Suuret rinnat
Moikka! Olen 18-vuotias ja kärsinyt koko nuoruuteni suurista rinnoista. Tällä hetkellä kuppikokoni on n. 75F. Olen nyt jo hetken miettinyt rintojenpienennystä leikkauksen avulla. Nyt herääkin kysymys että miten ja mihin voisin ottaa yhteyttä? Asun pienellä paikkakunnalla enkä oikein suoraan sanottuna tiedä mihin soittaa ja mitä sanoa. Olen myös katsonut julkiselle leikkaukseen päästettävien kriteereitä ja ne täyttyvät minulla hyvin. Kokemuksia voi myös sanoa jos niitä löytyy, kiitos jo valmiiksi!
Kommentit (51)
Miten niistä sen kummempia todisteita voi olla kuin että sanoa että kipuja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä!miksi? Olet kultakimpale.
Miksi ihmeessä kärsiä kivuista ja arkea rajoittavasta tekijästä, kun asian voi korjatakin? Sosiaaliset tilanteet kärsii myös, ei tunnu mukavalta kun vaikka työnantaja tuijottaa, kaupan kassa tuijottaa, menepä baariin ilta-aikaan, vaikka vetäis kuinka poolopuseroa päälle niin miesten silmissä mua ei ole edes olemassa, on vaan tissit.
Tv eri samalla vaivalla varusteltuKauneuden eteen pitää vähän kärsiä
Ei missään nimessä tarvitse, eikä kannata kun hyödyt ja haitat ovat tuollaiset. Tai siis eihän niitä hyötyjä ole. On eri asia käydä vaikka salilla parantamassa ulkonäköään ja samalla terveyttään, kuin olla koko ajan kipeä ja tuijotettavana. Jos sinulla olisi otsassa valtava k*rpä niin varmaan haluaisit poistattaa sen?
Vahvista rintalihaksiasi sekä selkälihaksiasi, hanki kunnon rintaliivit jotka tukevat ja ovat 100% oikean kokoiset. Näin vältyt leikkaukselta ja suurien rintojen haittavaikutuksilta.
T. Luomu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kärsiä kivuista ja arkea rajoittavasta tekijästä, kun asian voi korjatakin? Sosiaaliset tilanteet kärsii myös, ei tunnu mukavalta kun vaikka työnantaja tuijottaa, kaupan kassa tuijottaa, menepä baariin ilta-aikaan, vaikka vetäis kuinka poolopuseroa päälle niin miesten silmissä mua ei ole edes olemassa, on vaan tissit.
Ei missään nimessä tarvitse, eikä kannata kun hyödyt ja haitat ovat tuollaiset. Tai siis eihän niitä hyötyjä ole. On eri asia käydä vaikka salilla parantamassa ulkonäköään ja samalla terveyttään, kuin olla koko ajan kipeä ja tuijotettavana. Jos sinulla olisi otsassa valtava k*rpä niin varmaan haluaisit poistattaa sen?
No itse asiassa en haluaisi poistattaa jos naiset pitäisi sitä seksikkäänä ja sillä saisi helpommin
Vierailija kirjoitti:
Vahvista rintalihaksiasi sekä selkälihaksiasi, hanki kunnon rintaliivit jotka tukevat ja ovat 100% oikean kokoiset. Näin vältyt leikkaukselta ja suurien rintojen haittavaikutuksilta.
T. Luomu
Aina ei kyllä mene niin että nuo vain riittäisivät. Jos on luonnostaan raskaat rinnat kuten minulla, ei mikään mii niihin oikein auta. Sitä paitsi liivejäkään ei voi jatkuvasti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa en haluaisi poistattaa jos naiset pitäisi sitä seksikkäänä ja sillä saisi helpommin
Mietipä sitä, kun siihen pesiytyis joku sukupuolitauti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siis niistä nimenomaan on haittaa. Selkä- ja niskakivut ovat jokapäiväistä, juokseminen tuottaa tuskaa sekä jopa mahallaan nukkuminen. Tämän takia leikkaus on mielessä.
-ap
Miehenä sanon että älä leikkauta.
