Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!
Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.
Kommentit (459)
1960-luvun peruukkimuoti näyttää näin jälkikäteen välillä aika huvittavalta:
https://sadanduseless.b-cdn.net/wp-content/uploads/2016/01/christian1.j…
Oksettava, kuvottava kånken-reppu! Ei vaan voi tajuta. Joku hieroo jotain paskaista kangasta maahan ja niin edelleen, sitten tämä reppu on olevinaan jotenkin hieno ??
Riekaleiset farkut
Ponitukat
Överihihat ja ylenpalttiset röyhelöt paidoissa. Sopii lähinnä flamenco-tanssijalle tai kreikkalaiselle oliivi-ihoiselle ja mustakiharaiselle Helenalle. Valju suomalainen kun noita pistää päälleen...näyttää lähinnä hupaisalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?
Vettä siinä kahvissakin on. Kofeiinin diureettinen vaikutus on hyvin mitätön, ja vaikuttaa vain joillakin henkilöillä ja suurina pitoisuuksina.
Onko sallitumpaa juoda työpäivän aikana neljä kuppia kahvia kuin hörpiskellä puolen litran vesipullo? Sama nestemäärä tulee juotua?
Ero on siinä, että jotkut hörppivät sitä vettä viiden minuutin välein, kahvia taas taukojen aikana.
Mitä kauheaa siinä veden juomisessa taas olikaan?
Se on vaan tyhmän näköistä, kun henkilö raahaa juomapulloa koko päivän mukanaan, kuin se olisi liimattu käteen. Edes puolen tunnin palaveria ei voi olla ilman vesipulloa, vessassakaan ei suunnilleen voi käydä ilman. Kaikki läppäreiden yms kantamiset näyttää joskus vaivalloiselta, kun toisessa kädessä on se vesipullo, josta hörpitään koko ajan. On Mullakin vesipullo, mutta se on mulla mun työpisteellä. Mulle riittää ihan se että juon sen tyhjäksi työpöydän ääressä viettämäni ajan puitteissa.
Se vesipullo on siksi joskus kädessä kun sitä täytetään välillä. Esim. samalla reissulla kun muutenkin pitää taukoa. Ei kuulu sinulle miten paljon vettä joku juo.
Ei kuulu ei, mutta eipä kuulu paljaat nilkat, twerkkaus tai tribaalitatskat sen enempää muille. Tässähän kysyttiin, mikä ärsyttää.
T. Ei vesipulloista hermostunut, mutta ymmärrän ärsytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava, kuvottava kånken-reppu! Ei vaan voi tajuta. Joku hieroo jotain paskaista kangasta maahan ja niin edelleen, sitten tämä reppu on olevinaan jotenkin hieno ??
Nyt ymmärrän miksi niitä hierottiin maahan (?) kai se on sitten jotenkin coolimpi
tms. niin.
Naisilla
- Etanakulmakarvat
- kaljuksi ajeltu kohta/siilitukka toisella päänpuoliskolla
- tyrkkyhuulet täytteillä
- ankanhuulisuipistus
- tyrkkyrinnat silikonilla
- mummopermanentti
- liian korkeat korot tai kiilakorkokengät
- rumat tatuoinnit- mitäs kun jäävät pois muodista?
- sukupuolettomuus ulkonäössä (onko ne lesboja, sukupuolen vaihtajia vai mitä), joskus erottaa vain rinnoista mitä sukupuolta
Miehillä
- puolipäälakihiukset ja nuttura/ ponnari
- hupparin huppu päässä
-lippalakit
- naama- ja kaulatatuoinnit
- junttivaatteet
-pälvikaljun peittely
Molemmilla urheiluasut muualla kuin urheillessa
Kevytlenkkarit/ lenkkarit jatkuvina käyttökenkinä ei olis tullu kuuloonkaan muutama vuosikymmen sitten
Rap / hiphop
Yleisradion harjoittama mokutus
Pälvikaljun peittely ei ole MUOTIa.
