Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se todellakin niin että deittipalveluissa ”pyörii vain jämäaines” kuten usein saa kuulla?

Vierailija
25.03.2018 |

Missä laadukkaat eronneet pariutuvat? Haluan sinne.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Ap unohtaa erään asian.

Harva ihminen on tasaisen vahva kaikessa. Useimmilla on joku heikkous. Kaava tässä tuntuu menevän näin:

"Haluan tavallisen miehen..."

"Mutta en tuota lyhyttä"

"Enkä tuota hintelää"

"Enkä myöskään kovin lihavaa"

"Ei rumaa"

"Ei työtöntä"

"Ei ujoa"

"Ei kokematonta"

"Eli pelimiestä"

"Ei seksuaalisesti alistuvaa"

"Ei liian alistavaa"

"Ei mitään neitiä joka ei osaa tehdä miesten töitä"

"Ei mitään junttiäijää"

"Ei...tylsää, miehessä pitää olla jotain mielenkiintoista"

Nuo rajaukset kun on tehty, suurin osa miehistä on raakattu kuvioista.

Kuinkas miesten kaava sitten menee?

Vierailija
22/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumismielessä varmaankin kyllä, koska hyvin pariutuvien tuskin tarvitsee noissa pyöriä (lukuunottamatta sitä että hakee pantavaa myös tuolta). Eihän ne tietenkään ole mitään "jämiä" sitten välttämättä muussa mielessä.

Laadukkaat eronneet viedään tosiaan samantien kun eroavat, jos vain haluavat uutta putkeen, sillä joku puolituttu kyllä pitää silmällä itseään tai kavereitaan varten puolituttujensa liittojen onnellisuutta.

Siis miten ihmeessä juuri ne laadukkaat eronneet ottavat melkein ensimmäisen vastaantulijan eron jälkeen? Kuka heidät sitten noin vain vie? Eivätkö nämä laadukkaat tyypit valikoi kumppaniaan? Ehkä minulla on hieman erilainen käsitys laadukkaasta kumppanista, kun ei kyllä tulisi mieleenikään ottaa tyyppiä, joka vaihtaa kumppania suoraan lennosta. 

Itse en edes eron jälkeen pariin vuoteen noteerannut miehiä tai heidän iskuyrityksiään. Ja tuttavapiiristä en tosiaankaan kumppania huolisi. Ainakaan jotain puolituttua, joka on kieli pitkällä kärkkynyt eroani. Olenko minä siis tällä perusteella laaduton? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei deittipalvelut mikään helppo tapa ole löytää kumppania. Mutta kyllä niitä parejakin syntyy.

Vierailija
24/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Ap unohtaa erään asian.

Harva ihminen on tasaisen vahva kaikessa. Useimmilla on joku heikkous. Kaava tässä tuntuu menevän näin:

"Haluan tavallisen miehen..."

"Mutta en tuota lyhyttä"

"Enkä tuota hintelää"

"Enkä myöskään kovin lihavaa"

"Ei rumaa"

"Ei työtöntä"

"Ei ujoa"

"Ei kokematonta"

"Eli pelimiestä"

"Ei seksuaalisesti alistuvaa"

"Ei liian alistavaa"

"Ei mitään neitiä joka ei osaa tehdä miesten töitä"

"Ei mitään junttiäijää"

"Ei...tylsää, miehessä pitää olla jotain mielenkiintoista"

Nuo rajaukset kun on tehty, suurin osa miehistä on raakattu kuvioista.

Tuo lista nyt oli ihan typerä mutta totuus viestissä on se että hyvin harva sopii parisuhteeseen hyvin harvojen kanssa. Pitää vain löytää se itselle sopiva ja siinä pitää karsia pois ne ei-sopivat.

Vierailija
25/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä hyviäkin tyyppejä, ei tosin kovin kauaa. Joko löytävät hakemansa kumppanin tai kyllästyvät pinnalliseen deittailuun. Ne, jotka siellä pyörii vuodesta toiseen saattavat sitten olla siellä ihan muista syistä. Kannattaa kokeilla, mutta jos ei ole oma juttu niin etsi seuraa muualta.

Vierailija
26/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan haluaisi olla missään hikisten ja pöhönaamaisten lääkäreiden illanistujaisissa tai gaaloissa.

