Millaisia naisellisia kenkiä käytätte kevätkeleillä, kun ei enää ole pakkasta?
Kun on vielä vähän loskaista muttei enää pakkasta.
Kommentit (32)
Eccon Goretexit. Toimii monta vuotta.
Mulla on korkkarinilkkurit, paksua nahkaa ja tukeva korko. Kestää kuukausia, ennen kuin täällä siivotaan kadut talven ryönästä, joten ohutpohjaisia voi käyttää vasta sitten. Ehkä joskus ennen juhannusta.
Maihareita ja kunha tiet kuivaa nii siirryn converseihin.
Punkkari kirjoitti:
Naisellisia kenkiä siis ovat ne jotka pohjautuvat sotilaskenkiin tai koripalloilijoiden jalkineisiin?
Eikö palstan naisilla todellakaan ole enempää käsitystä naisellisuuden? Mitä mieltä miehistä jotka vastaisivat, että käyttävät korkokenkiä ja ballerinoja kun kysytään millaisia miehekkäitä kenkiä käyttävät?
Haigin goretex maiharit on mun luottojalkineet.
Vierailija kirjoitti:
Punkkari kirjoitti:
Naisellisia kenkiä siis ovat ne jotka pohjautuvat sotilaskenkiin tai koripalloilijoiden jalkineisiin?
Eikö palstan naisilla todellakaan ole enempää käsitystä naisellisuuden? Mitä mieltä miehistä jotka vastaisivat, että käyttävät korkokenkiä ja ballerinoja kun kysytään millaisia miehekkäitä kenkiä käyttävät?
Naisellisen to haluan pitää luumu ehjänä ja jalat kuivina= goretex maiharit.
Aika pitkään voi käyttää korollisia nahkanilkkureita tai jopa nahkasaappaita, jos ei niissä ole paksua vuorta. Sellaisia käytän oikeastaan niin kauan, että voi laittaa avoimemmat avokkaat tai kävelykengät/loaferit.
En enää muista. Talvi on kestänyt niin h***etin kauan.
Vastauksistakin päätellen: suomalainen nainenko käyttäisi naisellisia jalkineita?! Buahahaa!
Onneksi olen oman vaimoni onnistunut kouluttamaan niin että käyttää korkkareita, korollisia nikkureita ja korkosaappaita. Annan tarvittaessa rahaa niiden hankintaan. Vaimo ei myöskään enää edes omista yksiäkään housuja lenkillä käytettävien verkkareiden lisäksi. Mitään pieruverkkaripukeutumista en ikinä tulisi sallimaan häneltä, vaan kotonakin hän käyttää arkisempaa, polvipituista lycra-mekkoa. Ulkona sitten hametta, mekkoja tai töissä jakkupukua. Pukeutuminen kotioloissa on huomionosoitus puolisolle. Arvostan sitä häneltä.
Mies-83 kirjoitti:
Vastauksistakin päätellen: suomalainen nainenko käyttäisi naisellisia jalkineita?! Buahahaa!
Onneksi olen oman vaimoni onnistunut kouluttamaan niin että käyttää korkkareita, korollisia nikkureita ja korkosaappaita. Annan tarvittaessa rahaa niiden hankintaan. Vaimo ei myöskään enää edes omista yksiäkään housuja lenkillä käytettävien verkkareiden lisäksi. Mitään pieruverkkaripukeutumista en ikinä tulisi sallimaan häneltä, vaan kotonakin hän käyttää arkisempaa, polvipituista lycra-mekkoa. Ulkona sitten hametta, mekkoja tai töissä jakkupukua. Pukeutuminen kotioloissa on huomionosoitus puolisolle. Arvostan sitä häneltä.
Olet siis käyttänyt vaimoosi henkistä väkivaltaa ja orjuuttanut ja alistanut hänet toteuttamaan omaa fantasiaasi. Naisraukka :(
Matalia nilkkureita tai goretex-kenkiä säästä riippuen. Töissä vaihdan sitten jalkaan ballerinat tai korkkarit. Työmatkojen osalta arvostan sitä, että jalat ovat kuivat ja luut ehjät. Paikkapaikoin on nimittäin aamuisin edelleen todella liukasta.
Joo ja alistan samalla itseäni kun pyrin ottamaan muut huomioon myös kotona. En käytä itsekään kotonakaan vaimaria, verkkopaitaa, verkkareita tms vaan pyrin asialliseen pukeutumiseen. Vaimolta tulee usein kehuvaa kommenttia. Sulostutamme näin toistemme elämää. Piereskele sinä verkkareihisi niin paljon kuin huvittaa!
Lenkkareita yleensä. Synnytettyäni naisellisesti kolme lasta olen saanut naiselliset vaivaisenluut. Tehkää perässä, miehet, jos pystytte.
Kumisaappaita