Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!

Vierailija
26.03.2018 |

Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.

Kommentit (459)

Vierailija
421/459 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meetoo

Olen huomannut että vain sellaiset naiset vastustaa metoo:ta jotka eivät ole sieltä kauneimmasta päästä.

Hmmm... miksiköhän? ;DDD

Vierailija
422/459 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasien käyttö silloinkin, kun aurinko ei paista

Ymmärrän sen niillä, joilla on migreenitaipumusta tai kova valonarkuus. Kollega joutuu joskus pitää aurinkolaseja toimistolla koska siellä on todella kirkkaat loisteputket.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/459 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Culottes-housut. Eivät sovi niin kenellekään!

Vierailija
424/459 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse

Vierailija
425/459 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe,  siis näillä jotka jatkuvasti lutkuttaa vettä pullostaan, on siis suoliavanne, aivovamma ja mitä muuta nyt vielä olikaan.  Ok, se ymmärretään, jos tuo vaatii koko ajan vettä.  Mutta onkohan todella kaikilla joku lääketieteellinen syy?

Vettä tai nestettä yleensä pitäisi kuulemma saada n. pari litraa päivässä.  Se tulee helposti saaduksi ilman jatkuvaa juomistakin.  Aamulla ylösnoustessa onkin tietääkseni hyvä herätellä suolistoa isolla lasillisella vettä.  Töihin tultua voi myös käväistä kahvihuoneessa juomassa sen lasillisen.  Aamiaistunnilla voi juoda ison lasillisen ruuan yhteydessä, ja kahvitauolla myös.  Loput voi hyvin vetäistä sitten kotioloissa.  Ihan varmasti saa sen pari litraa nestettä ilman, että sitä on juotava viiden minuutin välein.  Itse asiassa enemmänkin.  Ihminen saa nestettä myös syömästään ravinnosta.

Uskokaa pois, se on oikeasti häiritsevää, kun tavallisissa toimistotöissä yhdellä on koko ajan vesipullo käsissä ja vähän väliä kuuluu se kluk kluk kluk aaahhh.  Kun menet puhumaan jotain asiaa työparillesi, ensimmäisenä hän vääntää pullon auki ja alkaa klutkuttaa vettä kurkkuunsa samalla sinua tuijottaen suurin silmin ja sinun on vaan odotettava, että hän nyt saa sen juomisoperaationsa tehdyksi. 

Ei, en ikinä usko, että terve ihminen, joka tekee ihan vain normaaleja toimistohommia tarvitsematta juosta ympäriinsä ja itseään läkähdyksiin missään vaiheessa, voisi olla niin janoinen.  Enkä taas usko sitäkään, että kaikki nämä pullonkiikuttajat olisivat sairaita. 

Kukahan tykkäisi siitä, jos minä alkaisin väittää olevani koko ajan nälkäinen ja sen takia söisin koko ajan jotakin?  Syyksi sanoisin, että syön, ettei tule nälkä.  Niin kuin yksi täällä puolusteli vedenjuomistaan: ettei tulisi jano.  Koko ajan kanniskelisin mukanani jotain ruokalaatikkoa ja napsisin koko ajan siitä jotain suuhuni. Koko ajan voileipiä pöydälläni ja maiskis maiskis viiden min. välein.  Luentosalissa,  asiakaspalvelussa, palavereissa, työpöydän ääressä toisen istuessa vastapäätä?  Bussissa ja sitä odotellessa, kadulla kulkiessa, elokuvissa, näyttelyissä, ihan joka paikassa.  Jotkut itse asiassa naposteleekin jotain hemmetin porkkananpaloja, mutta ihan näin jokahetkistä muotia siitä ei vielä ole tullut kuin näille vedenkiskojille.

Tuommoisten vesipelle-urpojen takia kaupat ovat täynnä kaikenlaisia vesitäyttöpulloja. Muumeista lähtien!

Lisäksi suomalaisnaisilla on Euroopan suurimmat vyötärönympärykset ja silti täällä myydään enemmän proteiinipitoisia "laihduttavia" rahkamömmöjä kuin normijogurtteja! Tai käytetään säilöntäaineita täynnä olevia "kevyt"ruokakermoja mieluummin kuin puhdasta normikermaa. Tuon perusteella lapsikin osaa laskea yhtälöt että mikä ruoka jämähtää vyötäröön ja jenkkakahvoihin.

Vierailija
426/459 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joidenkin naisten tapa kantaa käsilaukkua kyynärtaipeessa käsi pystyssä.

Miten sitä laukkua pitäisi sinun mielestäsi kantaa? Hihna voi olla niin lyhyt ettei saa olallekaan

Vierailija
427/459 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä. 

En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?

Vettä siinä kahvissakin on. Kofeiinin diureettinen vaikutus on hyvin mitätön, ja vaikuttaa vain joillakin henkilöillä ja suurina pitoisuuksina.

Onko sallitumpaa juoda työpäivän aikana neljä kuppia kahvia kuin hörpiskellä puolen litran vesipullo? Sama nestemäärä tulee juotua?