Vierailija
27/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut aloituksessa mitään valtakunnan eliittiä, vaan ihan normaaleja työssä käyviä ja elämästään huolehtivia ihmisiä. Nettitrffeillä on huomattavan paljon tullut vastaan jollain tavalla ns. keskiverrosta poikkeavia, pitkäaikaistyöttömiä, mielenterveyspotilaita, sairaalloisen ujoja ym. Yksikin mies kirjoitti todella hienoja ja oivaltavia viestejä, mutta kun tapasimme niin hän ei oikein kyennyt katsomaan silmiin, vaikutti tärisevän ja kaupunkikierroksella esitteli toinen toisensa jälkeen kouluja ja työpaikkoja jotka olivat jääneet kesken tai joku oli mennyt pieleen. En etsi mitään triatlonia harrastavaa, mallintöistä eläköitynyttä aivokirurgia, mutta... ap

tollaset miehet menee kuin kuumille kiville, varsinkin sitten toisella kierroksella. ei noita lopulta nyt niin paljon ole koska miehistä iso osa syrjäytyy.

No ei todellakaan mene. Itse oon juuri tuollainen itsestä huolehtiva akateeminen työssäkäyvä mies eikä kiinnostunutta naista ole tullut vastaan

toki jos et ole koskaan kelvannut, niin sitten voi ollakin noin. mutta jos olet jo toisella kierroksella niin... ;)))

Vierailija
28/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalveluissa pyörii jämäainesta, deittiharrastajia ja huijareita, koska nämä jäävät, kun hyvät viedään käsistä. Silti moni on napannut sieltä hyvän. "Jämäsakistakin" osa sopisi suhteeseen, muttei pääse, koska ei osaa tehdä riittävän hyvää vaikutelmaa ensitreffeillä. Tutkimuksen lähdeaineistona omat deitit ja ystävät. 

Vierailija
29/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Keski-Euroopassa, ja täällä on deittipalvelussa paljon menestyviä miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneet perheen perustamisesta. Saan paljon yhteyksiä pankkiireilta, asianajajilta ja yritysjohtajilta jne... Toisaalta he ovat työnarkomaaneja, jotka eivät minua kiinnosta. Vaikea löytää sellaista tavallista tallaajaa. 

Vierailija
30/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan se jämäaines, kymmenisen vuotta on tullut on-off-nettideittailtua.

Mutta olen kyllä tavannut sitä kautta  älykkäitä, mukavia, koulutettuja, vastuullisia ja kaikin puolin kelvollisia miehiä paljonkin, ei heitä ole koskaan ollut vaikeaa sieltä löytää. Ja mun kaverit on paljon itseäni haluttavampia tyyppejä ja hekin aina välillä kokeilevat. Joten ei?

Vierailija
31/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä näitä kommentteja lukiessa, että minkähän kuvan minusta saa, kun olen pari vuotta ollut tinderissä. Sinkku olen ollut kolme vuotta. Olen ollut muutamilla treffeillä ja aina kun tapaan mielenkiintoisen ihmisen, se tinder unohtuu muutamaksi kuukaudeksi, vaikka en tapaisi sitä ihmistä kuin kerran. En kuitenkaan profiilia tässä välissä sieltä poista. En siis mielestäni kovin aktiivisesti edes siellä parisuhdetta etsi, mutta koska olen sinkku, niin tietysti pidän profiilin siellä ja välillä saatan innostua lähtemään uuden ihmisen kanssa treffeille. Olenko minä nyt sitten jämäporukkaa vai laatuainesta? Mielestäni olen ihan normaali sinkku, jolla on elämässä paljon muutakin kuin deittailu, mutta joskus näitä juttuja lukiessa huomaan, että olen ihan friikki. 

Vierailija
32/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariutumismielessä varmaankin kyllä, koska hyvin pariutuvien tuskin tarvitsee noissa pyöriä (lukuunottamatta sitä että hakee pantavaa myös tuolta). Eihän ne tietenkään ole mitään "jämiä" sitten välttämättä muussa mielessä.

Laadukkaat eronneet viedään tosiaan samantien kun eroavat, jos vain haluavat uutta putkeen, sillä joku puolituttu kyllä pitää silmällä itseään tai kavereitaan varten puolituttujensa liittojen onnellisuutta.

Siis miten ihmeessä juuri ne laadukkaat eronneet ottavat melkein ensimmäisen vastaantulijan eron jälkeen? Kuka heidät sitten noin vain vie? Eivätkö nämä laadukkaat tyypit valikoi kumppaniaan? Ehkä minulla on hieman erilainen käsitys laadukkaasta kumppanista, kun ei kyllä tulisi mieleenikään ottaa tyyppiä, joka vaihtaa kumppania suoraan lennosta. 

Itse en edes eron jälkeen pariin vuoteen noteerannut miehiä tai heidän iskuyrityksiään. Ja tuttavapiiristä en tosiaankaan kumppania huolisi. Ainakaan jotain puolituttua, joka on kieli pitkällä kärkkynyt eroani. Olenko minä siis tällä perusteella laaduton? 

sori mä jotenkin ajattelin että tässä etsitään miehiä. et ole.