Takkuripset ja liian ruskea meikki. Kulmakarvamuoti. Lippis, pipo ja huppu päällekkäin.
Onko mummopermanentti muotia? Inhoan liiskaksi suoristettua tukkaa yhdistyneenä happamaan naamaan, vvetää katsojan mielialaa maata kohti.
Lenkkarit bleiserin ja käsilaukun kanssa
Täytetyt huulet, paksut tekoripset, silikonit ja lähes koko kehon peittävät tatuoinnit. Nenälävistykset yms.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki teinitytöt näyttävät samanlaisilta:
- paljaat nilkat
- jalassa pitää olla Vansit koska Converset on niiiiin 2014
- armeijanharmaa ohut parkatakki
- ei pipoa
- samanlainen pitkä tukka keskijakauksella ja tasalatvoilla
- Kylie Jennerin meikit
- myös Kånken on out; pitää olka Vansin narureppu
Olenko vanhuudenhöperö mutta tuntuu, että ennen teinejä oli monen näköisiä! Nuorisokulttuuri oli monipuolisempi: oli hevareita, hoppareita, pissiksiä (joihin valitettavasti kuuluin), ja kaikkea siltä väliltä! Oikeastaan yhtään identtistä nuorta ei ollut. Ennen nuoret myös käyttäytyivät paremmin, nykyään mölyävät kauppakeskuksissa ja varsinkin tytöt hirnuvat tahallaan sitä hirveää huutotekonaurua...
Aika kultaa muistot.
Kun minä olin nuori niin aika identtisiä oltiin kaikki tupeerattuine hiuksineen, lokinkakkoineen ja tissivöineen. :D
Sitä ennen liian lyhyinen toppatakkeinemme ja lantiofarkkuinemme (miss sixtyt oli suosiossa).
Myös omien vanhempieni luokkakuvissa on jo aivan samanlaisia nuoria samantyylisine vaatteineen - erityisesti yksi kuva oli hauska kun ihan kaikilla eturivissä istuvilla oli samanlaiset nokian (?) kumisaappaat. :D
30+ naiset, jotka pukeutuvat kuten teinit.
Vierailija kirjoitti:
Kardashian/latina-look (mustaksi värjätty tukka, paksut tummat meikit; överiripset, tummat kulmat jne.) Vanhentavan ja tunkkaisen näköistä varsinkin nuorilla naisilla.
Juuri oli Siskokset ohjelmassa Diandran sisko, jolla tuo look ja kyllä teki nuoren ihmisen. vanhan näköiseksi.
Jättilasit nuorilla jotka sitten huolella vanhentaa olemusta ja tekee pöhköksi kun lasit yleensä nuoruudessa oli kova paikka käyttää.Myös paljaat nilkat ja varmaan monet sitten jo 60 vuotiaana kulkee kepin kanssa kun niin kolottaa.
Vietnamilainen Kånken ja Hain kumpparit, lyömätön yhdistelmä.
50-luvulla pussihousut ja ratsastussaappaat, vaikka ei omistanut hevostakaan. Noita oli puliukoilla vielä 70-luvulla.
Salilla olen ainakin huomannut, että vähintään joka toisella nuorella naisella (olen itsekin nuori nainen) on päällä aina joku kunnon combo suosittujen urheilumerkkien urheiluvaatteita ja asusteita. Enää treenaamiseen ei riitä kengät, urheilutrikoot ja urheilutoppi vaan tarvitaan myös lippis, pidike puhelimelle ynnä muuta härpäkettä :D
Mitä ihmettä?? Kyllä ihminen voi juoda vettä, kahvia, teetä, mehua tai mitä ikinä haluaakaan. Ei se minua liikuta. Kommentoin vain, että kahvissakin on vettä, eli ihminen joka juo kahvia ei kärsi nestehukkaa vaikka ei joisikaan pelkkää vettä. Tärkeintä on että saa tarvitsemansa nestemäärän jostain.
En siis ole tuo joka kummeksui vesipulloja, enkä ymmärrä millä logiikalla porukka alapeukuttaa kun kirjoitin vain faktan.