Mitä ajattelet ihmisestä joka nousee klo 6 ja alkaa heti jumppaamaan ja sitte tekee aamutoimet
Eli nousee klo 6 ylös, käy vessassa ja alkaa punnertamaan ja treenaamaan keskivartaloaan voimapyörällä.
Sen jälkeen menee pesemään hiuksensa ja kasvonsa ja menee aamupala pöytään..
Sitte klo 7 lähtee jo matkaan että on ennen klo 8 töissä
Kommentit (21)
Mikäs siinä. Reipas tyyppi. Enemmän ihmettelen kyyliä joita kiinnosta muiden elämä.
Ensimmäisenä tulee mieleen pakkomielteisyys.
(Vaikka ei aina varmastikaan kyse siitä)
Mäkin haluaisin olla noin reipas. Uskon, että aamuliikunnasta saa varmasti tosi hyvän olon ja energiaa päivään.
Itse olen se väsynyt torkuttaja, joka viimeisellä mahdollisella hetkellä vääntäytyy sängystään ylös. Aina vähän myöhässä.
Ai kauhee. Onneksi ei riehu täällä, olen yöpaidassa sohvan pohjalla.
Ihailtavaa energisyyttä ja toimekkuutta. Itse torkutan aina pari kertaa, sitten tulee kiire, ja ehdin juuri kaiken pakollisen mitten mitään ylimääräistä.
Mitä mieltä olet ihmisestä, joka tekee toisen ihmisen aamurutiineista mitä mieltä-ketjun mammapalstalle?
Pakko-oireinen ihminen. Sellainen jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä edes työasioissa. Usein ovat ortorektikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Pakko-oireinen ihminen. Sellainen jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä edes työasioissa. Usein ovat ortorektikkoja.
Taitaa olla ap:n omat rutiinit ja kaipaa nyt kommentteja siitä kuinka harvinaisen reipas on.
Kun herää, on eka mielessä oma ulkonäkö. Muutahan tuossa ei ole. Noin tiivistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin olla noin reipas. Uskon, että aamuliikunnasta saa varmasti tosi hyvän olon ja energiaa päivään.
Itse olen se väsynyt torkuttaja, joka viimeisellä mahdollisella hetkellä vääntäytyy sängystään ylös. Aina vähän myöhässä.
Mulle jokainen aamu on kuin olisi keskellä yötä revitty sängystä ylös, joten on ihan sama repäistä itsensä sängystä ylös ensimmäisen torkuttelun jälkeen. Olen yleensä ajoissa, mutta pumppuun kohdistuvan ylimääräisen rasituksen vuoksi saa nähdä, miten pitkään.
Kyllä mä vähän kadehdin. Itse olen niin laiska.
Ensimmäinen ajatukseni on, että mahtaa haiskahtaa ikävästi työkavereiden nenään, kun ei käy suihkussa.
Ei saatana mä en ainakaan jaksaisi tuollaista ihmistä
Kuulostaa omalta aamultani, paitsi että ensimmäiseksi käytän koiran, sitten 30min lihaskunto, sitten aamupala ja loppupäivä tuijotellaankin seiniä. Työtön kun olen.
Aamuisin on jotenkin helpoin hoitaa liikunnat alta.
Vierailija kirjoitti:
Eli nousee klo 6 ylös, käy vessassa ja alkaa punnertamaan ja treenaamaan keskivartaloaan voimapyörällä.
Sen jälkeen menee pesemään hiuksensa ja kasvonsa ja menee aamupala pöytään..Sitte klo 7 lähtee jo matkaan että on ennen klo 8 töissä
En mitään, mutta sinusta ajattelen, että olet outo. Kaikkea ihminen viitsiikin kysellä.
Ihailen. Joskus tein itsekin aamujoogaa mutta se on jäänyt. En tosin ihan noin aikaisin herännyt.
Ajattelen, että kyllä minäkin joskus. Sitten kun on vähän enemmän aikaa ja energiaa.. :D
Mikäs siinä. Jos on aamuvirkku ihminen ja illassa muuta kiirettä, paras aika treenille voi olla aamu. Edullistakin, jos kotona kuntoilee.
Jaksaisipa itsekin! Olen ihan järkyttävän aamu-uninen, ja herään ainoastaan ämpärillisellä vahvaa kahvia. Liikunta olisi varmaan terveellisempi vaihtoehto.
Kuulostaa mun korvaan häiriintyneeltä käytökseltä jokin ylipirteystila?