Vierailija
33/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä näitä kommentteja lukiessa, että minkähän kuvan minusta saa, kun olen pari vuotta ollut tinderissä. Sinkku olen ollut kolme vuotta. Olen ollut muutamilla treffeillä ja aina kun tapaan mielenkiintoisen ihmisen, se tinder unohtuu muutamaksi kuukaudeksi, vaikka en tapaisi sitä ihmistä kuin kerran. En kuitenkaan profiilia tässä välissä sieltä poista. En siis mielestäni kovin aktiivisesti edes siellä parisuhdetta etsi, mutta koska olen sinkku, niin tietysti pidän profiilin siellä ja välillä saatan innostua lähtemään uuden ihmisen kanssa treffeille. Olenko minä nyt sitten jämäporukkaa vai laatuainesta? Mielestäni olen ihan normaali sinkku, jolla on elämässä paljon muutakin kuin deittailu, mutta joskus näitä juttuja lukiessa huomaan, että olen ihan friikki. 

Huomasin myös olevani jämäporukkaa kun luin tämän ketjun. No eihän se sinänsä kyllä yllättänyt ;)

M35

Vierailija
34/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kaikesta kannattaa päätellä vaan, että ennakkoluulot ei ole oikeasti hyvä tapa ennustaa toisista mitään.

Vierailija
35/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös noissa palveluissa pyöri sama mieskööri, joka on ollut siellä vuosia.

Harrastustoiminnasta on kyse. On kiva iskeä / kalastella naisia.

Kalastellaan uskaliaita kuvia ja harrastetaan kotimaan seksimatkailua vierailla paikkakunnilla.

Saman todennut. Jos ei jo heti kättelyssä ilmoita olevansa varattu niin pian se tulee esille. Ilmoitetaan jo profiilissa ettei esim. haluta muuttaa missään vaiheessa yhteen asumaan ja etsitään ennakkoluulotonta ja kokeilunhalusta naista kaiken kivan merkeissä.

Vierailija
36/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kummallista, kun sanotaan, että hyvät viedään heti, mutta kuitenkin väitetään, että kukaan ei koskaan niitä hyviä sieltä saa. Kuka ihme ne hyvät sieltä sitten vie? 

Vierailija
37/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kummallista, kun sanotaan, että hyvät viedään heti, mutta kuitenkin väitetään, että kukaan ei koskaan niitä hyviä sieltä saa. Kuka ihme ne hyvät sieltä sitten vie? 

Olisiko tässä joku psykologinen harha, että samat miehet, jotka parisuhteessa näyttävät hyviltä kumppaneilta näyttävätkin sinkkuina paljon huonommilta? Eli sinkkuja arvioidaan paljon kriittisemmin, ja vikoja etsien.

Vierailija
38/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toiset hyvät tietty!

Vierailija
39/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v##tu näitä TOISIA KIERROKSIA yms. Kuka käyttää noin typeriä termejä? XDDD

Minä olen, tai siis olin nettitreffipaikoissa, tosin aikamoisen passiivinen koska en jaksanut vaivautua liiemmin treffeille eikä kukaan napannut tarpeeksi. Enkä ole mikään jämä, päinvastoin.

Mutta totuus on se, että suomimiehet vain katsovat, eivät ikinä tule juttelemaan.

Toinen totuus on se, että livenä toki näkee ja haistaa toisen heti, mutta itselläni ainakin on korkeat vaatimukset miehelle, joten harvoinpa näistä mitään tulee. Esim. Lähes kaikki vastaantulijat ovat instagramissa ja muissa somejutuissa. Turn off. Kolmas totuus on se, että näissä mukahienoissa livetilaisuuksissa ei olla etsimässä naisia ja miehiä, vaan viettämässä jotain tylsää mitä lie iltamaa. On aika pieni todennäköisyys, että se maailman ihaaaaaaaniiiiiinnnn tyyppi on sinkku tai edes haluaa yhtään mitään kenenkään kanssa.

Ihme kyllä olen nyt tutustunut miekkoseen, joka ei ole somessa ja jonka kanssa tulemme ainakin nyt hyvin toimeen.

Tosin hän ei olekaan suomalainen XD.

Enää en ole nettipaikoissa.

Vierailija
40/55 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sori mä jotenkin ajattelin että tässä etsitään miehiä. et ole.

No kai se jämäaines on samanlaista, olit sitten mies tai nainen. 

En kyllä ymmärrä kummastakaan sukupuolesta, että suhteesta suoraan toiseen hyppääminen ja ensimmäisen vastaantulijan kelpuuttaminen tekee henkilöstä laatukumppanin.