Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!
Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.
Kommentit (459)
Urheiluleggingsit, treggingsit ja muut strechkankaiset housut on MUKAVA muoti-ilmiö. Ennenvanhaan piti ahtautua joustamattomiin farkkuihin. Okei, jos on vaikeasti ylipainoinen, voi sen perän mielellään peittää pitkällä paidalla tai tunikalla...
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni kaikki muotivillitykset ovat turhia.
Se että mennään jonkun toisen ihmisen sanelemana pitämään jonkun laista vaatetta/vaatetusta tuntuu itselle siltä kuin ihmisellä ei olisi omaa identiteettiä ollenkaan.
Itse pukeudun niin kuin huvittaa ja vähät välitän mistään muodista tai mitä jonkun toisen mielestä pitäisi päälle laittaa. Saati siitä mitä mieltä joku toinen on siitä miltä itse näytän jos hyvältä tuntuu.
Joku ne sinunkin pitämät vaatteesi on suunitellut.
En ymmärrä nilkkasukkia, käärittyjä lahkeensuita ja tennareita talvella.
Palkkikulmakarvat vaaleilla suomalaistytöillä näyttää sarjakuvamaisilta ja tosi epäaidolta.
Mä en ole edes ihan hirveästi nähnyt noita tosi graafisia kulmakarvoja ennen kuin viime aikoina. Viimeksi yhdellä tutulla tytöllä, jolla on todella sirot piirteet ja hento suomalainen väritys. Eivät sovi yhtään hänelle, mutta hänen mielestään ne ovat varmasti tosi hienot!
Tennarit yhdistettynä mekkojen ja hameiden kanssa. Tai ylipäätään siistin ja tyylikkään pukeutumisen kanssa. En ymmärrä.
Menis jo se kamala kovan näköinen kardashian-sotamaalausmuoti ohitse. Koreassa ja muuallakin aasiassa on kivan luonnollisen näköinen meikkausmuoti, toivottavasti se tulisi tännekin.
-palkkikulmakarvat
-liikaa kaiken maailman contouria ja mitä näitä nyt on
-nuo leggingsit housuina
-kesävaatteet talvella
Joitakin muotisanoja kuten:
-haastava (kaikki on nykyään haastavaa, ei missään nimessä vaikeaa)
-koska talvi
-huikea
Vierailija kirjoitti:
Urheiluleggingsit, treggingsit ja muut strechkankaiset housut on MUKAVA muoti-ilmiö. Ennenvanhaan piti ahtautua joustamattomiin farkkuihin. Okei, jos on vaikeasti ylipainoinen, voi sen perän mielellään peittää pitkällä paidalla tai tunikalla...
Tai jos ne on ohuet. Aika kiusallista kun edessä oleva nainen kumartuu ja paljastaa samalla käyttävänsä stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Legginssit väärässä vartalossa.
En tiennytkään että on olemassa vääriä vartaloita.
Luonnottomat ja raskaat laattaripset. Ylipiirretyt kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?
Talvella nilkat paljaina,ei pipoa, ei hanskoja ja takki auki. Noita muoti takkeja ei edes suurinta osaa saa kiinni. En ymmärrä. Helmikuun kovimmilla pakkasilla teki pahaa kattoa teinien sinertävän violetteja nilkkoja ja sormia.
Överi meikkaaminen. Järkyttävän isot tekoripset niin että silmät hukkuu niiden alle, huulet ja kulmat piirretty leveämmäksi kuin oikeasti ovat. Etenkin jos nää on halvasti ja huonosti toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
Showmeininki. Sellainen teennäinen, näkyy somessa, kuvissa, tubetuksessa, kaikessa. Mitään ei voi sanoa tai olla kuvassa ilman, että on sellainen superidioottimainen WAUTSI WAU ilme ja ääni kiekuu ja ollaan niiiiiin tosi innoissaan kaikesta. Extroverttiyden ihailu ja kovaääninen mölinä.
Kyllä ne voittaa karvamatoripset ja paljaat nilkat.
Yaaaasss slay queen! So extra!!!11
Erilaisten kauneusleikkausten/operaatioiden valtavirtaistuminen on kiinnittänyt mun huomion, varmasti just nämä sometähdet ovat olleet mukana normalisoimassa niitä. Jokainen toki tehköön kropalleen mitä huvittaa, mutta esim. facen Beauty Up -ryhmässä törmää keskusteluissa jatkuvasti nuoriin, jopa alaikäisiin, jotka suunnittelevat huulitäytteitä, nenäleikkauksia ja rintaimplantteja. Myös kadulla tulee vastaan (ainakin täällä pk-seudulla) paljon nuoria naisia tuskallisen näköisesti överipumpatuilla huulilla...
Talvella valtavan kaulaliinan/ huivin kiertäminen isoksi palloksi kaulalle, kun taas pää on paljaana ja kengät ohuet lipakot. Lämpö karkaa juuri päästä, jaloista ja käsistä.
Ne mauttomat, liian lähekkäin toisiaan maalatut palkkikulmakarvat.
Liian kevyt pukeutuminen pakkasella ei näytä koskaan hyvältä, ollaan ilman päähinettä ja hanskoja paljaat jalat tennareissa.
Syöminen ja juominen kävellessä, etenkin nuoret, kauniit naiset siideritölkki kädessä kaupungilla.
Nythän streetwear-kuteet ovat kuuminta hottia kaikenikäisillä. Teinistä keski-ikäiseen. Kuljetaan merkkiurheiluvaatteet päällä joka tilanteessa, tämä muoti tuli suoraan huippumuotitalojen näytöksistä, tosin heidän verkkariasunsa maksaa 1500 euroa.
Olen juuri reissannut kolmella eri mantereella ja joka paikassa näkyy tätä. Myös valmiiksi reikäisen näköiset collegevaatteet ovat in, ja maksavat maltaita. Sellaiset olisi toki helpompi tehdä itsekin vanhoista collegeasuista ja huppareista. Meidän New Yorkin toimistolla naisilla oli hupparit, collegehameet ja jalassa tennarit. Kaikki hyviä merkkejä tottakai. Viimeksi siellä näki jakkupukuja tai suorat housut+neule yhdistelmiä.
Toisaalta ihan mukavaa vaihtelua sille kun ihmiset pukeutuu liian tiukkoihin, epämukavan näköisiin vaatteisiin.
Taas on tullut vaatekaupat täyteen napamittaisia paitoja. Näytti tyhmältä 90-luvulla ja tulee aina näyttämään. Ei mun mielestä sovi kenellekään.