Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!
Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.
Kommentit (459)
Karvamatoripset, huulitäytteet ja puolipallosilarit, ja sitten tönötetään selfieissä jossakin kylppärissä niitä esittelemässä.
Mulla on vesipullo töissä ja johtuu siitä, että töissä on niin kuiva ilma, että oikeasti janottaa. Olen tehnyt tätä takavuosina, jopa 80-luvulla ja silloin sitä ihmeteltiin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?
Vettä siinä kahvissakin on. Kofeiinin diureettinen vaikutus on hyvin mitätön, ja vaikuttaa vain joillakin henkilöillä ja suurina pitoisuuksina.
Onko sallitumpaa juoda työpäivän aikana neljä kuppia kahvia kuin hörpiskellä puolen litran vesipullo? Sama nestemäärä tulee juotua?
Ero on siinä, että jotkut hörppivät sitä vettä viiden minuutin välein, kahvia taas taukojen aikana.
Mitä kauheaa siinä veden juomisessa taas olikaan?
Se on vaan tyhmän näköistä, kun henkilö raahaa juomapulloa koko päivän mukanaan, kuin se olisi liimattu käteen. Edes puolen tunnin palaveria ei voi olla ilman vesipulloa, vessassakaan ei suunnilleen voi käydä ilman. Kaikki läppäreiden yms kantamiset näyttää joskus vaivalloiselta, kun toisessa kädessä on se vesipullo, josta hörpitään koko ajan. On Mullakin vesipullo, mutta se on mulla mun työpisteellä. Mulle riittää ihan se että juon sen tyhjäksi työpöydän ääressä viettämäni ajan puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?
Vettä siinä kahvissakin on. Kofeiinin diureettinen vaikutus on hyvin mitätön, ja vaikuttaa vain joillakin henkilöillä ja suurina pitoisuuksina.
No ei kahvi ole silti mikään raikas janojuoma. Mua janottaa usein, ja varsinkin jos juon kahvia. Saa kai sitä ihminen vettä juoda, vaikka just sua ei kahvi kuivatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sallitumpaa juoda työpäivän aikana neljä kuppia kahvia kuin hörpiskellä puolen litran vesipullo? Sama nestemäärä tulee juotua?
Ero on siinä, että jotkut hörppivät sitä vettä viiden minuutin välein, kahvia taas taukojen aikana.
Se on vaan tyhmän näköistä, kun henkilö raahaa juomapulloa koko päivän mukanaan, kuin se olisi liimattu käteen. Edes puolen tunnin palaveria ei voi olla ilman vesipulloa, vessassakaan ei suunnilleen voi käydä ilman. Kaikki läppäreiden yms kantamiset näyttää joskus vaivalloiselta, kun toisessa kädessä on se vesipullo, josta hörpitään koko ajan. On Mullakin vesipullo, mutta se on mulla mun työpisteellä. Mulle riittää ihan se että juon sen tyhjäksi työpöydän ääressä viettämäni ajan puitteissa.
Se vesipullo on siksi joskus kädessä kun sitä täytetään välillä. Esim. samalla reissulla kun muutenkin pitää taukoa. Ei kuulu sinulle miten paljon vettä joku juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vettä ei saisi juoda pitkin päivää, mutta kahvia saa? Itse olen varttunut ja limakalvot kuivaa. Pakko olla vettä mukana tai yrjö voi lentää milloin tahansa.
Miten joku voi pitää vedenjuontia muotivillityksenä?
- tatuonnit
- tekoripset
- tekokynnet
- hiuslisäkkeet
- pakaraiplantit
- kumakarvavilitykset
Liiallinen sometus. Olen kolmekymppinen, mutta jo ihan tipahtanut nykymaailman menosta. En ymmärrä miksi ihmisten pitää jakaa elämäänsä ulkopuolisille.
Twerkkaus menee myös täysin yli ymmärrykseni. Onneksi kaikkea ei tarvitsekaan aina ymmärtää.
Levenevät röyhelöhihat ja -helmat. Näyttää vaan kummalliselta omaan silmään, ja kaikissa vaatteissa tuntuu nyt olevan näitä.
Lorttonarut pari vuotta sitten olivat tosi mauttomia. Siis sellaiset syvään uurretut kaula-aukot, joissa tissivaon edessä menee ristiin rastiin vain ohuet narut.
Revityt farkut. Ovat yksinkertaisesti suttuisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Paljaat nilkat. Ei tulisi itselle mieleenkään!
Tämä! Täällä päin oli aamulla n. -19 pakkasta ja seurasin viereisen lukion oppilaita.. Selvästi ohuehko leggarit jalassa ja nekin loppuivat 15cm kenkien päälle, eikä vilaustakaan sukista ja jalassa jotku lenkkarit. WTF???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi itse pyhimys siellä, oletko nyt parempi ihminen kun juot vähän harvemmin vettä kuin joku toinen?
Itselläkin on kollega joka raahaa vesipullon kaikkiin yli puolen tunnin palavereihin. Minusta se on ihan ymmärrettävää, kun neukkarissa on niin kuiva ilma, että sen jälkeen siellä alkaa yskittää itse kutakin. Ainakin sellaista jonka pitää puhua paljon. Itsekin haen vesimukillisen viereen silloin, kun pitää pitkään istua ja jutella. Ikävää jos alkaa yskittää kun kurkku kuivaa.
Miksi joillekin on ongelma se, että jotakuta toista janottaa helpommin? :D
Itsekin raahaan juomapulloa mukana (laukussa toki enkä kädessä) koska on hirveää jos tulee jano esim. kaupungilla kävellessä. Tai käy vaikka katupöly henkeen ja alkaa yskittää.
Ja olen tottunut juomaan sen pari litraa päivässä ihan nuoresta asti (liikuin ja hikoilin sillon paljon päivittäin), joten nykyään tulee paha olo jos juo vähemmän. Enkä näe syytä opetella juomaan vähemmän, kun se vesipullon kantaminen ei ole minulle mikään ongelma. Monille muille taitaa ollakin :D
Vierailija kirjoitti:
Talvella valtavan kaulaliinan/ huivin kiertäminen isoksi palloksi kaulalle, kun taas pää on paljaana ja kengät ohuet lipakot. Lämpö karkaa juuri päästä, jaloista ja käsistä.
hmm, tässä pakko sanoa että itselläni toi kaula on se asia joka on pakko peittää koska siitä tulee kylmä ja kurkku kipeeksi, mutta pää paljaana ei haittaa yhtään kunhan korvat peittyy (ja useimmiten se huivi voi riittää siihen jos sen saa palloks :D) kengät voi olla niin ohuet kuin mahdollista kunhan ei ole ballerinat ja pohja pitää missä tahansa maastossa koska ainahan niitä sukkia saa kerrostettua
Tekoripset ja -kynnet, en voi ymmärtää miksi ne ovat niin suosittuja naisilla nykyään.
En ymmärrä hashtagien käyttöä. Noloa!
Se kun kaikki on niin jäätävää... yh mä inhoan sitä sanaa!
Muiden juomisista en mene sanomaan, mutta minulla kahvi kuivaa suuta ja pakko juoda heti vettä.
Eikä.. eikai kukaan enää sano noin? Hyi olkoon! 😂