Mä en jaksa enää tätä pahaa oloa :(
En vain näe mitään järkeä elämisessä. Leijun täällä vaan tekemättä mitään, kun en oikein jaksa tehdä asioita. Minulla ei ole mitään haaveita. Ei mitään, mitä kohti pyrkisin. Kaikki maistuu puulta. Loppujen lopuksihan kaikki tosiaan on turhaa.
Ahdistaa ja on tosi turvaton olo. Miten pääsisin turvaan, kun en edes tiedä, millainen se turvapaikka sitten olisi? Paitsi täydellinen tiedottomuuden tila tuntuu turvalliselta, mutta sellaista nyt ei ole mahdollista saavuttaa muuten kuin kuolemalla enkä ilmeisesti sitten itsaria uskalla tehdä. Haluisin kyllä kovasti, mutta aina pelko vaan vie voiton. Tässä ei ole enää mitään järkeä.
Kommentit (33)
Kiitos kommenteista. :)
Aloittaja.
Niin. En osaa auttaa. Itse samassa tunnelmassa, lähes. Kohta lähden hakemaan kaupasta jäätelöä ahmittavaksi. Aurinko laskee täällä vasta tunnin päästä ja ihmisten mielestä on muka ihanaa kun ei ole pimeä, minusta ihan päinvastoin pimeys on ihanaa ja turvallista.
Sama mieli täällä. Kun päivä pitenee niin mieli masentuu ja se on jo ollut masentunut kauan kun ei ole ollut elämää. Yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
En vain näe mitään järkeä elämisessä. Leijun täällä vaan tekemättä mitään, kun en oikein jaksa tehdä asioita. Minulla ei ole mitään haaveita. Ei mitään, mitä kohti pyrkisin. Kaikki maistuu puulta. Loppujen lopuksihan kaikki tosiaan on turhaa.
Ahdistaa ja on tosi turvaton olo. Miten pääsisin turvaan, kun en edes tiedä, millainen se turvapaikka sitten olisi? Paitsi täydellinen tiedottomuuden tila tuntuu turvalliselta, mutta sellaista nyt ei ole mahdollista saavuttaa muuten kuin kuolemalla enkä ilmeisesti sitten itsaria uskalla tehdä. Haluisin kyllä kovasti, mutta aina pelko vaan vie voiton. Tässä ei ole enää mitään järkeä.
Mulla samat jo 35 vuotta. Luultavasti katselen kuitenkin vielä seuraavat 35 vuotta tätä elämää koska, kun sen jälkeen on aikaa lepäillä siellä tiedottomuudessa universumin loppuun saakka. Koen kuitenkin järkevämmäksi olla katkaisematta tätä paskaa ennen aikojaan koska se on varma ettei tällaista (elossa oloa) jokainen pääse kokemaan, olkoon sitten kuinka turhaa tahansa loppupeleissä.
Tuntuu, että joku tarkkailee minua. Kuin seinäni olisivat läpinäkyvät ja kuka tahansa voisi nähdä minut. Niin alaston olo. :(
Aloittaja
Ja jostain kumman syystä vieläkin roikun koulussa, vaikka missään ei ole mitään järkeä. Vaikka kaikki on turhaa niin en silti halua syrjäytyä tai jäädä kouluttautumattomaksi. Jos siis olen elossa. En pysty kyllä keskittymään... Ei tästä tule mitään.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että joku tarkkailee minua. Kuin seinäni olisivat läpinäkyvät ja kuka tahansa voisi nähdä minut. Niin alaston olo. :(
Aloittaja
Kuulostat jo psykoottiselta... Päivystykseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AloittajaKuulostat jo psykoottiselta... Päivystykseen!
En kai?? :/
Aloittaja
Varmaan tosi paha olo, mutta onnea siitä, että tunnistat olotilan. Mähän olin vain vihainen, kun voin pahoin (ennen kuin hoksasin, mistä se vihaisuus johtuu, eli paha olla) ---> vapaata riistaa arvostelijoille ja syyttelijöille.
Olet hakenut ammattiapua???
Jos et,hae!!!
Kipali kirjoitti:
Jos et,hae!!!
Olen, mutta tuntuu ettei siitä ole mitään apua. Lääkkeet eivät ole auttaneet. Tuntuu että olo vaan pahenee aina kun käyn juttelemassa hoitajan kanssa kun sekin vaan sanoo, mitä mun pitäis tehdä, mutta en vaan saa tehtyä mitään.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kipali kirjoitti:
Jos et,hae!!!Olen, mutta tuntuu ettei siitä ole mitään apua. Lääkkeet eivät ole auttaneet. Tuntuu että olo vaan pahenee aina kun käyn juttelemassa hoitajan kanssa kun sekin vaan sanoo, mitä mun pitäis tehdä, mutta en vaan saa tehtyä mitään.
Aloittaja
Nonni, et ole ainoa, jota ei terveydenhuolto ei osaa auttaa. :( Samat kokemukset, tai siis luulin että se auttaa, mutta eihän se niin ollut. Mua on auttanut narsistien uhreja auttava terapia, voisiko taustallasi olla etäisestikään mitään luonnehäiriöisen kanssa elämistä ja jos on, niin miten se huomioidaan avussa?
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipali kirjoitti:
Jos et,hae!!!Olen, mutta tuntuu ettei siitä ole mitään apua. Lääkkeet eivät ole auttaneet. Tuntuu että olo vaan pahenee aina kun käyn juttelemassa hoitajan kanssa kun sekin vaan sanoo, mitä mun pitäis tehdä, mutta en vaan saa tehtyä mitään.
AloittajaNonni, et ole ainoa, jota ei terveydenhuolto ei osaa auttaa. :( Samat kokemukset, tai siis luulin että se auttaa, mutta eihän se niin ollut. Mua on auttanut narsistien uhreja auttava terapia, voisiko taustallasi olla etäisestikään mitään luonnehäiriöisen kanssa elämistä ja jos on, niin miten se huomioidaan avussa?
t.kristallikissa
Ikävä kuulla. :/ En ainakaan tietääkseni ole narsistien kanssa ollut tekemisissä. Isäni on vähän erikoinen tapaus, mutta ei varmaan kuitenkaan narsisti.
Niinhän se onkin, että lopulta kuollaan kaikki ja sen pohjalta kaikki on turhaa vaivaa. Mutta mitä siitä? Mitä täällä pitäisi saada aikaiseksi?
Elä ja nauti kuten parhaaksi koet! Mistä nautit? Voitko auttaa muita?
Turha stressi pois, se ei ainakaan yhtään mitään 🙂
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se onkin, että lopulta kuollaan kaikki ja sen pohjalta kaikki on turhaa vaivaa. Mutta mitä siitä? Mitä täällä pitäisi saada aikaiseksi?
Elä ja nauti kuten parhaaksi koet! Mistä nautit? Voitko auttaa muita?
Turha stressi pois, se ei ainakaan yhtään mitään 🙂
Jostain syystä nyt elossa ollessa vaan tuntuu, että asioilla on liikaa merkityksiä. Oma mieli ei jätä rauhaan, kun haluan tehdä asiat "oikein". Osittain siksi haluaisinkin kuolla, kun sitten ainakin kaikki merkitykset varmaan poistuisivat...
Kokeile luovuttamista, olet ihan suosiolla sitten tekemättä mitään yrityksiä parantaa oloasi. Älä tunne siitä syyllisyyttä, annat vaan ihan kaiken olla.
<3