Suuret rinnat
Moikka! Olen 18-vuotias ja kärsinyt koko nuoruuteni suurista rinnoista. Tällä hetkellä kuppikokoni on n. 75F. Olen nyt jo hetken miettinyt rintojenpienennystä leikkauksen avulla. Nyt herääkin kysymys että miten ja mihin voisin ottaa yhteyttä? Asun pienellä paikkakunnalla enkä oikein suoraan sanottuna tiedä mihin soittaa ja mitä sanoa. Olen myös katsonut julkiselle leikkaukseen päästettävien kriteereitä ja ne täyttyvät minulla hyvin. Kokemuksia voi myös sanoa jos niitä löytyy, kiitos jo valmiiksi!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä!miksi? Olet kultakimpale.
Miksi ihmeessä kärsiä kivuista ja arkea rajoittavasta tekijästä, kun asian voi korjatakin? Sosiaaliset tilanteet kärsii myös, ei tunnu mukavalta kun vaikka työnantaja tuijottaa, kaupan kassa tuijottaa, menepä baariin ilta-aikaan, vaikka vetäis kuinka poolopuseroa päälle niin miesten silmissä mua ei ole edes olemassa, on vaan tissit.
Tv eri samalla vaivalla varusteltuKauneuden eteen pitää vähän kärsiä
Ei missään nimessä tarvitse, eikä kannata kun hyödyt ja haitat ovat tuollaiset. Tai siis eihän niitä hyötyjä ole. On eri asia käydä vaikka salilla parantamassa ulkonäköään ja samalla terveyttään, kuin olla koko ajan kipeä ja tuijotettavana. Jos sinulla olisi otsassa valtava k*rpä niin varmaan haluaisit poistattaa sen?
No itse asiassa en haluaisi poistattaa jos naiset pitäisi sitä seksikkäänä ja sillä saisi helpommin
Seksiä saa varmasti pienilläkin tisseillä. Uskotko, että olisin mieluummin kivuton (ja kykenevä ostamaan ihan tavallisia vaatteita ja juoksemaan) kuin ajoittain vaivaannuttavalla tavalla seksikäs? Isoista tisseistäni ei ole vielä koskaan ollut minulle yhtään mitään hyötyä (olen lapseton), miksi ihmeessä niitä pitäisi varjella?
Se on kyllä totta että naiset saa seksiä ihan milloin vaan vaikka ei olis tissejä ollenkaan
Ymmärrän sua hyvin. Itellä d kupin rinnat (olen langan laiha joten ne on suhteettoman isot) ja olisin valmis poistattamaan kokonaan koska pelkään, että pienentämisen jälkeen kasvaa takaisin. Päänsärkyä jatkuvasti, jos vähänkin kävelen tai harrastan liikuntaa, hartiat kuulemma kuin betoniporsaat ja hierominen sattuu.. soita ihmeessä terveyskeskukseen tai jos oot koulussa/töissä niin siellä oleva terkka osaa varmasti neuvoa eteenpäin. Ihan lääkärillekin pystyi mun mielestä varata ajan, joka sit vois tehdä lähetteen. Kysymällä varmasti selviää :)
Hymyile kauniisti niille ilkeämielisille korppikotkille jotka mulkoilevat rintojasi :D
Tämä ohjeistus kaikille!
Koska niillä jotka arvostelee ja halveksuu muiden rintoja niin ne ei ymmärrä maailman kauneutta koska tuhlaavat elämänsä kateuteen ja ilkeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä!miksi? Olet kultakimpale.
Miksi ihmeessä kärsiä kivuista ja arkea rajoittavasta tekijästä, kun asian voi korjatakin? Sosiaaliset tilanteet kärsii myös, ei tunnu mukavalta kun vaikka työnantaja tuijottaa, kaupan kassa tuijottaa, menepä baariin ilta-aikaan, vaikka vetäis kuinka poolopuseroa päälle niin miesten silmissä mua ei ole edes olemassa, on vaan tissit.
Tv eri samalla vaivalla varusteltuKauneuden eteen pitää vähän kärsiä
Ei missään nimessä tarvitse, eikä kannata kun hyödyt ja haitat ovat tuollaiset. Tai siis eihän niitä hyötyjä ole. On eri asia käydä vaikka salilla parantamassa ulkonäköään ja samalla terveyttään, kuin olla koko ajan kipeä ja tuijotettavana. Jos sinulla olisi otsassa valtava k*rpä niin varmaan haluaisit poistattaa sen?
No itse asiassa en haluaisi poistattaa jos naiset pitäisi sitä seksikkäänä ja sillä saisi helpommin
Seksiä saa varmasti pienilläkin tisseillä. Uskotko, että olisin mieluummin kivuton (ja kykenevä ostamaan ihan tavallisia vaatteita ja juoksemaan) kuin ajoittain vaivaannuttavalla tavalla seksikäs? Isoista tisseistäni ei ole vielä koskaan ollut minulle yhtään mitään hyötyä (olen lapseton), miksi ihmeessä niitä pitäisi varjella?
Ei muuten saa. Sen jälkeen kun pienennät rintasi, onnistut pääsemään korkeitaan joidenkin harvojen epätoivoisten miesten säälipanoksi. Mitään aitoa mielenkiintoa tai halua ei sinua kohtaan tule pienennysleikkauksen jälkeen tuntemaan yksikään mies.
T. Katkera lauta
Jännä miten moni mies tähän ketjuun pölähti neuvomaan..
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä neuvojahan ne olivat. Varsinkin, kun kateelliset naiset täällä kehottavat heti menemään pienennyttämään rinnat😂
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa. Eiköhän tämäkin taas todista suurten rintojen vetovoiman. Vain asiasta mainitseminenkin houkuttelee paikalle joukon miehiä mielistelemään ja kehumaan. Ilman suuria rintoja nainen on pelkkää ilmaa miehille.
T. Katkera lauta
Kyllähän mullekin kävi nuorena mielessä jopa pienennys leikkaus. Sitä ei vaan hyväksynyt silloin itseään ihan täysin. Omaa ulkonäköä tuli silloin liikaa tuijotettua. Lasten ja eron myötä asenne vähän muuttunut eli tullut tärkeämpiä asioita. Eikä iso povi niin enää haittaa. Vähän ulkonevan hassulta sivuprofiili kyllä näyttää varsinkin korsetin kanssa, jossa rinnoille on kunnon tukea.
On hienoa kun naisilla on niin erilaisia ja erikokoisia rintoja.
M
Tuli touhutippa terskan päähän...