Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia naisellisia kenkiä käytätte kevätkeleillä, kun ei enää ole pakkasta?

Vierailija
25.03.2018 |

Kun on vielä vähän loskaista muttei enää pakkasta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja alistan samalla itseäni kun pyrin ottamaan muut huomioon myös kotona. En käytä itsekään kotonakaan vaimaria, verkkopaitaa, verkkareita tms vaan pyrin asialliseen pukeutumiseen. Vaimolta tulee usein kehuvaa kommenttia. Sulostutamme näin toistemme elämää. Piereskele sinä verkkareihisi niin paljon kuin huvittaa!

Pieru on ihmiselle luonnollinen asia. Jos kuitenkin haluat osoittaa, että se ei ole naiselle sopivaa, niin käy haistelemassa vaimosi mekkojen takapuolta, varmaan on pieru päässyt häneltäkin :D

"

Noin litra. Sen verran suolikaasua muodostuu päivässä aikuisen ihmisen suolistoon. Kaasunmuodostuksesta voi syyttää paksusuolessa majailevia bakteereita. Ne pilkkovat niitä ravinnon osia, jotka eivät imeydy ohutsuolessa. Usein nielemme syödessämme myös ilmaa, minkä vuoksi kaasua voi joutua mahaan ja sieltä suolistoon.

Osa kaasupäästöistä tulee ulos röyhtäyksinä, mutta suurempi osa tulee yleensä ulos pieruina. Joidenkin käsitysten mukaan ihminen päästelee keskimäärin 15 pierua päivässä. Normaalin ylärajana pidetään 25 päästöä päivässä."

https://www.savonsanomat.fi/teemat/hyvinvointi/N%C3%A4in-monta-pierua-i…

Jos vaimosi lakkaa pieremästä niin vie hänet lääkäöriin :)

Vierailija
22/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia piereskellä julkisesti kuin äänettömästi ja diskreetisti. Samoin kuin röyhtäillä. Emme kumpikaan tee edes kotona tuollaista äänekkäästi koska: a) siitä tulee helposti tapa ja sitten huomaamattasi joskus pieret julkisesti kodin ulkopuolellakin ja b) haluamme olla esimerkkinä lapsille etteivät hekään omaksuisi tällaisia vulgäärejä wt-tapoja. Hyviin tapoihin kuuluu kaikessa ja ennen kaikkea toisten ihmisten huomioon ottaminen. Myös ja ennen kaikkea kotona. Siksi en voi ymmärtää tällaista pieruverkkareissa ja villasukissa kotona olemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä lunta ja jäätä ja aamuisin toistakymmentä astetta pakkasta. Jalkoihini laitan naiselliset ja tyylikkäät ruskeat Icebugit.

Vierailija
24/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat, coretexit tai lenkkarit nastapiikeillä.. jos on vielä jäätä.

Vierailija
25/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, mun mielestä mustat perusnilkkurit on kivat, ilman korkoa arkena, ja kun on kevät. Ja sitten jotkut converset yms. Mut jos ne on valkoiset niin oottaisin kuivia kelejä.

Vierailija
26/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Vastauksistakin päätellen: suomalainen nainenko käyttäisi naisellisia jalkineita?! Buahahaa!

Onneksi olen oman vaimoni onnistunut kouluttamaan niin että käyttää korkkareita, korollisia nikkureita ja korkosaappaita. Annan tarvittaessa rahaa niiden hankintaan. Vaimo ei myöskään enää edes omista yksiäkään housuja lenkillä käytettävien verkkareiden lisäksi. Mitään pieruverkkaripukeutumista en ikinä tulisi sallimaan häneltä, vaan kotonakin hän käyttää arkisempaa, polvipituista lycra-mekkoa. Ulkona sitten hametta, mekkoja tai töissä jakkupukua. Pukeutuminen kotioloissa on huomionosoitus puolisolle. Arvostan sitä häneltä.

Laita itse tuonne liukkaaseen, röpelöiseen maastoon korkkarit ja nauti.

Vierailija
27/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maihareita punaisilla nauhoilla

Vierailija
28/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

On eri asia piereskellä julkisesti kuin äänettömästi ja diskreetisti. Samoin kuin röyhtäillä. Emme kumpikaan tee edes kotona tuollaista äänekkäästi koska: a) siitä tulee helposti tapa ja sitten huomaamattasi joskus pieret julkisesti kodin ulkopuolellakin ja b) haluamme olla esimerkkinä lapsille etteivät hekään omaksuisi tällaisia vulgäärejä wt-tapoja. Hyviin tapoihin kuuluu kaikessa ja ennen kaikkea toisten ihmisten huomioon ottaminen. Myös ja ennen kaikkea kotona. Siksi en voi ymmärtää tällaista pieruverkkareissa ja villasukissa kotona olemista.

Kiinnostaa niin maan pirusti trollin diskreetti elämä.

Vierailija
29/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Vastauksistakin päätellen: suomalainen nainenko käyttäisi naisellisia jalkineita?! Buahahaa!

Onneksi olen oman vaimoni onnistunut kouluttamaan niin että käyttää korkkareita, korollisia nikkureita ja korkosaappaita. Annan tarvittaessa rahaa niiden hankintaan. Vaimo ei myöskään enää edes omista yksiäkään housuja lenkillä käytettävien verkkareiden lisäksi. Mitään pieruverkkaripukeutumista en ikinä tulisi sallimaan häneltä, vaan kotonakin hän käyttää arkisempaa, polvipituista lycra-mekkoa. Ulkona sitten hametta, mekkoja tai töissä jakkupukua. Pukeutuminen kotioloissa on huomionosoitus puolisolle. Arvostan sitä häneltä.

Musta olis ihanaa jos puoliso antaisi rahaa korkokenkien hankintaan :D niitä tosin on jo lähemmäs 50 paria, että taitaa olla turha toivo. Kommenttisi olisit kuitenkin voinut kirjoittaa vähän sievemmin jolloin turhalta provosoitumiselta olisi vältytty. Tuskin oikeasti esim olet vaimoasi kouluttanut, tai enhän mä tiedä, että oletko sitten tosissaan antamassa raipparangaistusta jos pistää verkkarit jalkaan.

Mutta toi kotona pukeutuminen! Mä käytän myös aina mekkoja kotona, ovat käytännöllisiä ja kotona touhottaminenkin tuntuu hohdokkaammalta kun helmat liehuu. Muutenkin mulle on nautinto korostaa femiiniyttäni kaunein asioin ja vaattein. Mutta! Millä ilveellä saisin kumppanin heittämään omat pieruverkkarinsa romukoppaan? Muuten käyttää farkkuja ym siistejä vaatteita, mutta heti, siis heti kun tulee kotiin vaihtaa likaiset ja kammottavat röntsävaatteet päälle.

Olen hältä kuitenkin kysynyt, mitä ajattelisi jos mä laittaisin tollasetkuteet aina kotona, jolloin kertoo kyllä arvostavansa tämän hetkistä tyyliäni enempi. Miksei hän voi sitten ymmärtää katsoa omaa pukeutumistaan, ja olemusta muutenkin, kun hiukset ja parta lepattaa kohta polvissa :(

Vierailija
30/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Äh oletpas tylsä juntti. Muista te-toimiston aktivointi!!!!! HOPIHOPI...

Vierailija
31/32 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkureita

Vierailija
32/32 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita itse tuonne liukkaaseen, röpelöiseen maastoon korkkarit ja nauti.

En laita. Olen mies.