Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää olevansa kaunis/komea/hyvän näköinen?

Vierailija
25.03.2018 |

Kysymys otsikossa. Saatteko parempaa palvelua, halutaanko teihin tutustua, tullaanko teitä iskemään. Uskon, että omaan naamaan tottuu ja itsensä näkee luonnollisesti eri tavalla kuin muut.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on naiset ainakin ihan suoraan sanoneet etteivät voi seurustella kanssani koska olen heille liian komea :o

Vierailija
22/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan iskemään esim baarissa, kadulla katsotaan pitkään ja on helppo löytää seurustelukumppani. Itse en ole kokenut noista mitään eli olen ruma :( Eilen taas baarissa ja yksikään mies ei edes vilkaissut. T. Ruma ja tissitön nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tehdään tuttavuutta, voi johtua myös siitä, että a) on jotenkin "helpon" oloinen, b) on niin epäviehättävä, että ajatellaan että tuo varmaan lähtee kun ei tuonnäköistä paljon lähestytä tai c) tuppautuja on jotenkin omituinen tai yrittää kaikkia.

Kehuminen sitten, nykyäänhän varsinkin somessa kaikki ovat "kaunottaria", "upeuksia" ja "wau" vaikka olisivat millaisia viivahuulisia tanakoita mitäänsanomattoman näköisiä pottunokkia. Samoin kaupanmyyjät kehuvat, kuinka "upea" kroppa asiakkaalla on kun sovittaa jotakin vaatetta, tietenkin siksi että asiakas ostaisi. Kaverit, työkaverit ja sukulaiset kehuvat ihan kohteliaisuuttaan. Ja miehet kehuvat aivan selkeästi yhdestä syystä :D Kehumisen perusteella nyt ei voi päätellä mitään.

Siinä vaiheessa kun alkaa tienata ulkonäöllään mallintöiden muodossa tai sijoittuu missi/mallikilpailussa parhaiden joukkoon, voi olettaa olevansa joko erittäin hyvännäköinen tai suorastaan kaunis.

Vierailija
24/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen huomaa ja saa kuulla. Ihmiset kehuu, naiset ja miehet "voi kun sä oot niin kaunis/nätti/upea/näytät hyvältä" ja näitä kuulee siis ihan työpaikalla ja kavereilta, mutta myös ventovierailta. Ja viihteellä varsinkin.

Kun saavut yökerhoon/baariin, kerkiät etenemään aina pari metriä kun on joku kehumassa, tarjoamassa drinkkiä, pyytämässä tanssiin, yhdestä kun pääset eroon, on seuraava edessä.

Kadulla on pysäytetty ja pyydetty treffeille, ruokakaupassa on miehet lähtenyt seuraamaan hymyillen, vilkutellen ja iskien silmää (tää oli jo pelottavaa... siis olivat ihan suomalaisia mutta silti). Ohiajavista autoista on huudeltu ja heiluteltu ja pysähdytty jutulle/tarjoamaan kyytiä.

Ja siis, pukeutumiseni ei ole provosoivaa, ei näy rintavakoa (no tissit on pienetkin) eikä vesiraja näy.

No, nyt saa olla rauhassa, kun lopetin meikkaamisen ja lihoin 15 kg 😁 tosin olen helpottunut että saan olla nykyään rauhassa. Kuten sanoin, huomio toi pelottaviakin kokemuksia, ja koska olen varattu ja rakastan miestäni, en kaipaa ylimääräisiä ihailijoita. Lisäksi olen ujo ja kiusaannun hermostumiseen saakka ylimääräisestä huomiosta.

Vierailija
25/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että tuijotetaan, mutta ei lähestytä.

Vierailija
26/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaan on paremmat geenit, ei voi mitään :)

Vierailija
27/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään tuttavuutta esim. junassa, kaupassa jne.

Kehutaan suoraan, katsotaan, hymyillään.

No v##ut tehdään tuttavuutta. Olen saanut aina kuulla olevani vaikka ja mitä hyvää, mutta kukaan ei lähesty. Kyttäävät vain kauempaa.