Menet salille,fysioterapeutilta ja/tai pt tekemään treeniohjeen ja neuvomaan oikea suoritus.
Kiva että miehet neuvoo mitä tehdä... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä, kun siihen pesiytyis joku sukupuolitauti sitten.
No pitää varmuuden vuoksi kortonkia siinä vaikka koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan tälle.
😂
Jos isot rinnat häiritsevät, kannattaa hakeutua terveyskeskukseen. Sieltä lähetetään arvioitavaksi. Minulla on aina ollut isot rinnat. En ole päässyt julkisen puolen leikkaukseen. Minulle on sanottu, ettei ole ryhtivikoja. Olen muuten normaalikokoinen, mitta liivit 80/F. Leikkauta heti, kun pääset. Liian isot rinnat ovat riesa.
Kannattaa toki niitä niska-hartiakipuja koittaa hoitaa muilla keinoin. Sopiva lihaskuntoharjoittelu voi tehdä ihmeitä. Ja jos on ylipainoa niin eiköhän rinnat pienene jo sillä että vähän tiputtaa painoa.
Itse välttäisin kirurgisia toimenpiteitä viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa varmasti pienilläkin tisseillä. Uskotko, että olisin mieluummin kivuton (ja kykenevä ostamaan ihan tavallisia vaatteita ja juoksemaan) kuin ajoittain vaivaannuttavalla tavalla seksikäs? Isoista tisseistäni ei ole vielä koskaan ollut minulle yhtään mitään hyötyä (olen lapseton), miksi ihmeessä niitä pitäisi varjella?
Ja sitten on pienirintaisia naisia jotka haluavat hinnalla millä hyvänsä jymylollot. Ei koskaan ole ihmisellä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. LuomuAina ei kyllä mene niin että nuo vain riittäisivät. Jos on luonnostaan raskaat rinnat kuten minulla, ei mikään mii niihin oikein auta. Sitä paitsi liivejäkään ei voi jatkuvasti pitää.
Minulla on reippaasti isommat kuin ap:llä, ja lihasten vahvistaminen erityisesti ja oikeanlaisten rintaliivien hankinta poisti kivut ja säryt. Toki sen eteen joutuu tekemään oikeasti työtä että saa ne lihakset kuntoon. Mutta on sen arvoista.
T. Luomu
Tuttavani oli muutaman vuoden yli 20-vuotias, kun kävi rintojen pienennyksessä. 300 grammaa otettiin molemmista pois. Kyllä se 600g painoa pois tuolta yläselästä ja niskasta helpottaa jo paljon. Rohkeasti otat yhteyttä terveydenhuollon henkilöstöön, niin he ohjaavat eteenpäin.
Mulla on 70 i tai 65 j kokoiset rinnat. Harrastan paljon liikuntaa ja joudun pitämään kaksia rintaliivejä päällekkäin. Ilkeitä katseita ja mulkoiluja joudun sietämään mutta ei voi mitään. Pukeutumisella voin ne piilottaa, eikä tulisi koskaan mieleen laittaa tiukkaa paitaa tai toppia päälle mihinkään. Käytän löysiä neuleita niin rinnat eivät erotu niin paljon. Olen vähän sitä mieltä että turha valittaa jos pukeutuu paljastavasti isorintaisena.
Keskiäkäinen peppumies kirjoitti:
Itse en pidä isoista rinnoista. Ärsyttää, kun isorintaiset naiset kuvittelevat, että kaikki miehet kiihottuvat heidän isoista rinnoistaan.
No ei kuvittele. Lähinnä tunnen itseni lehmäksi. Rintani ovat kuitenkin osa minua eivätkä kuulu muille millään tavalla. En kuvittele mitään tai välitä mitä muut niistä ajattelevat
T: 65 j
Mulla 80H, en edes muista milloin olisin viimeksi nukkunut vatsallani, enkä kovin usein juokse minnekään, joskus niska-/hartiajumeja joihin auttaa venyttely/hieronta. Mieluummin pidän nämä isot :)
Toki jokainen tekee kropallaan mitä haluaa.