Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!

Vierailija
26.03.2018 |

Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.

Kommentit (459)

Vierailija
81/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan?"

Sjögrenin oireyhtymän vuoksi. Äärikuiva suu ei tunnu kivalta.

Terv. Nuori nainen

Vierailija
82/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vesipullo aina lähettyvillä, milloin minkäkin syyn takia voi tulla kurkku kuivaksi (esim. talvella pakkanen, keväällä katupöly, kesällä helle jne.) en ymmärrä miksi pitäisi rykiä kuivaa kurkkua/kärsiä kuivasta kurkusta kun vesipullo kulkee näppärästi käsilaukussa mukana.

Työpalavereissa joskus tekisi mieli tarjota huikkaa vesipullosta parille "rykijälle"....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu lopettakaa jo se jankkaaminen siitä veden/kahvinjuonnista!

Vierailija
84/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat geneeriset tatuoinnit joka puolella kehoa 😒 ei tee kenestäkään persoonallista. Usein yhdistetty typerään hiusten pinkkiin tai siniseen huomioväriin.

Vierailija
85/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttävät ne sellaiset college-housut jotka roikkuu takapuolesta ja yhtäkkiä polven alapuolelta näyttävät selkeästi liian pieniltä.

Toki edellä mainittu twerkkaus menee kyllä yli aivan kaikesta! :D

Vierailija
86/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persebuumi ylipäätänsä. Belfiet. Twerkkaus. Isot takamukset.

Vierailija
87/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin yhdistettynä Facebookiin...

Vierailija
88/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nilkat paljaaksi jättävät mutta lahkeesta levenevät housut. Eivät kyllä imartele ketään. En tajua myöskään sitä rumien lenkkarien trendiä hipstereillä. Mitä rumemmat lenkkarit sen parempi. Tyyliin https://goo.gl/images/voEtZb joista maksetaan satoja euroja.

Vierailija
89/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että takkia (liian isoa) ei pueta kunnolla päälle vaan jätetään tuohon puoliselkään roikkumaan??? Kardashianin tarakat pitää pilottejaan sillain. Tyhmän näköistä.

Vierailija
90/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastellin väriset hiukset (vappukulkueeseen sopivaa), lävistykset, nämä ihme letti kampaukset, tatuoinnit.

Vierailija
91/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää perkeleen karvamadot. Ne on saatanasta suoraan, aikuiset ihmiset jaksaa vouhottaa ja kerääntyä illoiksi _yhdessä_ tekemään esikoululaisen väkertämältä paskalta näyttävää pötköä.

Ihan oikeasti... ei perse.

Vierailija
92/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää perkeleen karvamadot. Ne on saatanasta suoraan, aikuiset ihmiset jaksaa vouhottaa ja kerääntyä illoiksi _yhdessä_ tekemään esikoululaisen väkertämältä paskalta näyttävää pötköä.

Olen ihan missannut nämä, oisko jotain kuvalinkkiä?

Vierailija
93/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaat geneeriset tatuoinnit joka puolella kehoa 😒 ei tee kenestäkään persoonallista. Usein yhdistetty typerään hiusten pinkkiin tai siniseen huomioväriin.

ja siihen että "tää tatska kertoo tarinan miten mä kasvoin niinku tosi paljon henkisesti silloin just kun olin käymässä niin tosi paljon vaikeeta aikaa mun elämässä niin tää niinku esittää sitä aikaa ja sit sitä miten mä siitä selvisin niinku".

Vierailija
94/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen/naisten pyllistely ja huulten mutristelu instakuvissa. Yritetään vääntää kumpaakin päätä latinan tai kardashianin näköiseksi.

Poseeraavat salikuvat sekä miehillä että naisilla. Teinit vielä ymmärrän, he haluavat kaiken huomion ja ihailun ja se kuuluu ikään - mutta aikuiset c'mon.

Vierailija
95/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan missannut nämä, oisko jotain kuvalinkkiä?

Putousvoittaja, tarvitseeko enempää sanoa

Vierailija
96/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanharmaat collegehousut jotka vedetään kainaloon ja upotetaan persvakoon. Näyttää kuin ois teinitytöillä vaipat housuissa. Iso perse ei ole kovin kaunista katsottavaa arkena kassajonossa.

Vierailija
97/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet puvuntakit miehillä, näitä näkee erityisen paljon kansanedustajilla, mutta myös telkkarissa ja "hienojen" nuorekkaiden bisnesmiesten päällä.

Vierailija
98/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashian/latina-look (mustaksi värjätty tukka, paksut tummat meikit; överiripset, tummat kulmat jne.) Vanhentavan ja tunkkaisen näköistä varsinkin nuorilla naisilla.

Minkäs näköistä se sitten vanhoilla on, jos ei vanhentavan ja tunkkaisen näköistä?

Vierailija
99/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit.

Siis minulla ei ole mitään niitä vastaan, mutta sen ottaminen on nykyisin melkein oletus. Moni tatuoinnin ottanut tuttuni on jankannut, että miksi minä en ottaisi sellaista. Ehkä siksi, etten halua mitään olematonta tähteä, kukkasta tai muuta white girl -tatskaa nilkkaani! Vielä tähän päivään mennessä en ole keksinyt mitään, minkä haluaisin ihooni tatuoitavan.

Eipä siinä, joillekin tatuoinnit sopivat ja niitä on todella upeitakin. Mielestäni niissä tulisi olla jokin tarina tai tarkoitus.

Vierailija
100/459 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Showmeininki. Sellainen teennäinen, näkyy somessa, kuvissa, tubetuksessa, kaikessa. Mitään ei voi sanoa tai olla kuvassa ilman, että on sellainen superidioottimainen WAUTSI WAU ilme ja ääni kiekuu ja ollaan niiiiiin tosi innoissaan kaikesta. Extroverttiyden ihailu ja kovaääninen mölinä.

Kyllä ne voittaa karvamatoripset ja paljaat nilkat.

Joo siis täääää!!!!! slaayyyyy preach it samismamma 👌👌👌👌👌 😂😂😂😂 Siis mua ärsyttää ihan sikana tollanen?!!!! Niinku wauuuuuuuuuu pakko olla koko ajan show pääl!!! 😂😂😂 Ei voi puhuu normaalist ilman et pitää koko ajan huutaa ja kiljuu sillee niinku onks tää nyt wörttii??? 😂👌👌 siis oumaigaad vittu mä en jaksa lukee tällasta 👀👀 Heipparallaa hanimussukat meen täst nyt vetää pepputreenit salille ja sit Sannan kaa leffaa iiiik!! 😍😍 ❤❤

Tummanvioletti/lähes musta huulipuna on toinen jota en jaksa ymmärtää. Niin instahoro-tyyliä kuin voi olla eikä näytä kenelläkään hyvältä.