Mitä antaisinkaan siitä jännityksestä ja rakastumisen tunteesta
5 vuotta oltu miehen kanssa yhdessä, eikä mitään jännitystä enää ilmassa. Kun saisin vielä kokea sen rakastumisen tunteen jonkun kivan ja nuoren miehen kanssa.
Kommentit (3)
Miks sen pitää olla nuori? Eiks kiva riitä?
Joo... samaa mietin minä muutama vuosi sitten. Tuli ero ja löytyikin jännitystä... ihan enemmän kuin tarpeeksi. Ei se enää ole samanlaista kuin nuorempana, se "rakastuminen". Miehillä on uskomattomat määrät painolastia näin aikuisempana, joka purkautuu käsittämättömänä käytöksenä. (Niin kai naisillakin, mutta vissiin naiset käsittelevät asioita enemmän esim ystäviensä kanssa..?)
Miestä, joka on vapaa, fiksu, jolla on kaikki kunnossa ja joka oikeasti pitää juuri sinusta ja on valmis ja tosissaan, saa etsiä. Löytyy kyllä pilvin pimein tyyppejä, jotka ensialkuun vaikuttaa hyviltä, mutta sitten paljastuu ties mitä.. katkeruutta exiä kohtaan, taloudellisia ongelmia, monta muuta naista kierroksessa samalla, alkoholismia... huh sitä jännityksen määrää. :/
"Sun pitää varoo mitä sä haluut, koska sä saat sen." Minä olen kokenut, eikä se ollut sen arvoista. Jos voisin pyyhkiä sen "kivan ja nuoren miehen" kokonaan pois muististani, tekisin niin.