Ero on siinä, että jotkut hörppivät sitä vettä viiden minuutin välein, kahvia taas taukojen aikana.

Mitä sitten? Mikä ihme siinä ärsyttää? -ohis-

Se vaan näyttää ihan tuttipullolta. Ja perustuu väärin tulkittuun ohjeeseen, että ihmisen pitäisi erikseen juoda se kaksi litraa, kun oikeasti se kaksi litraa nestettä tulee kokoon tavallisesta ruuasta ja lasillisesta aterian kanssa. Mutta vähän sama kuin huulirasvan kanssa: kun siihen tottuu, sitä tuntee tarvitsevansa.

Vierailija
428/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-liian pieniin vaatteisiin pukeutuminen, joka ei valitettavasti hoikenna ollenkaan vaan näyttää tyhmältä

-aikuisten selfiet joka paikassa ja koko ajan

-paljaat nilkat

-tatuoinnit, joita on nykyään jokaisella

-vesipullo (juonti ok kannusta duunissa, mutta ei mitään muovipulloroskaa)

-känny sulanut kiinni käteen ja ilman sitä ei pääse mihinkään

Vierailija
429/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaselfiet

Vierailija
430/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä yrjö-elina 47v ihmettelee nyky-nuorten trendejä kun heidän aikanaan niitähän ei onneksi ollut.

Apuva.Ei kai 47v. ole vielä vanha? Itse en taida ihmetellä mitään trendejä, kukin olkoon, millainen haluaa.t.45v.

Vierailija
431/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä varsinainen muotivillitys, mutta kummastuksen kohde kuitenkin: Miksi nuorilla ja nuorehkoilla miehillä, nykyään myös naisilla, on sitkeästi paksu villamyssy päässä sisälläkin ja kaikkina vuodenaikoina? Joillakin on vielä huppu siinä päällä. "Muoti" lienee peräisin lumilautailijoilta. Tuntui vaan niin nololta esim. kun kisajoukkue tuli Koreasta ja presidentti oli vastassa ja joi mitalistien kanssa samassa pöydässä kahvit, niin eikös vain muuten erittäin fiksulla Enni Rukajärvellä ollut "pannumyssy" päässä, ihan kuin se olisi siihen kiinni kasvanut. Ei se imago siitä kärsi, vaikka noudattaisi edes alkeellisimpia etikettisääntöjä! Sama koskee muuten kaikkia lippalakkisia tyyppejäkin, olipa sitten eteen tai taakse päin.

Vierailija
432/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit tai kalsarit (legginsit) päällä julkisilla paikoilla. Eikö teitä hävetä?

Vierailija
433/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitaovi ja aamiaiskaappi

Mikä on aamiaiskaappi? Käykö tontut/noidat siellä aamiaisella?

Vierailija
434/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palavereihin tullaan omien eväiden kanssa.

Vierailija
435/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian täytetyt turbohuulet. Järkkyä! Liiallinen tekorusketus etenkin talvella. Paljaat nilkat -15 asteessa. Liian tuuheat ja pitkät tekoripset. Kaikki överi.

Vierailija
436/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipakaraa paljastavat shortsit ja samanmittainen paidanhelma.

Puolitangossa roikkuvat löysät farkut ja alushousujen merkkivyötärönauhan esittely.

Nuoret asialla, tosi nolonnäköistä julkisilla paikoilla.

Varttuneemmalla väellä liian paljastava pukeutuminen myös myötähäpeää aiheuttavaa.

Vierailija
437/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananastukka, sivusiili, se että pahoitetaan mieli joka asiasta. Esim. Frendit-sarja on nykynuorten mielestä sovinistinen ja rasistinen.

Nakkihuulet, perseimplantit, somekuvien järjetön muokkaus, paljaat nilkat pakkasella.

Vierailija
438/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Culottes-housut. Eivät sovi niin kenellekään!

Minä taas en ymmärrä, miksi ylipäänsä yhtäkkiä puhutaan culotteseista. Housut kun housut, mutta ne nyt vaan sattuvat olemaan 3/4-housut tmv. 

Vierailija
439/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ja leggingsit ovat sinällään itseänikin ihmetyttäneet, mutta toisaalta en itse jaksa vaihdella housuja moneen otteeseen, joten menen useimmiten salille trikoilla tai sitten verkkarit niiden päällä. 

Leggingsien suhteen oon itse myöhäisherännäinen. Eivät sovi pulskiin jalkoihini ja olen vanha, mutta olen alkanut käyttää niitä, jos istutaan monta tuntia. Ihan vaan mukavuussyistä. Ja kauppaankin voi jo vahingossa laittaa leggingsit. ;) Koska ei jaksa laittaa jonkun Prisman takia farkkuja. Niken leggingseissä on vaan se huono puoli, että kuminauha on liian löysä.

Vierailija
440/459 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväriset, syvälle persvakoon kiskotut mikroshortsit joita näkyi ainakin viime kesänä liikkeellä.