Kysy 42 v. naiselta
Kommentit (18)
Kiinnostaako seksi edelleen? Onko vakituista kumppania?
luomu tällä hetkellä, välillä sokeroitu. Seivausta en harrasta, jättää ikävän piikikkään ihon.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako seksi edelleen? Onko vakituista kumppania?
Kiinnostaa paljonkin. On kumppani, mutta ollaan avoimessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet vai pitkät hiukset?
pitkät
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko ja alkkareiden koko?
A-B kuppikoko ja alkkarit kokoa m.
Okei. Siis jos tekisit itsarin, nii kummman tekisit? Vetisit pilleri purkin vai menisit tahallaan tekemään autokolain? Miksi?
Saatko kullia riittävästi? Itse en. Ajatukset on vieraissa. N42
Vierailija kirjoitti:
Okei. Siis jos tekisit itsarin, nii kummman tekisit? Vetisit pilleri purkin vai menisit tahallaan tekemään autokolain? Miksi?
Valitsisin pillerit, jos saisin jotain tarpeeksi vahvaa käsiini. Tai sitten hirttäytyisin. Syy: jos päättäisin tappaa itseni, haluaisin varmistua siitä, että myös kuolen, enkä esim. vain vammautuisi. En myöskään halua vahingoittaa sivullisia (toki autolla voi ajaa vaikka sillalta alas.)
Vierailija kirjoitti:
Saatko kullia riittävästi? Itse en. Ajatukset on vieraissa. N42
Ihan kuin mun suustani! Eli todellakaan saa. AP
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jo esivaihdevuodet?
En tiedä. Mistä sen huomaa?
En ymmärää kun naiset aina valittaa etteivät saa kullia riittävästi, vaikka sitä naisille tunkee ovista ja ikkunoista. Toista se o nmeillä miehillä pimpan kanssa. -ohis
Vierailija kirjoitti:
En ymmärää kun naiset aina valittaa etteivät saa kullia riittävästi, vaikka sitä naisille tunkee ovista ja ikkunoista. Toista se o nmeillä miehillä pimpan kanssa. -ohis
Ei pidä paikkaansa. Voisin panna ehkä noin 80 % työpaikkani miehistä, mutta en ole pannut yhtäkään. AP
Jos pimppa nuollessa painaa peukun peppunapille, nautitko vai kiusaannutko?
Vierailija kirjoitti:
Jos pimppa nuollessa painaa peukun peppunapille, nautitko vai kiusaannutko?
Nautin.
Sheivattu vai luomu?