Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!
Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.
Kommentit (459)
Revityt merkkifarkut. En tykännyt, kun lapsenlapseni ilmestyi luokseni sellaisissa. Olen köyhästä kodista, jossa äidille oli kunniakysymys pitää kaikki 10 lasta ehjissä vaatteissa.
Vielä pahempaa, kun viiskymppinen käyttää niitä.
-urheiluvaatteet muualla kuin salilla/urheillessa
-belfiet, selfiet mitä näitä nyt on
-huulitäytteet
-tissien esittely
-palkkikulmakarvat ja överiripset
-kiroilu: vi##u sitä, vi##u tätä
-rumat puolinutturat/hiustupsu keskellä päätä
ugh olen puhunut..listaa saa jatkaa.. -.-
Suomiräppibuumi ja ennen kaikkea Cheekin suosio on jotain mitä on vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheiluleggingsit, treggingsit ja muut strechkankaiset housut on MUKAVA muoti-ilmiö. Ennenvanhaan piti ahtautua joustamattomiin farkkuihin. Okei, jos on vaikeasti ylipainoinen, voi sen perän mielellään peittää pitkällä paidalla tai tunikalla...
Tai jos ne on ohuet. Aika kiusallista kun edessä oleva nainen kumartuu ja paljastaa samalla käyttävänsä stringejä.
Tai sitten paljastaa ettei ole stringejäkään. Ja karvat puskee ohuista housuista läpi.
Minä en ymmärrä tänä talvena PK-seudulle ilmestynyttä trendiä pitää kenkiä kulkuvälineiden penkeillä. Nimenomaan teinitytöt harrastaa tätä. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?
Vettä siinä kahvissakin on. Kofeiinin diureettinen vaikutus on hyvin mitätön, ja vaikuttaa vain joillakin henkilöillä ja suurina pitoisuuksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?
Vettä siinä kahvissakin on. Kofeiinin diureettinen vaikutus on hyvin mitätön, ja vaikuttaa vain joillakin henkilöillä ja suurina pitoisuuksina.
Onko sallitumpaa juoda työpäivän aikana neljä kuppia kahvia kuin hörpiskellä puolen litran vesipullo? Sama nestemäärä tulee juotua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sallitumpaa juoda työpäivän aikana neljä kuppia kahvia kuin hörpiskellä puolen litran vesipullo? Sama nestemäärä tulee juotua?
Ero on siinä, että jotkut hörppivät sitä vettä viiden minuutin välein, kahvia taas taukojen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että jotkut hörppivät sitä vettä viiden minuutin välein, kahvia taas taukojen aikana.
Mitä kauheaa siinä veden juomisessa taas olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa muutama vuosi sitten oli muotia ylipitkät hihat lyhyissä napapuseroissa. En tajunnut tätä innostusta ollenkaan.
Nykyään on tämä revitty farkkumuoti kovasti nuorten suosiossa. Itse en ostaisi rikkinäisiä farkkuja. Oman silmään ne ei ole edes tyylikkäät.
Nykyään 80-luvulta asti. 70-luvulla ne oli vasta kuluneet.
-tubettaminen ja sometähdeksi nouseminen ilman mitään lahjoja
-palkkikulmakarvat
-överit nukkeripset
-paljaat nilkat
-ananastukka
-sotkuinen pikkumyy-puolinuttura päälaella
-energiajuomat
-belfiet
-se, että kaikki ramppaa samoissa kohteissa kuten new york, pariisi ja dubai
-huulitäytteet
-paksujen hiusdonitsien paluu
-urheiluvaatteiden palvonta
Vierailija kirjoitti:
Paljaat nilkat. Ei tulisi itselle mieleenkään!
Ja tässäkin back to the 80's, ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Kardashian/latina-look (mustaksi värjätty tukka, paksut tummat meikit; överiripset, tummat kulmat jne.) Vanhentavan ja tunkkaisen näköistä varsinkin nuorilla naisilla.
Enemmän tuommoinen muistuttaa muovista Thaikkulandian Ladyboy-lookkia :D Ainakin suomalaisten matkimina, ja ne oikeat Ladyboyt pystyvät sentään olemaan tyylikkäitä kun laittautuvat, eivät mitään köyhän miehen versioita siis.
Onneksi se meni jo ohi, että paksut sukkahousut, shortsit ja ballerinat. No mitäpä se mulle kuuluu, mutta olihan se kesähelteellä koomisen näköistä ne mustat sukkahousut.
Paljaat nilkat on kuulemma hyvännäköisiä nuorten mielestä, eikä ole. Aika harvalla edes on nätit nilkat ja kun ne on vielä punaiset, niin aika järkyn näköistä.
Legginsit arkivaatteena, ihan sama kuin menisi sukkahousut jalassa.
Suomessa kuljetaan vielä toissavuoden muodissa eli paljaissa nilkoissa, kun muualla kaikennäköiset sukat ovat todella in. Niin pitsisukista huumorisukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se meni jo ohi, että paksut sukkahousut, shortsit ja ballerinat. No mitäpä se mulle kuuluu, mutta olihan se kesähelteellä koomisen näköistä ne mustat sukkahousut.
Paljaat nilkat on kuulemma hyvännäköisiä nuorten mielestä, eikä ole. Aika harvalla edes on nätit nilkat ja kun ne on vielä punaiset, niin aika järkyn näköistä.
Legginsit arkivaatteena, ihan sama kuin menisi sukkahousut jalassa.
En mä kyllä kesähelteellä noita paksuja mustia sukkahousuja niinkään ole nähnyt, enemmän hieman viileämmällä ilmalla.
Valmiiksi risaisina ostetut farkut. Näyttää jotenkin tosi köyhiltä sellaiset.
- paljaat nilkat
- pakkasilla liian kevyt pukeutuminen
- överit kulmakarvat
- nimettömässä erivärinen kynsilakka
- resuiset vaatteet juhlissa, huolittelematon ulkomuoto
- wannabe-pöljyys
- harmaat hiukset nuorilla (onneksi ohi menossa)
Ei kaikilla kuitenkaan ole varaa 400 euron huulitäytteisiin joka toinen kuukausi. Tuon verran ne maksavat asiallisilla klinikoilla asiallisilla aineilla ja tekijöllä tehtynä. Harmi jos joku käy jossain muualla hakemassa huuliinsa jotain kiinalaisilta nettisivuilta ostettuja feikkitäyteaineita jotka saattavat jopa sisältää liimaa!
Monet rajaa huulensa yli, tai käyttää niitä pullistavia huulikiiltoja joissa on chiliä ja muuta jotka turvottaa huulet useiksi tunneiksi.