkä sitten olette vielä miinuksella...
maksamaan kyseisestä tuotteesta toiselle osapuolelle rahallista korvausta. Näin ollen äitiyspakkaus on ilmainen.
Vierailija:
Vierailija:
jos menettää 130 euroa sen takia. Vaikka siitä ei tarvitsisikaan maksaa.
Tämä on hinta jos haluaa ostaa pakkauksen. Eli ei ole siihen oikeutettu, asuu ulkomailla tms.
vaan saa ihan itse valita, kumman ottaa, rahan vai pakkauksen. Kumpikin on " ilmaisia" .
Toki voi kieltäytyäkin kummastakin, jos ei kelpaa.
sen aikaansaamiseen on käytetty rahaa, esim. äitiyspakkaus tai lastenneuvola (käytetty verorahaa).
Vierailija:
jos menettää 130 euroa sen takia. Vaikka siitä ei tarvitsisikaan maksaa.
Saat sen 130 euron tilalle vaatteita ilmaiseksi (oma valinta). Siis ajatko takaa että pitäisi saada äitiyspakkaus+130,00 euroa?
Vierailija:
sen aikaansaamiseen on käytetty rahaa, esim. äitiyspakkaus tai lastenneuvola (käytetty verorahaa).
vaan lastenneuvolat jne ovat meille ilmaisia =O) T:11
ilmaiseksi. Minusta se maksaa sen 130 tai korjattuna 140 euroa, mitä ei saa, jos valitsee pakkauksen. Ja 25, summaa en muistanut, siksi kysymysmerkit summan perässä.
ap
Ajatteletko myös että jos otat rahan niin menetät pakkauksen?
Jos minä lahjoitan sinulle korun, ja annan valita kahdesta niin menetät silloin sen toisen korun? Ja näin ollen et saakaan minulta ilmaista korua?
Ap, ymmärrän sun pointin, kaikki näköjään eivät...
se on joko ilmainen pakkaus tai ilmaista rahaa.