Ainiin... No edelleen ne ma----m--u--t tekevät aina tuttavuutta, ihan arkisissa tilanteissa. Jos heitä ei lasketa, niin kukaan ei tee mitään.

Itse en ainakaan kaunista naista lähestyisi, jos ei mitään merkkiä tule sieltä naisen suunnasta tai naisia muutenkaan esim. baarissa.

Lähtökohtaisesti ajattelen kyllä ettei kaunis nainen voi olla kiinnostunut. Aivan mahdoton ajatus, että arkena lähestyisin, ei riitä kyllä pokkaa moiseen, myönnän ihan suoraan.

M35

Tämän on minulle moni tuttu mies kertonut syyksi, kun olen valittanut, että kukaan ei tule minulle juttelemaan.

Vierailija
28/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komee jos nainen kostuu

Vierailija
29/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku katsoo pitkään, voi johtua muustakin kuin hyvästä ulkonäöstä......

Vierailija
30/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naama ja kroppa riittää ulkonäköhommiin, on hyvännäköinen.

Jos oikeasti kiinnostaa tietää oma ns. tasonsa, sen voi tehdä kätevästi käymällä ihan kunnollisessa mallitoimistossa paikanpäällä arvioitavana. Jos ei kelpaa, ei suorastaan kaunotar ole, jos kelpaa on todennäköisesti kaunis. Pakkohan ei ole kyseisiä töitä tehdä, mutta saa ainakin luotettavamman arvion kuin joidenkin randomien ukkojen vahtaamiset. Tai sitten menee seuraaviin misssuomikisoihin ja jos sitten on se kruunu päässä lavalla niin on kaunis.

Helppoa.

Vierailija
31/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti kiinnostaa tietää oma ns. tasonsa, sen voi tehdä kätevästi käymällä ihan kunnollisessa mallitoimistossa paikanpäällä arvioitavana. Jos ei kelpaa, ei suorastaan kaunotar ole, jos kelpaa on todennäköisesti kaunis. Pakkohan ei ole kyseisiä töitä tehdä, mutta saa ainakin luotettavamman arvion kuin joidenkin randomien ukkojen vahtaamiset. Tai sitten menee seuraaviin misssuomikisoihin ja jos sitten on se kruunu päässä lavalla niin on kaunis.

Helppoa.

Joo, no tämä pätee vain nuorille, naimattomille (miss suomen pitää olla naimaton) ja pitkille. Mutta kaunis voi olla myös lyhyempi, naimisissa oleva ja vanhempikin, vaikka nämä saisivat lähdöt mallitoimistoista ja miss Suomi -kisoista..

Vierailija
32/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa.

Joo, no tämä pätee vain nuorille, naimattomille (miss suomen pitää olla naimaton) ja pitkille. Mutta kaunis voi olla myös lyhyempi, naimisissa oleva ja vanhempikin, vaikka nämä saisivat lähdöt mallitoimistoista ja miss Suomi -kisoista..

Onhan niitä seniorimallejakin mallitoimistoissa, miss isoäiti-kisoja, kaikenmaailman fitnessmallikisoja, paikkakuntien missikisoja, kauppakeskusmissejä jnejne.

Huvittavaa on se pakko, joka monilla on saada kuvitella olevansa kauniita. Vaikka mitä perusteluja, voi olla kaunis vaikkei pääsekään malliksi, voi olla kaunis vaikka on ylipainoinen, voi olla kaunis vaikka on persjalkainen, voi olla kaunis vaikka on tihrusilmäinen. Voi toki, ainakin omasta mielestään. Ei kuitenkaan kannata olla varma, että on kaunis jokaisen tai edes useimpien mielestä.

Miesten huomiosta puheenollen, kun katsoo parikuntia vaikkapa kaupungilla, kaupoissa ja missä tahansa, niin suurimmalla osalla miehistä kumppanina on jokin muu kuin suuren luokan kaunotar. Joten ehkä ne miehet kiinnostuvat naisista muista syistä kuin upean ulkonäön vuoksi.