Mistä tietää olevansa kaunis/komea/hyvän näköinen?
Kysymys otsikossa. Saatteko parempaa palvelua, halutaanko teihin tutustua, tullaanko teitä iskemään. Uskon, että omaan naamaan tottuu ja itsensä näkee luonnollisesti eri tavalla kuin muut.
Kommentit (32)
Tehdään tuttavuutta esim. junassa, kaupassa jne.
Kehutaan suoraan, katsotaan, hymyillään.
Jos et oikeasti tiedä vastausta tuohon, olet todennäköisesti ihan keskiverto tai tavallinen. Jokainen kaunis/komea saa kuulla asiasta ihan tarpeeksi, kuten myös selkeästi ruma.
Ihan outo aloitus.
Minä ainakin näen jo peilistä, että olen selvästi keskivertoa komeampi. Kaikki yleensä katsovat minua, kun tulen huoneeseen tai vaikka metroon. Kassaneidit ja-pojat unohtuvat usein tuijottamaan minua silmiin haltioituneina. Työpaikalla kaikki haluavat olla kavereitani. Halutessani palvelua kaikki menevät jotankin sekaisin nähdessään minut. Kaikki haluavat tanssia kanssani, kun olen viihteellä. Saan ilmaisia drinkkejä ja sänkyseuraa moelemmista sukupuolista helposti. Muitakin esimerkkejä on, mutta nuo antanevat osviittaa. Kaipa kauniilla naisilla on sama juttu. Heitä tosin harvoin näkee.
Hei sinä kolmannen vastauksen kirjoittaja, enhän minä missään vaiheessa ole omasta ulkonäöstäni mitään maininnut(btw uskon olevani ihan keskiverto, mikäli se sinua kiinnostaa). Itse ainakin olen huomannut esimerkiksi työpaikalla, että ne paremman näköiset saavat enemmän ns. anteeksi(mikäli mokaavat tms).
Mies ei oikeastaan voi tietää sitä muusta, kuin että monet naiset tuijottelee, ei sitä sanomaan kukaan tule. Tosin silloinkin jos ei ole itsetunto kunnossa, sen tuijottelun voi itse ottaa negatiivisena.
En pidä itseäni rumana,olen ihan miehen mitoissakin, mutta ikinä en saa naisilta mitään huomiota?
Ehkä sittenkin olen ruma ja vähemmän komea enkä vain tajua sitä.
Riippuu etnisyydestä..
Kaikki mustat on komeita/kauniita ja ei heitä saa muuksi sanoa kun se olisi aika rasistista..
Valkosista sitten vaikeampi sanoa kun jo vaaleus tekee aika rumaksi verrattuna komeisiin mustiin..
Suomalaisittain en ole kaunis/komea, koska näytän aika paljon venäläiseltä tai slaavilta eli suomalaiset ei kiinnitä mitään huomiota, mutta kyllä venäläiset etenkin naiset katsoo paljon ja on pari kertaa lähestytty ja kysytty olenko venäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Selkeälinjaiset ja harmoniset.
Marilyn Monroella ja Kelly Gallagherilla (playboy) on ainakin aivan käsittämättömän kauniit kasvot. Toisessa on vain enemmän karismaa.
Kyllä pojille ja miehillekin sanotaan jos ovat komeita. Oma poikani, nyt jo aikuinen mies, on aina saanut kehuja ulkonäöstään, ihan vauvasta asti. Kehujina on ollut niin miehiä kuin naisiakin. Häntä ovat kehuneet pariskunnatkin. Eräs nuori mies sanoi että oot kyllä hyvännäköinen ja korosti olevansa hetero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeälinjaiset ja harmoniset.
Marilyn Monroella ja Kelly Gallagherilla (playboy) on ainakin aivan käsittämättömän kauniit kasvot. Toisessa on vain enemmän karismaa.
Olen mies ja en ole marilyniä pitänyt ikinä mitenkään erityisen kauniina, jopa ihmetellyt hänen hehkutustaan.
Ei nyt rumakaan ole vaan ei kauniskaan, jotenkin vaan epäviehättävän näköinen.
Makunsa kullakin siis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pojille ja miehillekin sanotaan jos ovat komeita. Oma poikani, nyt jo aikuinen mies, on aina saanut kehuja ulkonäöstään, ihan vauvasta asti. Kehujina on ollut niin miehiä kuin naisiakin. Häntä ovat kehuneet pariskunnatkin. Eräs nuori mies sanoi että oot kyllä hyvännäköinen ja korosti olevansa hetero!
Joo joo.
Vierailija kirjoitti:
Kehutaan suoraan, katsotaan, hymyillään.
No v##ut tehdään tuttavuutta. Olen saanut aina kuulla olevani vaikka ja mitä hyvää, mutta kukaan ei lähesty. Kyttäävät vain kauempaa.
Ainiin... No edelleen ne ma----m--u--t tekevät aina tuttavuutta, ihan arkisissa tilanteissa. Jos heitä ei lasketa, niin kukaan ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ehkä kerran elämäni aikana saanut kuulla olevani söpö, nättipoika ja hyvännäköinen ihminen. Silti tuntuu vahvasti omia kuvia katsellessa, ettei pidä paikkaansa.
12 vastaus oli numerolle 7. Siis kyllä miehiäkin kehutaan! Ihan Suomessakin.
Minua on sanottu kauniiksi, siis ihan vieraiden ihmisten toimesta, mutta ei minua silti lähestytä joka paikassa. Päinvastoin, pidetään ylpeänä, eikä siksi tulla lähelle.
Ei se siis kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehutaan suoraan, katsotaan, hymyillään.No v##ut tehdään tuttavuutta. Olen saanut aina kuulla olevani vaikka ja mitä hyvää, mutta kukaan ei lähesty. Kyttäävät vain kauempaa.
Ainiin... No edelleen ne ma----m--u--t tekevät aina tuttavuutta, ihan arkisissa tilanteissa. Jos heitä ei lasketa, niin kukaan ei tee mitään.
Itse en ainakaan kaunista naista lähestyisi, jos ei mitään merkkiä tule sieltä naisen suunnasta tai naisia muutenkaan esim. baarissa.
Lähtökohtaisesti ajattelen kyllä ettei kaunis nainen voi olla kiinnostunut. Aivan mahdoton ajatus, että arkena lähestyisin, ei riitä kyllä pokkaa moiseen, myönnän ihan suoraan.
M35
Siitä että rikkaat tai tasokkaammatkin miehet on kiinnostuneita, saat hieman parempaa palvelua, huomioidaan minne menetkin ja muistetaan vielä ajan jälkeen, muut ihmiset näyttää tavallisilta tai oudon näköisiltä. Ps. Pukeutuminen vaikuttaa ulkonäköön.
Katsomalla peiliin?
Tai vertailemalla itseään muihin esim. kaupungilla?