Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri antoi pakit itseään paljon rikkaammalle ja paremman näköiselle miehelle

Vierailija
05.07.2025 |

En kyllä ymmärrä. Ei vaan kuulemma ollut kiinnostunut tyypistä. Tuolla miehellä on vielä sellainen jalkapalloilijan kroppa!

Kaveri on yh ja elää tyyliin köyhyysrajalla. En tajua. Turha enää ainakaan minulle valittaa rahapulaansa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen arvoa ei mitata rahassa eikä ulkonäössä. Ehkä se jalkapalloilija oli kpää. 

Vierailija
2/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei tykänny toisistaan.Samahan se ny rahoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin itsetunto ei riittänyt. Toki hieman herää myös epäilys, että miksi tuollaista miestä kiinnostaa kukaan muu kuin 21v tanssija-malli.

Vierailija
4/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut ihastumisesta tai vetovoimasta?

Vierailija
5/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin antanut pakit eräälle kovapalkkaiselle päällikölle. En ole kiinnostunut kenenkään rahoista.

T. Kolmen lapsen yh

Vierailija
6/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloilijan kroppa😁🤣

Vierailija
7/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisi on hetero. Vaikka mies olisi kuinka komea ja rikas, niin homostelu ei kiinnosta.

Vierailija
8/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös antanut pakit yhdelle kovatuloiselle ja hyvännäköiselle miehelle. Mutta käytös ja käytöstavat ovat nähtävästi sellaisia, ettei niitä näköjään rahalla saa..

Vierailija
9/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Niin minäkin olen antanut pakkeja komeille ja itseäni paljon varakkaammille miehille läpi elämän. Ei ole tyyppi sytyttänyt, eikä ikimaailmassa kiinnostaisi muiden varoilla eläminen. 

Lapsia sentään olen tajunnut jättää tekemättä.

Vierailija
10/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri hakee toisenaista miestä. 

Vierailija
11/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei myynyt itseään rahasta. Myytkö sinä?

Vierailija
12/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon useamman kerran antanut pakit ns täydelliselle miehelle. No, en ole huono saalis itsekään, mutta joka tapauksessa.

Syitähän on monia, esim jos luonteessa on sellaisia juttuja että kiinnostus ei herää ja ei ole kemiaa niin sille et voi mitään. Parin kanssa taas fyysisesti ei vaan natsannut. Ei tehnyt mieli koskea, suudella tms.

Nyt olen miehen kanssa joka mua 15v vanhempi, ylipainoinen ja jossain määrin mt-ongelmainen. Mut se vaan on niin ihana ja huh huh mitkä kyydit sängyssä.🤩 Elämä on.

Vierailija
13/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin itsetunto ei riittänyt. Toki hieman herää myös epäilys, että miksi tuollaista miestä kiinnostaa kukaan muu kuin 21v tanssija-malli.

No harvoin mallit ovat seksikkäitä ym. haluttavan näköisiä mun makuun ja voihan se olla et tuolla miehellä on sama maku kuin esim.  mulla. Et sinä voi sitä tietää millainen nainen ketäkin miestä kiinnostaa. Miehen ulkonäkö ei kerro hänen mieltynyksestään naisten suhteen yhtään mitään. Sama pätee toisinpäin.

Vierailija
14/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

wau, tämä keksitty tarina nyt kai todistaa, ettei yksikään nainen ole ulkonäön tai rahan perään?

Vierailija
15/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tajua mistään mitään.

Vierailija
16/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä hyvin. - Minullekin tulisi tunne, että hän mahd. olisi kumppanilleni vain hetkellinen lelu, jolla mies voisi hetken leikkiä ja sitten kun vähiten odittaisi ei enää kiinnostaisi lainkaan, vaan oitäisi saada uusi tai tehdä / tyytyä siihen miten mies haluaisi, kun mies ajattelisinkuitenkin, että hän voi "parempi tasoisena" aina viimekädessä olla se, joka sanoo viimeisen sanan 

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Vierailija
17/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyseessä joku homppeli pari?

Vierailija
18/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin antaisin pakit jokaiselle miehelle, olivat minkä näköisiä tahansa. Olen näet heteromies, enkä ole kiinnostunut itseäni paremman näköisistä miehistä.

Tai oikeastaan voisin itseni kyllä myydäkin esimerkiksi kertaluonteisesti todella isosta rahasta, kunhan kyseinen mies olisi mahdollisimman pienikaluinen ja laukeaisi nopeasti. Tarvitsen yh-isänä rahaa elättääkseni kaksi alle kouluikäistä lastani. Toinen optio olisi avioliitto jonkun ikälopun, miehistä kiinnostuneen miljardöörin kanssa. Avioehto olisi ok, kunhan kuoleman korjattua ukkelin saisin riittävästi rahaa kustantaakseni lapsilleni hyvän tulevaisuuden, itselleni hyvän loppuelämän vailla rahahuolia sekä rahaa terapiaan jota tarvitsisin alistuttuani homppelihommiin vastoin luontoani.

Vierailija
19/19 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä kyseessä joku homppeli pari?

Fiksu ja oma arvonsa tunteva nainen ymmärtää kieltäytyä mahd. lelun osasta, vaikka leikkijä olisikin hyvän näköinen ja ja häntä huomattavasti varakkaampi. Vapaudella on hintansa. 

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi